دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند. برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است. در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد هدف قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد. بازم ممنون بابت اطلاعات مفیدی که توی این صفحه به طور رایگان به اشتراک گذاشته بودید. آیا انجام این کار ممکن هست که از نظر سئو به ما آسیب بزنه؟ چون ما دقیقا همین کار رو برای ویدئو محصولاتی که خودمون داریم انجام میدیم.

به همین خاطر است که محتوا در سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. این موارد اگرچه جزو استانداردهای تعیین شده توسط موتورهای جستجو نیست، اما توجه به آن باعث می‌شود که رعایت اصول سئو راحت‌تر و طبیعی‌تر جلو نماید. در درج محتوا توجه به استانداردهای تجربه کاربری مانند فونت، زیبایی ظاهری محتوا و استفاده از تصاویر مرتبط اهمیت دارد.

  • پس از کاهش ارزش کلمات کلیدی توسط گوگل، یک جایگزین برای آن معرفی شد.
  • محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند.
  • درک این موضوع که کاربران به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟ افراد به روش های مختلف برند یا کسب و کار شما را جستجو می کنند.
  • از دید موتورهای جستجو، سئو محتوا شامل تمام روش‌های سئو و تکنیک‌هایی است که باعث می‌شود محتوایتان به راحتی برای ربات‌های خزنده قابل شناسایی و خواندن باشد و ساختار مناسبی داشته باشد.
  • همچنین باید مطمئن باشید که با سبک و لحن دلخواه مخاطبانتان می‌نویسید.

پس این فرایند را برای محتواهای دیگر هم انجام دهید و صبور باشید. همچنین تحلیل سرچ کنسول نیز بسیار مهم است و باید در دستور کار قرار بگیرد. با تحلیل این ابزارها می‌توانید متوجه شوید که آمار وبسایت به چه صورت است و بر اساس وضعیت فعلی می‌توانید در جهت کسب رتبه بهتر برای هر صفحه دارای محتوای متنی فعالیت داشته باشید. هدف اصلی بهینه سازی سایت به منظور رقابت و کسب رتبه در کلمات کلیدی مختلف حوزه فعالیتی سایت است که با تکنیک‌ها، اصول تولید محتوای سئو شده و روش‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند.

استفاده از ارتباط معنایی کلیدواژه ها و چگالی کلمه کلیدی اصلی

برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. برای مثال بلاگ پست HTTPS سئولب که بالاتر توضیح دادیم 3200 کلمه است. بناربراین نمیشه در این مطلب به طور کامل پوشش داد بنابراین پیشنهاد میکنم بلاگ راهنما جامع کیورد ریسرچ را حتما مطالعه کنید.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

برچسب‌های H2 را مختصر بنویسید و به‌ یاد داشته باشید که نیازی نیست مدام از کلمه کلیدی یا شکلِ تغییریافته آن استفاده کنید؛ فقط این کار را به شکلی انجام دهید که پیام اصلی را منتقل کند. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date استفاده کنید. فراموش نکنید درست است که نشان به‌روزرسانی تاریخ شاید یک عامل رتبه‌بندی نباشد؛ اما شواهد زیادی نشان می‌دهد تعداد کلیک بر جست‌وجوی طبیعی تأثیر می‌گذارد. همچنین فراموش نکنید درگیرشدن کاربر در صفحه بسیار مهم است؛ چرا که به او دوباره اطمینان می‌دهد محتوای شما به‌روز است. مسلما هیچ‌کس نمی‌خواهد برای نقشه مترو تهران که متعلق به سه سال پیش است را ببیند.

لانگ تیل کیورد (Long Tail Keyword) یا کلمه کلیدی دم دراز چیست؟

شما باید مقالاتی بنویسید که برای خواندن جذاب باشند و این باعث می‌شود مخاطبان شما در وب سایت شما بمانند. متن خود را برای جستجو بهینه کنید بدون اینکه بر اصل ایده یا خوانایی متن شما تأثیر منفی بگذارد. در وب سایت خود، احتمالاً چندین مقاله در مورد موضوعات مشابه خواهید داشت.

نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود. مثلا سایت ما روی بیش از ۱۰۰۰۰ کلیدواژه صفحه اول گوگل هست. دیگه تمرکز روی کلمه کلیدی معنی نداره و باید روی مفهوم کلیدی کار کرد. اگر سوالی در مورد سئوی محتوا داشتید حتما در کامنت ها ازم بپرسید قول میدم سریع جواب بدم. یعنی همان ویدیویی که زیر تگ H2 یا H3 قرار می دهید حکم عنوان را برای ویدیوهای تان دارد.