دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

چرا که اگر خیلی عمومی باشد ممکن است سریع در جستجو بالا بیایید ولی نرخ بازگشت شما هم زیاد می‌شود و نرخ تبدیل بازدیدکننده به سرنخ فروش شما پایین می­آید. از طرفی هم اگر خیلی تخصصی باشد با جستجو های کمتری پیدا خواهید شد و افراد کمتری با این عنوان به دنبال شما می­گردند. بلاگمهدی عراقی آکادمی دیجیتال مارکتینگبا هدف رشد توسعه افراد به صورت رایگان در زمینه های آموزش سئو وآموزش دیجیتال مارکتینگراه اندازی شده است. نظر شما چیست؟ تابه‌حال از سئو محتوا استفاده کرده‌اید؟ تأثیرات آن برایتان چه بوده است؟ حتماً نظرتان را در کامنت‌ها بنویسید. زیرا مخاطبان امروزی اصلاً حوصله خواندن مقالات طولانی را ندارند و یک ویدیو با کیفیت به ‌سادگی می‌تواند نیاز آنان را برطرف کند.

  • پیشنهاد می‌کنیم متن خود را برای جستجوگر بهینه کنید، بدون اینکه تأثیر منفی بر اصالت ایده یا خوانایی متن شما بگذارد.
  • اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند.
  • همچنین در زمان درج محتوا هم باید یک سری اقدامات خاص صورت گیرد تا نتیجه بهتر و درست‌تری به دست بیاید.
  • پس به طور کلی تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • یک مقاله جامع، سه برابر بیشتر از مقاله‌های کوتاه احتمال دارد که از سایت‌های دیگر لینک دریافت کند.

ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم. سئو محتوا موجود در سایت ، یا (از همان ابتدا) تولید محتوا بر اساس اصول سئو یکی از کارهای مهمی است که باید در سئو سایت مورد توجه ویژه قرار بگیرد و سئو یک پروسه ادامه داره. محتوای سئو شده در واقع کنار هم قرار دادن دو عنصر مخاطب و گوگل در کنار هم است. اگر می‌خواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید. هنگامی که چرخ ها و موتور با هم کار می‌کنند، سواری بسیار نرم‌تری خواهید داشت.

تولید محتوای صوتی و تصویری

اين همان چيزي است كه آناليز كلمات برايتان فراهم ساخته است. اولين قدم هم اين است كه ١٠ كلمه را از لیست خود انتخاب كرده و يكى از آنها را آناليز كنيد. شما باید همیشه سعی کنید محتوایی تولید کنید که اولاَ منحصربفرد باشد، دوماً در صورتی که سایت ها از محتوای شما استفاده می کنند، به شما لینک بدهند.

همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم. ما در آکادمی فرین ، در همان ابتدای شروع انجام سئو سایت ، به بررسی وضعیت سئو آن سایت میپردازیم. من حدود سه سال میشه که مشغول نوشتن محتوا برای سایت‌های مختلف هستم اما به تازگی مطالب شما رو دیدم و مطالعه کردم. مطابقت با واقعیت یعنی اگر فردی آماری در اختیارتان قرار داد تا زمانی که منبع او را پیدا نکرده‌اید گفتهٔ او را نپذیرید. استفاده از عکس و ویدیو فوق العاده تاثیر بالایی در سئو سایت دارد. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

به چه محتوایی ، محتوای سئو شده گفته می شود؟

تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند. آنها می‌خواستند تا جایی که می‌توانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. بنابراین، از لینک‌دادن به مطالب بیرون ترسی نداشته باشید. اگر مطلبی را از منبعی نقل‌قول می‌کنید، به آن لینک بدهید. فقط مراقب باشید منابعی که به آنها ارجاع می‌دهید، معتبر باشند. ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک می‌کرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بی‌مهابا عمل نکنید.

محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جستجو نوشته شده است. که معمولا این محتوای نوشته شده برایسئو دررابطه با یک کلمه کلیدی خاص بهینه شده است. محتوا یکی از مهمترین بخش ها در موفقیت سئو سایت می باشد به طوری که گوگل اعلام کرد محتوا یکی از 3 فاکتور برتر گوگل برای رتبه بندی سایت ها می‌باشد. تولید محتوا بر اساس سئو، فقط به کار بردن کلمات کلیدی در تولید محتوا به تعداد زیاد نیست. استفاده زیاد از کلمات کلیدی در متن، دیگر مانند قبل کاربرد ندارد و حتی ممکن است به سئو صفحات شما آسیب برساند. امروزه بیشترین تمرکز بر روی تجربه کاربری ، تعامل او و تشویق آنها به اشتراک گذاری محتوا است.

نمونه کار های تولید محتوا

در نتیجه کاربران به شکل راحت تری می‌توانند موضوع مورد نیاز خود را جستجو کرده و خیلی سریع تر به آنچه که به دنبالش هستند، دست پیدا کنند. با استفاده از لینک دهی درون متنی کلمات کلیدی تان را به سایر مقالات سایت خود لینک دهید ولی حواستان باشد که در این کار افراط نکنید. زیاده روی در این کار مخاطب را عصبی می ­کند که برای فهم درست مقاله شما باید پیش نیازهای زیادی را کسب کند. همین کار را برای لینک دادن به سایت های خارجی هم می توانید به کار ببرید تا محتوای خود را پربارتر و مستندتر کنید.

تیترهای داخلی باید به صورت آبشاری از H1 تا H6 ساختار دهی شوند. خوانندگان می‌توانند به سرعت متوجه شوند که این پست درباره چیست. همکاران ما در ویکی دمی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.