دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا سئو ایران, سئو سایت

اما این گفته به چه معناست؟ مطمئناً محتوایی که گوگل در مورد آن صحبت می‌کند هر نوع محتوایی نیست. متاسفانه موتورهای جستجو برای اینکه مشخص کنند محتوایی با کیفیت است چک لیست ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت. تولید محتوای سئو شده، بدون درگیر کردن شبکه‌های اجتماعی دیگر معنایی ندارد. گوگل به دنبال سیگنال‌هایی از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر می‌گردد تا ببیند محتوای شما در چه حد محبوب است. منتشر کردن محتواهای فوق العاده‌ای که ارزش خاصی را منتقل کنند، توسط مردم لایک و بارها به اشتراک گذاشته می‌شود. گوگل، این فعالیت‌ها را ثبت می‌کند و وب سایت شما را در صفحه نتایج جستجو بالا می‌برد.

  • کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند.
  • هر چه سرعت بارگذاری یک سایت کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد.
  • اینطور فکر کنید که وقتی شما برچسب موضوعی جدیدی ایجاد می‌کنید.
  • عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود.
  • بنابراین این بخش اصلی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است.

این نگاهی هست که گوگل به صفحات زامبی شما دارد و مسلما برای سایت شما خوب نیست. در حالی که برای بروزرسانی محتوا نیاز به هزینه مجدد ندارید و فقط باید مقاله های قبلی خود را سئو کنید. فرض کنید در حال سئو یک صفحه هستید و میخواهید با کلمه “ماتریکس” رتبه بگیرید.

اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به سئو محتوای سایت شما کمک کند. ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم. اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید. محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

ما یک خدمت داریم به اسم برنامه ریزی تعاملی برای سازمان ها و کسب و کارها که برنامه ریزی تعاملی رو برای سازمان ها اجرا می کنیم. برای این صفحه یک لندینگ پیج ساختم که خدمت رو معرفی می کنه. اول و دوم و سوم ممنون که این صفحه با همچین محتوای جامع و دقیقی فراهم کرده بودید سپاسگزارم ازتون.

نوشتن پاراگراف برای عنوان

لینک سازی داخلی سایت یکی از مهم ترین فاکتور های گوگل برای سنجش اعتبار یک سایت است. اولین کاربرد آن، کاهش نرخ پرش و افزایش زمان ماندگاری کاربر، با ایجاد گردش بین مقالات برای کاربر است. در مقالات آموزش سئو داخلی گفته شد که تعداد مناسب کلمه برای نوشتن یک مقاله بین 700 تا 1200 کلمه است. در بهترین حالت یک مقاله مفید دارای بیش از 2 هزار کلمه است. این نوع مقالات توسط برایان دین، مدیر سایت انگلیسی بک لینکو، اصطلاحا مقالات آسمان خراش نام گرفته اند. داده های ساختار یافته به کدهایی گفته می شود که دارای فرمت مشخصی هستند و به گونه ای نوشته می شوند که قابل درک برای موتورهای جستجو باشند.

آدرس صفحه (URL) کوتاه، معنی دار و دارای کلمه کلیدی است

سپس باید ساختار مناسب و مبتنی بر سئو برای سایتمان ایجاد کرده باشیم و در گام آخر، یک محتوای مناسب و ارزشمند در صفحه قرار دهیم. امیدواریم که از مقاله آموزش سئو محتوا در ویکی دمی لذت برده باشید، اگر نظر یا سوالی راجع به چگونگی نوشتن محتوای مناسب برای سئو داشتید، حتماً در بخش نظرات برایمان بنویسید. همان طور که می دانید، سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. منظور از محتوا نیز، اطلاعاتی است که به صورت آنلاین بر روی وب هست و می تواند مورد استفاده افراد مختلف قرار بگیرد (در ادامه مقاله انواع محتوای سئو شده را نام بردیم). این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد).

لیست‌ها می‌توانند در هر نوع محتوای متنی وجود داشته باشند. با سلام، ممنون از نظرتون، بله استفاده زیاد از کلمه کلیدی به اصطلاح keyword stuffing گفته می شود که توسط الگوریتم پاندا شناسایی و باعث جریمه شدن سایت شما می شود. برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست. محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند. در توضیح موارد بالا باید بدانید که هزینه تولید محتوای باکیفیت که کاربر بعد از مطالعه آن واقعا لذت میبرد و باعث بازگشت محتوا میشود ، برای هر محتوای 2000 کلمه معمولا بالای 100،000 تومان هزینه میبرد.

به‌عنوان‌مثال تولید ویدیو درباره نحوه استفاده از محصولاتتان می‌تواند بسیار مفید باشد. در مقاله‌های راهنما شما می‌توانید برای دسترسی به محتوا شرطی قرار دهید که این شرط می‌تواند ثبت‌نام در سایت باشد که یکی از بهترین راه‌ها برای لید جنریشن است. خود گوگل هم‌بارها و بارها اعلام کرده که وب‌سایت خودتان را اول برای مخاطب بهینه کنید و سپس برای گوگل! همین جمله کافی است تا به اهمیت بسیار ویژه مخاطب در نزد گوگل پی ببریم. بی صبرانه منتظرم تا پست بعدی وبلاگ شما را در بالای نتایج جستجو ببینم.

تعداد عکس های محتوا میتواند نسبت به نوع محتوای شما مشخص شود اما در مقالات آموزشی معمولی بهتر است پس از هر 300 تا 400 کلمه از یک عکس استفاده کنید. مطمئنا زمانی که شما در حال صحبت در مورد یک کلمه کلیدی باشید، باید به موضوعات پیرامون آن نیز بپردازید. به طور مثال زمانی که در یک مقاله به صحبت در مورد “اپلیکیشن فروگاشگاهی” میپردازید، در مورد کلماتی مثل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن، فروشگاه اینترنتی و… نیز صحبت میکنید. پس از کاهش ارزش کلمات کلیدی توسط گوگل، یک جایگزین برای آن معرفی شد. این موضوع به قدرت هوش مصنوعی گوگل در ارزش گذاری سئو محتوا کمک شایانی میکند.