دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده Seo Content رشدانا

ممنون لطف دارید ایشالا هرچه زودتر مقالات جدید منتشر می شن. با ادغام چند تصویر یا اضافه کردن یکسری از المان ها، سعی کنید تصاویر را از حالت کپی خارج شان کنید. حجم تصاویر را پایین بیاورید ولی کیفیت آن را بالا نگه دارید.

  • در این مقاله به شما می‌گوییم که سئو محتوا چیست و چگونه انجام می‌شود.
  • در نوشتن محتوا ,نوشتن عنوان محتوا باید بسیار دقت کرد چون یکی از پارامتر های گوگل برای سئو کردن سایت عنوان مناسب میباشد.
  • اگر انسان زنده هستيد پس در ذهنتان داستان هم براي تعريف كردن داريد!
  • فقط باید اطمینان یابید که تصاویر به‌طورکامل بهینه‌سازی شده باشند و ویدئوها را از یوتیوب، ویمئو یا آپارات یا سایر میزبان‌های ویدئویی و پلتفرم‌های استریم گرفته باشید.

من یک سایت جدید درست کردم و الان میخوام محتوا بگذارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم. بانس ریت به درصد افرادی گفته میشود که از یک صفحه از سایتی دیدن کرده و از سایت خارج میشوند. استفاده از مالتی مدیا باعث می شود تا بانس ریت سایت شما کاهش یابد. یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود. حالا فرض کنید 3 پاراگراف این صفحه به طرز تهیه املت بپردازد. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد.

و کلمات کلیدی مرتبط میتوان چگالی کلمه کلیدی را در محتوا حفظ کرد. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط محدودیت خاصی ندارد به شرط اینکه آسیبی به روان بودن و ظاهر متن وارد نکند. به جرئت می‌تونم بگم تو هرکدوم از این قسمت‌ها که مسلط نباشی روی خروجی کارت و در نتیجه دیده شدن محتوات تاثیر داره. علاقه زیادم به دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا همیار وب را راه اندازی کنم.

مطلب خیلی خوب و آموزنده ای بود مثل مابقی مطالب سایت خوبتون. فقط من چون برای اولین بار هست اومدم سراغ کار سئو یکم تو پیاده سازیش کلا دچار تردید میشم. آقا من یه سایتی جدید طراحی کردم با ی قالب و صفحه ساز خوب. به ظاهر هم همه چیز اوکیه، ولی حتی بعد از انتشار بیشتر از 10 تا مقاله، هنوز یکی از مقالاتشم ایندکس نشده. البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید.

مرحله 3# : مطالب جامع بنویسید

با تکرار طبیعی از کلیدواژه خود در بدنه متن اصلی و عناوین استفاده کنید. این یعنی کلیدواژه خود را تکرار کنید اما تنها در صورتی که حالت طبیعی داشته باشد و کاربر پسند باشد. زیاده‌روی نکنید چون ممکن است در این صورت انباشتگی کلیدواژه برای مطلب رخ دهد. 2- مترادفات معنایی را برای کلمات کلیدی اصلی خود پیدا کنید. یا حجم بازدید از محتوای منتشر شده بر روی سایت بسیار بیشتر شود.بدین ترتیب باید جذابیت تگ عنوان نیز مد نظر تولید کننده محتوا باشد. برای خواننده محتوای خود، باید ارزش قائل شوید و باید کاری کنید که مخاطب از خواندن محتوای شما خسته نشود.

کپی رایتینگ سئو عبارت است از تولید محتوای تولید شده بر اساس لیست کلمات کلیدی به منظور جلب رضایت کاربران و موتورهای جستجو به صورت همزمان. به عبارت دیگر تولید محتوایی که برای گوگل قابل فهم باشد و از طرفی کاربران تمایل به خواندن و لایک کردن و اشتراک آن با دیگران در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. در این مقاله راهکارهایی برای بهینه سازی و سئو محتوای متنی ارائه خواهیم داد که نیاز به هیچ گونه دانشی در زمینه سئو ندارد زیرا بهینه سازی محتوای متنی از آسان‌ترین و قابل فهم‌ترین جنبه‌های سئو است. نکات و عواملی که همگی روی رتبه‌ یک سایت در نتایج گوگل موثر است. شما هم بارها با جمله محتوا پادشاه است روبرو شدید؟ اگر محتوا را پادشاه بدانیم سئو محتوا، لشگر محافظ این پادشاه خواهد بود.

آموزش سئو محتوا #۱: انتخاب کلمه کلیدی

هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید. این ابزار تجزیه و تحلیل گرامر، خوانایی و طول عنوان شما را نشان می دهد. اما در نهایت، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. می‌تونی برای پروژه‌های مختلف به صورت دورکاری و فریلنسری کار کنی، می‌تونی توسایت‌های مختلف به عنوان نویسنده استخدام شی و یا جذب یه مجموعه شی.

برای بهبود سئو محتوا از کلید واژه ها در بخش‌های مشخصی از پست خود استفاده کنید.

برای اینکه شما به گوگل بفهمانید که کلمه ی کلیدی مورد نظر شما چیست حتما باید در عنوان و تگ H2 و همچنینی در محتوای مقاله از کلمه کلیدی مورد نظر و همچنین از کلمه مترادف استفاده نمایید. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید. و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد.

حال این محتوا ممکن است برای یک مقاله در سایت ما باشد یا یک صفحه محصول! پس منظور ما از سئوی محتوا هر مدل صفحه با محتوایی که در آن وجود دارد است. در سئوی محتوا یکسری المان ها را باید در محتوای درون صفحه به کار ببریم و یکسری هم مثل نوشتن دسکریپشن، لینک های داخلی و خارجی جزء موارد حاشیه ای در صفحه محسوب می شوند که هر کدام را به شما شرح می دهم. یک مطلب خوب باید حتماً لینک خروجی داشته باشد (مثل محتوای همین صفحه که چندین لینک به سایت های معتبر و مرتبط به فرمت بندی متن دارد). نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید! خوانندگان با استفاده از لینک خارجی می‌توانند به محتوای کامل‌تر ولی در راستای موضوع شما دست پیدا کنند.