دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا سئو ایران, سئو سایت

جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است. بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند. برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. سومین و آخرین جنبه یک استراتژی موفقیت‌آمیز SEO در زمینه محتوا، نوشتن متن است.

  • در مرحله بعدی کلمه کلیدی شما حتماً باید در پاراگراف اول مقاله‌تان وجود داشته باشد و در پاراگراف‌های بعدی نیز به‌صورت طبیعی و اصولی تکرار شود.
  • به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید.
  • که همین امر سبب افزایش زمان سپری شده توسط کاربر و میزان به اشتراک گذاری محتوا می‌شود که نهایتا به بهبود سئو و افزایش رتبه در گوگل خواهد انجامید.

قبل از شروع نوشتن، بهتر است محتوای رقبا را به طور کامل تحلیل کنید. بسیار مهم است بدانید رقبای شما چه محتوایی نوشته‌اند، به چه موضوعاتی اشاره کرده و از نوشتن چه موضوعاتی غفلت کرده‌اند. ساختار خوب به Google کمک می‌کند تا سایت شما را پیدا و درک کند. سرانجام صفحات فرود را برای همه این کلمات کلیدی ایجاد کنید. نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند. علاوه بر آن میتوانید با استفاده از اشتراک گذاری ویدیو خود در شبکه های اجتماعی مختلف، باعث محبوبیت محتوای خود بشوید.

گام اول؛ کلمه کلیدی داشته باش

متادیتا چیست؟ متادیتاها، داده‌هایی هستند که جزئیات مربوط به یک داده دیگر را تشریح می‌کنند. یعنی مثلاً وقتی محتوایی تولید می‌کنیم، توضیح کوچکی هم در مورد آن محتوا می‌نویسیم. این توضیحات کوتاه در قالب متادیتا منتشر می‌شود که موتورهای جستجو به آن توجه می‌کنند تا اطلاعات بیشتر و درک درست‌تری از محتوای ما به‌دست بیاورند. Yoast SEO به شما کمک می کند متن خود را کمی بیشتر تغییر دهید. اگر مقاله خود را نوشته اید، بر روی ایده اصلی تمرکز کرده اید و خوانایی پست خود را بهینه کرده اید، باید نگاهی به تجزیه و تحلیل SEO در Yoast SEO بیندازید.

۷. کلیدواژه هدف در پاراگراف اول

پست وبلاگ و بلاگ‌نویسی برای افراد و کسب‌وکارها مزایای زیادی دارد. خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند. خلاصه، باید اطمینان پیدا کنید هنگامی‌که محتوا از طریق پلتفرم‌ها اشتراک‌گذاری می‌شود، عالی به‌نظر می‌رسد. از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید.

Lsi مخفف latent semantic indexing به عبارت های کلیدی گفته میشود که از نظر معنایی به عبارت کلیدی ما نزدیک هستند. در این بخش به توضیح بخش های مختلف و اصطلاحات مختلف مربوط به کلمات کلیدی میپردازیم تا ادامه بحث را بهتر و عمیق تر درک کنید و بتوانید استفاده کنید. همانطور که چرخ ها بدون موتور کارایی ندارد، محتوا بدون سئو نیز در بازاریابی دیجیتال کارایی ندارد. و درست مثل موتور بدون چرخ، یک ماشین پر زرق و برق است که در هیچ کجا، جایی ندارد.

تکنیک های تندنویسی در تولید محتوا

اگر عنوان اصلی کاربر را درگیر نکند، تأثیر منفی در سئو محتوای متنی و سایت دارد. از طرفی، موتورهای جستجو هم از عنوان اصلی برای درک موضوع مقاله و کلمه کلیدی صفحه استفاده می‌کنند. پس عنوان مقاله باید بیانگر موضوع مقاله و کلمه کلیدی صفحه هم باشد. پس در این مقاله هرکجا از گوگل حرف زدیم، منظورمان سایر موتورهای جستجوی دیگر هم است. ضمن اینکه در فرایند تولید محتوا بر اساس سئو، هدف ما نباید فقط کسب رتبه بالاتر در گوگل باشد. محتوای ما باید برای مخاطب هم کاربردی و ارزشمند باشد و نیاز او را رفع کند.

سپس به این فکر کنید که با توجه به شخصیت‌هایی که به وب‌سایت ما مراجعه می‌کنند، کدام‌یک از انواع محتوا برای آنان مناسب خواهد بود. تأثیر ویدیوها روی مخاطبان کاملاً بستگی به صنعتی که شما روی آن فعالیت می‌کنید دارد، اما بااین‌حال یکی از بهترین راه‌ها برای رفع نیازهای مخاطبان است. به‌عنوان‌مثال در طی کمپین‌های سئو که برگزار می‌کنید گوگل بسیار سخت‌گیرتر از قبل شما را زیر نظر می­گیرد و کوچک‌ترین حرکت اشتباهی می‌تواند باعث جریمه دوباره شما گردد. اگر اقداماتی که انجام داده‌اید باعث رشد شما شود، که تبریک می‌گویم! اما اگر باعث پسرفت یا درجا زدن شما شود، دیگر هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید!