دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا

براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد! مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد. سعي كنيد محتواهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد. هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند.

  • به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند.
  • با تهیه لیستی از کلمات کلیدی کسب و کار خود می‎توانید محتوای بهینه تولید کرده و اگر این محتوا بهینه و کاربر پسند باشد سایت شما در نتایج اولیه گوگل، نشان داده می‎شود.
  • بنابراین افزایش مشتریان، درآمد و سود شما همگی وابسته به CTA هستند.
  • به عنوان مثال ویکی پدیا یک منبع خوب از نظر گوگل است و مهم نیست که معلم مطالعات اجتماعی دبیرستانتان در مورد ویکی پدیا چه گفته است.

این کار باعث می شود در زمانی گه عکس به طور کامل لود نشد متن Alt tag نمایش داده شود. به علاوه، چندرسانه ای در جالب و جذاب تر شدن محتوای شما خیلی کمک می کند. و طبق تجربه ما CTR بیشتر معمولاً منجر به رتبه بندی بالاتر می شود.

تحقیق کلمات کلیدی، اولین قدم در سئوی محتوا

بعد از تولید محتوای سئو شده و ارزشمند،‌ ما هم سعی می‌کنیم از سایت‌های دیگر لینک بگیریم. عنوان متا باید حاوی کلمه کلیدی باشد تا موتورهای جستجو موضوع صفحه ما را بهتر متوجه شوند و سئوی محتوایی بهتری داشته باشیم. برای یک پست وبلاگ معمولی، 300 تا 500 کلمه باید حداقل تعداد کلمات باشد. این به این دلیل است که گوگل محتوای طولانی‌تر را می‌پسندد؛ زیرا تمایل دارد لایک‌ها و منشن‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند. بنابراین، پست های طولانی تر معمولا شانس خوبی برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو دارند.

آموزش سئو محتوا صفر تا صد نوشتن محتوای سئو شده

محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت. گوگل تنها به سایت هایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمند باشند. پيشنهاد ميكنم كه فرآیند تولید محتوای سایت خود را هرچه سریع تر آغاز کنید، حتي اگر شما تنها كسي هستید كه اين كار را انجام مي دهد. بايد سيستمتان را هرچه سريع تر (در اوايل شروع كارتان) راه اندازي كنيد؛ چراکه این گونه، زماني كه افراد جدید به تیمتان اضافه می شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند. اکثر وب سایت ها، پر از چیزهایی هستند که موجب حواس پرتی کاربران می شوند و هیچ ارزشی را به آنها منتقل نمی کنند. برخی از این حواس پرتی ها شامل ساید بار، تبلیغات یا پاپ آپ های (pop-up) بی ربط می شوند.

اما با رشد وبسایت شما باید اهداف شما برای موتورهای جستجو نیز تغییر کند. سپس می‌توانید اقدام به ساخت بک لینک کنید تا وبسایت‌های دیگر نیز به وبسایت شما لینک دهند. پیمایش و طرح‌بندی ساده، یافتن سریع تمام اطلاعات لازم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این بدان معنی است که شما می خواهید سرعت بارگذاری سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای ایجاد محتوایی که فورا بارگیری می شود و تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد، از amp استفاده کنید. بنابراین، محتوای با رتبه برتر خود را بررسی کنید تا ببینید چه مقالاتی بیشترین بازدید را دارند و تأثیر طول محتوا را تجزیه و تحلیل کنید.