دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ چک لیست اصول محتوای سئو شده الو کانتنت

اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد. آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است. شما بايد هميشه از مخاطبتان چيزي بخواهيد كه باعث شود در شبكه هاي اجتماعي دنبالتان كنند، مانند به اشتراك گذاشتن در شبكه اجتماعي، نظر گذاشتن براي پست وبلاگ. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.

  • ما در فارس محتوا، با تیمی متشکل از افرادی متخصص در زمینه سئو، می‌توانیم شما را در تولید محتوای سئو شده و منحصر به فرد برای سایتتان یاری کنیم.
  • اينها فقط نمونه هايي از استراتژی H&W بود كه ميتوانيد با استفاده از آنها کاربران را به سمت وبسایتتان بکشانید.
  • ما باید عنوان متا را به گونه‌ای بنویسیم که کاربر را ترغیب به خواندن محتوای ما کند.
  • محتوای همیشه سبز محتوایی است که دارای ترافیک دائمی و پایدار از سمت موتورهای جستجو است.

اکنون پس از بررسی نکات مهم در رابطه با محتوای سئو شده و رعایت آن‌ها به خوبی می‌توانید در راستای بهینه‌ سازی سایت‌های مورد نظر خود قدم بردارید. اما همیشه به هنگام نگارش محتوای سئو شده این نکته اساسی و ضروری را در ذهن خود داشته باشید که کاربران در سایت‌ها به دنبال مطالبی ساده، خوانا و قابل فهم هستند. همیشه در طول محتوا هایتان اگر احساس کردید که مقاله‌ای دارید که به موضوع مورد بحث مرتبط است، لینک بدهید. لینک‌های داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی هستند که کمک بسیار زیادی به مخاطبان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و موتورهای جستجوی برای ایندکس آنان می‌کند.

مثلاً وقتی می‌خواهیم مقاله‌ای در مورد «تولید محتوای سئو شده» بنویسیم، صحبت نکردن در مورد «تولید محتوای سئو شده» در پاراگراف اول نشدنی است. استفاده از کلیدواژه هدف در بخش‌های ابتدایی محتوا باعث می‌شود تا هم کاربران و هم گوگل کلیت صفحه را متوجه شوند. پس برای بهبود سئوی محتوا، کلیدواژه هدف را در بخش‌های ابتدایی متن سئو شده هم بیاوریم. نوشتن محتوای بهینه شده برای سئو که موتورهای جستجو و خوانندگان را به طور یکسان تحت تاثیر قرار می‌دهد امری دشوار است.

سئو محتوا و بهینه سازی پیشرفته متن

در قسمت استفاده از فیلم گفتید که از نظر قانون کپی رایت جهانی دانلود ویدئو از یوتیوب و انتشار اون ویدئو در آپارات به اسم خودمون کار کاملا غلطی هست اما توی ایران مجازه. در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،‌عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم.

مقالاتی که خواندن آن ها آسان تر است اغلب رتبه بالاتری دارند نسبت به مقالاتی که کاربر پسند نیستند. می توانید با استفاده از جملات کوتاه، پاراگراف های کوچکتر، علائم نقطه گذاری، عنوان ها و لیست ها، قابلیت خوانایی را بهبود بخشد. با توجه به اینکه هیچ گونه کپی از نظر سئو در تولید محتوا مجاز نیست، لذا این کار ممکن است آسیب جدی به سئو سایت وارد ماید. برای رفع این مشکل میتوان لینک منبع مورد استفاده را در پایان محتوا قرار داد.

پس از این تصمیم گیری می کنید و در صورت رضایت به ثبت سفارش تولید محتوای سئو شده می پردازید. ما پس از نشتن اولین محتوا، آن را برای شما ارسال می کنیم تا اصلاحات مدنظرتان را به ما بگویید. اگر کاربران محتوای ما را دوست داشته باشند، گوگل ما را در نتایج برتر نمایش می‌دهد؛ حتی اگر وضعیت سئو سایتمان خیلی خوب نباشد. پس با انجام اقداماتی، محتوا را برای کاربر بهینه سازی می‌کنیم.

هر محتوایی می‌تواند از لحاظ کیفیت مورد سنجش قرار بگیرد و در نهایت، این کاربر است که تصمیم می‌گیرد کدام نوشته و محتوا به بهترین شکل نیازهایش را برآورده می‌کند. در صورتی که تنها هدف شما تولید محتوا برای کاربران باشد و به نکات سئو بی‌توجه باشید محتوای تولید شده توسط شما به شکل زیر خواهد بود. عکس با alt کلمه کلیدی خیلی مهمه حتما از عکس در محتوا استفاده کنین ویدیو هم واقعا تاثیر بالایی در سئو داره.

هر موضوعى ارزش به اشتراک گذاشته شدن را ندارد، اين عمل همچنان يك عامل كيفى مكمل محسوب ميشود. تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد. از قبل مقرر كرده ايد كه حجم جستجوى نسبتاً خوبی هم دارد؛ اما ميخواهيد در كيفيت دادن به آن، بيشتر پيش برويد. کافی است عبارت كليدى را كپى كنيد و عملكرد آن را در هر وبسايتى كه خواستيد ببينيد. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود.

سئو سایت آموزشگاهی با 7 تکنیک

محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. یعنی محتوایی که تولید و منتشر می کنید باید برای کسی که کوئری را سرچ می کند، هر چیزی را که لازم دارد بدهد. Google Trends به شما نشان می دهد کدام کلمات کلیدی در هر زمان پر سرچ هستند. جالب بودن این تکنیک این است که می توانید کلمات کلیدی را ببینید که الان افراد در جستجوی آن هستند.

همینطور در آن به توضیح مبحث دادن لینک خارجی به سایت های دیگر از محتوا پرداختیم که برای اکثر وبمستران یک سؤال بدون جواب بود. موتورهای جستجو به طور کلی در تجزیه و تحلیل و درک محتوای متنی صفحات وب خوب هستند، اما موتورهای جستجو با شکل‌های دیگر محتوا مانند عکس ها، ویدئو ها و کلیپ های صوتی با مشکل مواجه‌اند. یکی از راه‌های ساده، استفاده از متن برای توصیف المان غیر متنی در اطراف آن است. از آنجا که محتوای طولانی، عمیق و به طور معمول گسترده تر است، نوشتن آن می تواند به زمان و منابع بیشتری نیز نیاز داشته باشد.