دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

اگر شما هشت مقاله در مورد SEO داشته باشید، Google نمی‌فهمد کدام یک از این مقالات مهم‌تر هستند. اگر این موضوع را با ساختار سایت خود روشن نکنید، مقالاتتان برای کسب رتبه برتر Google با هم رقابت خواهند کرد. بنابراین حل مشکلاتی از این قبیل با استفاده از یک ساختار پیوند داخلی صحیح منجر به رتبه‌بندی کلی می‌شود.

ما در این مطلب این با ذکر 10 نکته اساسی دستوالعمل‌ها آموزش خواهیم داد. این کار هم یک کار تخصصی است که باید افراد یاشرکت تولید محتوامعتبر این کار را انجام دهند تا محتوای شما نتیجه بگیرد. درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است. تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم. اما برای اینکه یک تولید محتوای هدفمند داشته باشید و شانستان برای به دست آوردن رتبه در کسب‌وکارتان افزایش یابد، حتماً باید بر اساس یک استراتژی مشخص و سازمان‌یافته اقدام به تولید محتوا کنید.

برای لینک دادن به این سایت های از انکر تکست های نامرتبط استفاده کنید و نهایتا در هر محتوا یک تا 3 لینک خارجی ایجاد کنید، نه بیشتر. وجود داشتن یا نداشتن این کلمات هم خانواده و lSI تبدیل به یک معیار ارزش گذاری سئوی محتوا شده است. پس از اینکه عنوان جذاب مقاله توانست مخاطب را به سایت شما جذب کند، وظیفه لید یا پاراگراف اول مقاله شروع میشود. لید میتواند تعیین کننده این باشد که مخاطب شما به مطالعه مقاله ادامه بدهد یا در همانجا تصمیم بگیرد که از صفحه خارج شود. با توجه به مطالب گفته شده به همان اندازه که CTA در رونق کسب و کار اینترنتی موثر است نادیده گرفتن آن می‌تواند به ضرر ما تمام شود. همان طور که شروع شما با دقت بالایی مورد توجه است باید سعی کنید همین جذابیت را در انتهای محتوای خود نیز ایجاد کنید.

بسیاری از بازاریابان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در پایان تولید محتوای خود آن را بهینه سازی می‌کنند. زیرا آنها در تلاشند که نشان دهند که محتوای جدیدی که تولید کرده‌اند نظیر ندارد و برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنند از چند کلمهٔ کلیدی و لینک استفاده می‌کنند. در تولید محتوای سئو شده استفاده از تصاویر باعث میشود سایت شما در صفحات اول گوگل نمایان شود. نکته مهم این است که محتوا به صورت اتوماتیک و بدون اغراق یا انجام رفتارهای ماشینی، استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و نویسنده نیاز به دستکاری محتوا نداشته باشد. همچنین در متن به سایر مقالات و صفحات دیگر اشاره شود تا متخصص سئو به صورت طبیعی بتواند لینک سازی داخلی را انجام دهد. بیش از 40 هزار کلمه در هر ثانیه در گوگل سرچ می‎شود و این نشان دهنده پتانسیل بالای بستر اینترنت در کسب درآمد از این طریق است.

  • گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد.
  • جایگاه و ارزش محتوا بر روی سئو سایت غیر قابل انکار است تا آنجا که یکی از مهم ترین عناصر رتبه بندی سایت توسط گوگل، تولید محتوای با کیفیت است.
  • محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد.
  • نکات و عواملی که همگی روی رتبه‌ یک سایت در نتایج گوگل موثر است.

اما مشکل اینجاست که مشتریان بالقوه ما به‌ طور مستقیم به دنبال خدمت یا محصول ما نمی‌گردند؛ بلکه به دنبال راه‌حلی برای حل مشکلشان هستند. به همین خاطر، ما محتوایی را تولید می‌کنیم که مشکل آن‌ها را حل کند و در این‌ بین، به معرفی خدمت و محصول خودمان می‌پردازیم. لحن محتوا رابطه مستقیمی با سن، جنسیت، شغل، محل زندگی، میزان درآمد و تحصیلات، ویژگی‌های شخصی و علایق مخاطبان هدف دارد. وقتی که شما اهداف و نیت خوانندگان ایده‌آل خود را مشخص کنید می‌توانید در مسیر ارائه محتوایی گام بردارید که همیشه مرتبط با آن‌ها باشد.

استفاده از لینک های خروجی :

پس ما قبل از اینکه یک محتوایی را بخواهیم تولید کنیم مواردی را بررسی میکنم. محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد.

سئو سایت هتل

و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). برخی عوامل و فاکتورهای ذکر شده مرزهای گاها نامشخصی دارند. مثلا طول مقاله و پوشش موضوع، عواملی هستند که به گوگل نشان می‌دهند که با یک محتوای جامع و با کیفیت روبرو هستند. اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بی‌کیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد. این تکنیک‌ها نهایتا در محل قرار گرفتن محتوای شما در بین نتایج جستجوی گوگل تاثیرگذار هستند. اما معمولا روی کیفیت محتوایی که به کاربر ارائه می‌شود تاثیر آنچنانی ندارند.

در این مقاله به شما می‌گوییم که سئو محتوا چیست و چگونه انجام می‌شود. لینک سازی داخلی روشی موثر برای کمک به موتورهای جستجو برای درک ارتباط محتوای شما، وادار کردن خوانندگان شما به صرف زمان بیشتری در سایت شما و کاهش نرخ پرش است. پیوند دادن به منابع خارجی مفید مانند ویکی پدیا باعث ایجاد اعتماد و بهبود تجربه کاربر می شود. شاید عزیزانی که موضوع تولید محتوای سئو شده چیست را دنبال میکنند، بخواهند بدانند محتوای سئو شده چگونه میتواند بر روی سرعت یک سایت تاثیر گذار باشد. در واقع محتوایی سئو شده است که تصاویر، ویدئو و فایل های صوتی که درون آن قرار داده می شوند، توسط ابزارهای مناسب کم حجم شده باشند.

سئو محتوا

نیاز به فکر کردن بیش از حد در این مورد نیست برای اینکه از کلمات کلیدی استفاده کنید می‌توانید از مترادف‌ها، مخفف‌ها و جمع کلمات کلیدی مورد نظر خود مثل یک انسان عادی استفاده کنید. محتوایی است که از نظر نتایج جستجو ایده آل است، ایرادهایی که دارد ایرادهای معمولی است یا فریم‌های زمانی آن در هدرهای پایینی قرار داشته باشند. سعی کنید در محتوای خود پیش بینی امید، ترس و نگرانی‌های مخاطب خود را بکنید. امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال تولید محتوای تخصصی هستند، اما دانستن این که تولید محتوای تخصصی چیست و… توصیه می‌کنیم که حداقل ۳ تا ۵ لینک داخلی در هر نوشته یا صفحه‌ای که می‌نویسید قرار دهید. در حین نوشتن مطلب به سایر صفحات سایت در جای مناسب ارجاع دهید.

متخصصان ما بر رعایت اصول سئو در محتوا کاملاً واقف هستند. همیشه به یاد داشته باشید که قبل از نوشتن محتوا حتما کلمه ی کلیدی مورد نظر را انتخاب کنید و از آن در عنوان ها و تگ ها و توضیحات استفاده نمایید . لینک سازی داخلی را فراموش نکنید و از داده های ساختار یافته برای نمایش بهتر در جست و جوی گوگل استفاده نمایید. شما باید علاوه بر تولید محتوای مناسب برای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ارزشی فراتر را به مشتریان خود ارائه دهید و کاری کنید که آنها دوباره به سایتتان بازگردند. زیرا یک محتوای عالی، تاثیر چشمگیری در دیجیتال مارکتینگ، جذب و رضایت کاربر، ایجاد تجربه ای موفق برای کاربران و وفادار ساختن آنها دارد. کپی رایتینگ سئو را می‌توان نام دیگر بهینه سازی محتوا دانست.