دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا چیست؟ بهترین روش های بهینه سازی محتوا سئولب

من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند. استفاده از مالتی مدیا باعث می شود تا بانس ریت سایت شما کاهش یابد. یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود. حالا فرض کنید 3 پاراگراف این صفحه به طرز تهیه املت بپردازد. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد.

  • در این مقاله قصد دارم اصول سئو محتوا را به شما آموزش بدهم.
  • اجازه بدهید از مفاهیم پایه شروع کنیم و اول به‌ سراغ تعریف محتوای سئو شده برویم.
  • یکی از بخش های بسیار مهم در سئوی محتوا این است که محتوای خود را بعد از مدتی آپدیت کنید.
  • زبان مخاطب شما چیست؟ کجا باید این مخاطبان و کاربران بالقوه را پیدا کنید؟ شبکه‌های اجتماعی و تالارهای گفتگو جای بسیار مناسبی برای این کار است.
  • اگر بتوانید در پاراگراف آخر علاوه بر خلاصه نویسی مقاله، به یک موضوع جذاب در مقاله بپردازید و مخاطب را محبور به مطالعه مقاله کنید، میتوان گفت شما یک نویسنده محتوای حرفه ای هستید.

حالا اگر با پروژه ای که شروع کرده اید آشنایی کافی ندارید چطور می توانید مطابق آن داستانی بسازید؟ نگران نباش؛ داستان، داستانه! می توانید از داستان هایی استفاده کنید که دوستان یا مشتریان یا حتی رقبا و دیگران به شما گفته اند. هر داستان مرتبطی می تواند محتوای شما را جذاب و خواندنی کند. پس فراموش نکنید محتوایی تولید کنید که نه برای گوگل، فقط و فقط برای مخاطبان تان باشد. طولانی تر بودن محتوا یکی از فاکتورهایی است که گوگل از طریق آن می تواند به کامل تر بودن محتوای شما نسبت به رقبای ‌تان پی ببرد.

اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام دهید، باید یک نمای کلی از کلیدواژه‌هایی که مردم استفاده می‌کنند را داشته باشید. این نمای کلی به عنوان راهنمای نوشتن محتوا در وب سایت شما عمل خواهد کرد. پس از انتشار محتوا در سایت، نوبت به انتشار آن در سطح وب است. اولین دلیل برای انتشار و اشتراک گذاری محتوا، جذب مخاطب برای آن است. پس از آن دریافت لینک و لینک سازی خارجی که به سئو خارجی محتوا و سایت ما کمک میکند و در انتها افزایش محبویت مقاله است.

آموزش سئو جوملا + تنظیمات سئو سایت جوملایی

وقتی صحبت از سئو محتوا می‌شود، باید موضوعاتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند، نه لزوماً موضوعاتی که فقط شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید. به‌عنوان‌مثال، شما به‌عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود، بسیار فراتر از یک مبتدی هستید. اما اگر بخشی از مخاطبان شما را افراد مبتدی تشکیل می‌دهند، همچنان باید آن موضوعات سطح ابتدایی را پوشش دهید.

همه چیز درمورد محتوای سئو شده و اصول کلیدی سئو محتوا در 6 گام

هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. می‌تونی برای پروژه‌های مختلف به صورت دورکاری و فریلنسری کار کنی، می‌تونی توسایت‌های مختلف به عنوان نویسنده استخدام شی و یا جذب یه مجموعه شی.

ما باید حس کنجکاوی کاربر نسبت به محتوا را برانگیخته کنیم؛ برای این کار می‌توانیم از اعداد و همچنین عباراتی مانند «چطور»، «چرا» و «چیست» در عنوان‌های خودمان استفاده کنیم. از طرفی وجود سوشال سیگنال یا ترافیک مستقیم از شبکه‌های اجتماعی سبب می‌شود تا شما نزد گوگل معتبرتر شناخته شوید و به این واسطه صفحه شما رتبه بهتری را کسب خواهد کرد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم محتواهای خود را برای بازدهی بهتر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. علیرضا یک دفتر دیجیتال مارکتینگ در تهران دارد که ۲۰ نیرو را مدیریت می‌کند از این رو استفاده بهینه از زمان را جدی می‌گیرد.

مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون. فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب. به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید.

یعنی اگر می‌خواهید تصاویر شما تأثیر مثبتی بر سئوی وبلاگ شما داشته باشند باید حتماً متن آلت تصاویر را وارد کنید. توضیحات متای شما قرار است اطلاعاتی را درباره محتوای مطلب وبلاگ به موتورهای جستجو و خواننده‌ها ارائه کند. یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند.

شما علاوه بر نوشتن محتوای مبتی بر سئو، نیازمند به عوامل خارجی برای بهبود رتبه سایتتان هستید. در حقیقت بک لینک، لینکی است که شما از سایت‌های دیگر دریافت می‌کنید. هر بک لینک از دید گوگل، به منزله تایید شما از سمت دیگر سایت‌ها به حساب می‌آید. یکی از بخشهای بحث برانگیز در حوزه تجارت الکترونیک به دست آوردن رتبه ی مناسب الکسا و قرار گرفتن در صفحه ی اول وگل است که سئو می تواند یکی از اثربخشترین قسمتها باشد. در همین راستا نسخه انگلیسی کتاب الکترونیکی که در پیش رو دارید را خریداری کردم و مطالعه کردم.