دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟

به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. محتوای همیشه سبز چیست و چگونه می توان از آن برای استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ پاسخ این سوال ساده…

  • محتوایی است که بصورت طبیعی از کلمات کلیدی و انواع آن در محتوا استفاده کرده است.
  • استفاده صحیح از لینک های خارجی میتواند به شدت باعث افزایش سئو محتوای شما بشود.
  • محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است.
  • به‌عنوان‌مثال در طی کمپین‌های سئو که برگزار می‌کنید گوگل بسیار سخت‌گیرتر از قبل شما را زیر نظر می­گیرد و کوچک‌ترین حرکت اشتباهی می‌تواند باعث جریمه دوباره شما گردد.
  • مشکلی نیست، شما می‌توانید که تولید محتوا سایت خود را به یک سایت سفارش تولید محتوا (کنسئو canseo.ir) بسپارید.

هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود. داستان هاي مربوط به محتوا، باعث ميشوند كه محتوا به نظر جذاب تر بيايد. اين داستان ها همچنين يك ابزار قدرتمند براي آموزش و متقاعد كردن مخاطب هستند.

سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید. روش های زیادی برای تولید محتوا وجود دارد همچنان که خود محتوا نیز از تنوع زیادی برخوردار است. برای اینکه با بازاریابی محتوا بیشتر آشنا شوید و مفهوم آن را بهتر درک کنید، در ادامه به ارائه چند مثال و روش برای تولید محتوا می پردازیم. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند.

۶. انتخاب تیترهایی که با یک نگاه اطلاعات را منتقل می‌کنند

قبلا خیلی در مورد افزونه یواست سئو صحبت کردم و گفتم که به طور مستقیم تاثیری روی سئوی محتوا نداره اما یک راهنمای خیلی خوب هست تا بتونید یه محتوای سئو شده خیلی خوب ایجاد کنید. این افزونه فقط بهتون کمک می کنه تا هنگام انتشار محتوا اصول سئوی محتوا رو رعایت کنید. به نظرم اولین کاری که می کنید این باشد که محتوای رقبا را بررسی کنید. مثلا در موضوعی که قصد دارید تولید محتوا کنید 10 سایت اول در نتایج جست و جو را ببینید.

از برچسب‌های موضوعی بسیار زیاد مشابه به هم استفاده نکنید.

در ضمن وجود کلمه کلیدی در جمع بندی به سئو مقاله کمک میکند. همانطور که محتوای سئو شده بیشتری می نویسید، ابزارهایی را که دوست دارید پیدا کرده و یک استراتژی ایجاد می‌کنید که مدیریت کل فرآیند را آسان‌تر می‌کند. و هنگامی که رتبه بندی محتوای خود را به لطف کار سختی که انجام می‌دهید مشاهده ‌کنید، انگیزه بیشتری برای حفظ آن خواهید داشت. این ابزار ها در کمک به سئوسازی محتوا ابزارهای خیلی قدرتمندی هستند و قابلیت های زیادی برای شما ایجاد می­کنند. اما قطعاً در دید کلی تولید یک محتوا سئو­شده، استفاده از سرچ در گوگل بهترین و سریع ترین راه خواهد بود .

همچنین اعلام کرده که “محتوا” یکی از 3 فاکتور مهم رتبه بندی گوگل است. علاوه بر لینک‌های داخلی، لینک‌های خارجی هم در کسب رتبه بالا در نتایج گوگل مؤثر هستند. محتواهای طولانی اطلاعات بیشتری از موضوع مقاله به گوگل می‌دهند.