دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد. رتبه بندی های بالا و برتر به معنای ترافیک یا بازدید بیشتر خواهد بود. آموزش سئو محتوا فقط به کلمات کلیدی محدود نمی شود، بلکه شما باید نهايت تلاشتان را براي توليد يك محتواي سئو شده و بدون غلط املايي و گرامري بکنید. سایت های زیادی هستند که می توانند در زمینه دستور زبان و املا به شما کمک کنند.

با تهیه لیستی از کلمات کلیدی کسب و کار خود می‎توانید محتوای بهینه تولید کرده و اگر این محتوا بهینه و کاربر پسند باشد سایت شما در نتایج اولیه گوگل، نشان داده می‎شود. این اولین و بزرگترین قدم برای داشتن مشتریان وفادار و رسیدن به اهداف کسب و کارتان است. بهترین حالت نوشتن توضیحات متا برای سئو محتوا، یکبار استفاده از کلمه کلیدی و دو بار استفاده از کلمات lSI است. البته این تعداد به صورت تجربی در سایت مدیریو به دست آمده و هیچ اجباری برای آن نیست. در نوشتن عنوان جهت سئو محتوا باید حتما از کلمه کلیدی اصلی مقاله در آن استفاده کنید و هرچه کلمه کلیدی به ابتدای عنوان نزدیک تر باشد، این موضوع به سئو مقاله شما کمک میکند. در مورد نوشتن عنوان برای جذب مخاطب و افزایش ctr باید بتوانید از عنوان های جذاب استفاده کنید.

  • اگر در این مورد به کمک نیاز دارید می‌توانید از CoSchedule که یک ابزار تجزیه و تحلیل عنوان خوب است استفاده کنید.
  • یکی از سایت‌هایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت می‌کند، canseo.ir است.
  • حتماً کلیدواژه خود را در ۶۰ کاراکتر اول عنوان جای دهید چون گوگل دقیقاً از همینجا به بعد عنوان مطلب را بریده و در صفحه نتایج جستجو قرار نمی‌دهد.
  • 8- از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.
  • اگر تحقیق کلمات کلیدی خود را به درستی انجام دهید، باید یک نمای کلی از کلیدواژه‌هایی که مردم استفاده می‌کنند را داشته باشید.

ما دی‌ ام روم را راه اندازی کردیم تا قوت قلب کسب و کارهای اینترنتی باشیم. این مثال به خوبی نشان می‌دهد که طیف مخاطب مشابه نیاز به اطلاعات مفید، تخصصی و در عین حال خلاصه دارند. لحن محتوا نیز باید تا حدودی رسمی نوشته شود و از آوردن توضیحات اضافی خودداری شود. هزینه طراحی سایت در شرکت¬های مختلف متفاوت بوده و تابع عوامل مختلفی است.

آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. کلیدواژه‌های طولانی که اغلب مبنای یک سوال را شکل می‌دهند سبب می‌شود که پست شما بر اهداف خاص مخاطب شما متمرکز باشد. مثلاً کلیدواژه چند کلمه‌ای مثل «چطور یک مطلب برای وبلاگ بنویسیم» در حوزه سئو تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلیدواژه کوتاه «مطلبی برای وبلاگ» دارد. یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمه‌ای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید.

آموزش نحوه نوشتن محتوای سئو شده

اگر تا الان روی سئوی سایتت کاری نکردی، بهتره که از همین امروز شروع کنی. باید در قسمت متن جایگزین، عنوان، توضیح مختصر و توضیح کامل از کلمه کلیدی استفاده کنید. زمانی که فایل تصویر را در سیستم خود ذخیره می‌کنید بهتر است که با نام انگلیسی + کلمه کلیدی آن ذخیره کنید. درصورتی که هنگام آپلود تصویر در سایت عنوان فایل انگلیسی نبود پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مجدد آن را بازنویسی کنید. این اشتباهات به سئو محتوا ضربه می‌زند و باعث میشود اثربخشی لازم را نداشته باشد. بسیار مهم است که متن شما خوانای داشته باشد، اصول نگارشی در آن رعایت شود و جملات واضح نوشته شده باشند.

✅ کلمه کلیدی، همان عبارتی است که افراد برای رسیدن به جواب سوالات خود، در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. ما به تمام عبارتی در گوگل جستجو می‌شود، کلمه کلیدی می‌گوییم؛ حتی اگر یک جمله را در گوگل جستجو کند. از این طریق، ما عباراتی را پیدا می‌کنیم که توسط کاربران جستجو می‌شوند و برای ما بازدید خواهند آورد. به‌ غیر از پیشنهادات گوگل، می‌توانیم از گوگل ترندز، KWFinder و Keyword Tool هم در فرایند تحقیق کلمه کلیدی استفاده کنیم. در این‌ بین، باید به میزان جستجوی کلمه کلیدی هم توجه داشته باشیم و بر روی عباراتی تمرکز کنیم که جستجوی بالاتری دارند. بعد از انتشار محتوا، باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم تا بیشتر دیده شود.

از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.

فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید. توضیحات متا را بهینه‌سازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید. سعی می کنم در آینده این مقاله را آپدیت کنم و ریزتر وارد جزئیات شوم. هرچند که تضمین می کنم اگر همین مواردی که در این آموزش گفتم را رعایت کنید قطعا نتیجه می گیرید. البته اشکال ندارد، خودتان هم می توانید به صورت فیک کامنت هایی را در صفحه قرار بدهید.

مرحله 3# : مطالب جامع بنویسید

گاهی وقت ها ممکن است در مورد موضوعی صحبت کنید که اطلاعات بیشتری در مورد آن داخل سایت خودتان وجود ندارد. به خاطر همین کاربران تان را به منبع آن که یک سایت دیگر است ارجاع می دهید. همینطور ممکن است مقاله شما خیلی جامع و کامل باشد و دارای منابع زیادی باشد.

محتوای سئو شده دقیقا همان چیزیست که باعث می شود سایت ما ترافیک بالایی را بتواند از گوگل دریافت کند. ما با محتوایی که تولید می کنیم علاوه بر اینکه رضایت مخاطبان مان را جلب می کنیم باید کاری کنیم که در گوگل هم رتبه خوبی بگیرد. اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید. در این مقاله می خواهیم به طور کاملنحوه نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. در این مقاله ما به صورت جامع و کاربردی به آموزش سئو محتوا و بهینه سازی مقاله، برای گوگل و مخاطبان میپردازیم.

شما ممکن است عکس‌هایی از نمای نزدیک، از آسمان، گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری داشته باشید. در این حالت حتماً اطمینان حاصل کنید که نام تصویر شما منعکس کننده محتوای تصویر باشد. همچنین عناوین پست باید در یک نگاه قابل خواندن باشد؛ یعنی بتوان آن را با یک نگاه فهمید. بسیاری از وبلاگ نویسان عنوان 5 تا 8 کلمه‌ای را پیشنهاد می‌کنند.