دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

حتی اگر برای مدت مشخصی مثلاً ۳ ماه جریمه شوید و نتوانید رتبه‌ای به دست آورید و بعد جریمه‌تان برطرف شود، بازهم تأثیرات این اتفاق تا ابد همراه سایتتان خواهد بود. منظور از «محتوا» تمامی اطلاعاتی است که در فضای وب وجود دارند و به عبارتی در آن زندگی می‌کنند و هر فردی با استفاده اینترنت و فضای وب می‌تواند به آنان دسترسی داشته باشد. و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید. به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. و حتما می دانید که یک مقاله جامع شامل تعداد کلمات بیشتری نسبت به مقاله کوتاه است.

لینک بیلدینگ در سئو داخلی در ادامه به مبحث لینک بیلدینگ پرداخته می شود. + بروزرسانی محتوا مارا به راحتی به هدف نهایی (افزایش رتبه و افزایش کابران هدف) میرساند. عملا این فقط داره میگه رقیب تولید محتوا کرده یا نکرده است. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد.

آیا از مفاهیم مطرح شده در درس سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده رضایت داشتید؟ لطفا به این مطلب رای بدهید. با استفاده از بازاریابی محتوا و تولید محتوای ارزشمند می توان کاربران را راغب به استفاده از خدمات و محصولات مورد نظر خود کرد و از این راه به کسب درامد پرداخت. بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند.

  • سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است.
  • اگر از محتوای ویدیویی استفاده می کنید حتما از نوشته در توضیحات استفاده کنید .
  • از پاراگراف‌ها، ضمیمه‌های کوتاه، متن‌های دارای خط درشت، از نقاط تاکید مناسب، لیست‌های شماره دار و نقل قول استفاده کنید و محتوایی باشد که از نظر چشمی براحتی قابل خواندن باشد و براحتی قابل هضم باشد.
  • ایجاد زیر عنوان های جذاب خوانایی محتوای شما را بهبود می بخشد.

این کار را افرادی که دارای چند سایت هستند برای یک سایت می توانند انجام دهند و سایر سایت ها را به آن سایتی که دارای سئوی قوی تری بوده لینک داد. این کار باعث میشود تا سایر صفحات یک سایت و یا سایر سایت های یک شخص یا کسب و کار اعتبار بیشتری پیدا کنند. طبق قانون هاب اسپوک باید یک صفحه که قدرت بیشتری نسبت به سایر صفحات از نظر سئو داشته را به عنوان صفحه اصلی در نظر گرفته و سایر صفحات سایت را به آن صفحه لینک داد. اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد.

اگر در حال حاضر استراتژی تولید محتوا ندارید، می‌توانید از تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. همیشه پیش از شروع به نوشتن، خود را به جای مخاطبان کسب و کار قرار دهید. محصولات یا خدمات را چه نوع افرادی خریداری می‌کنند و نیاز به چه محتوایی دارند. طبق همین مورد می‌توانید عملکرد بهتری در سئو محتوا نیز داشته باشید چون کاربران عاشق محتواهای سایت شما می‌شوند. با این اوصاف، محتوای سئو شده، محتوایی است که با هدف کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو نوشته‌ شده است.

فهرست مطالب

اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به اندازه کافی خوب باشد تا سایت های دیگر به خاطر ارزش محتوای شما، به سایت شما لینک دهند. يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند. به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. اولين تكنيكي كه در آموزش سئو محتوا به شما خیلی کمک خواهد کرد، متد HVC است که در واقع يك تكنيك در بازاريابي آنلاين است كه هدفش جذب و تشويق كاربر است. من در ٩٩,٩٪‏ از محتواهايم از اين تكنيك استفاده ميكنم كه شامل پست هاي وبلاگ، صفحات فروش و يا ويديو ها، پست هاي فيس بوك و هر محتواي آنلاين ديگري كه توليد ميكنم، ميشود.

گام دوم؛ تکرار کلمه کلیدی درست و به جا

استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد. استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم می‌شود)، سبب می‌شود که محتوا به‌راحتی خوانده شود. این واقعیتی است که اغلب ما از محتوای بصری بهتر یاد می‌گیریم. تردیدی نیست که اگر محتوایی با تصاویر همراه باشد، ما را بیشتر جذب می‌کند تا زمانی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد. این کار باعث می‌شود خواننده‌ای که قصد خواندن ادامه متن را دارد از وبلاگ شما خارج نشود. به ویژه برای زمانی به کار می‌رود که قصد دارید به یک دامنه دیگر لینک بدهید.

آموزش کامل نحوه افزودن Qr code به وب سایت

به توجه کاربرانتان احترام بگذارید و چیزهایی را در اختیارشان بگذارید که به خاطر آن وارد سایت شما شده اند. از هر چيزي كه ممكن است باعث شود در حل مشكلشان و یا پاسخ به سوالشان اختلال ایجاد شود، پرهيز كنيد. این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه. اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است. يادتان باشد كه ٨٠٪‏ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند.