دسته‌ها
اخبار

سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی

آدرس صفحه، عنوان اصلی صفحه، زیر عنوان های داخل صفحه، بدنه اصلی محتوا و توضیحات باید شامل کلمه کلیدی اصلی و سایر عبارات مشابه باشد. البته انواع مدل های محتوا در سایت وجود دارند که می توان به محتوای صفحه مقاله، محتوای صفحه محصول، محتوای دسته بندی ها، محتوای صفحه خدمات، محتوای لندینگ پیج های خاص در سایت اشاره کرد. در مرحله بهینه سازی محتوا مهم‌ترین کار، قرار دادن پیام بازاریابی است. یعنی باید محتواتون مخاطب رو دعوت به انجام کاری کنه که برای شما سودآوره. ما در جست‌وجو همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که به‌روزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا می‌کنیم.

  • قبل از سفارش محتوای سئو شده، می‌توانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید.
  • عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند.
  • سئو محتوای شما باید به گونه‌ای انجام شود که هر دو مخاطب، یعنی هم خوانندگان و هم موتورهای جستجو را به خود جذب کند.
  • عنوان مقاله، آدرس صفحه ، عنوان متا، توضیحات متا و همچنین بدنه اصلی محتوا از جمله بخش‌هایی هستند که باید از کلمات کلیدی در آن‌ها استفاده کنیم.
  • من حدود سه سال میشه که مشغول نوشتن محتوا برای سایت‌های مختلف هستم اما به تازگی مطالب شما رو دیدم و مطالعه کردم.

کوتاه سازی پاراگراف هاتجربه کاربررا بهبود می بخشد و اثر مثبتی بر جای می‌گذارد. الگوریتم‌های گوگل برای تیترهای داخلی محتوا، ارزش بیشتری نسبت به سایر قسمت های محتوا قائل هستند. خود شما (یعنی کاربر) هم برای تیترها بیشتر از متن های معمولی ارزش قائل هستید.

همیشه لینک داخلی در متن خود استفاده کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن کلمه کلیدی، پیشنهادات گوگل و جستجوهای مرتبط گوگل است. کافی است موضوعی که می‌خواهیم در مورد آن تولید محتوا کنیم را در گوگل بنویسیم تا گوگل کلمه‌های کلیدی مرتبط را به ما نشان دهد. آخرین مرحله این است که عملکرد محتوای خودمان را اندازه‌گیری کنیم. برای این کار می‌توانیم رتبه صفحه در نتایج گوگل را بررسی کنیم.

با چه سبکی تولید محتوا کنیم که بهتر باشد؟

به همین دلیل است که از شما خواسته شد تا مترادف معنایی کلمات کلیدی را جمع آوری کنید. این کلمات کلیدی مرتبط ایده های مختلفی از جستجوهای کاربر مربوط به آن موضوع خاص را می دهد. با پوشش این کلمات کلیدی در مقاله خود، می توانید آن را جامع تر، آموزنده تر و مفید تر کنید. هم چنین باید از عنوان ها و زیرمجموعه ها برای استفاده از این کلمات کلیدی استفاده کنید و سعی کنید تا آنجا که می توانید زمینه موضوع مقاله را پوشش دهید.

نمونه متن سئو شده : تمرین تولید محتوای بهینه شده

بهتر است کلمه کلیدی اصلی یا کلمات کلیدی مرتبط در ابتدای سر تیتر بیایند، البته اگر در وسط یا انتهای سر تیتر بیایند نیز از نظر سئو مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. شاید تعجب کنید چرا توضیحات متا را به‌عنوان یکی از عناصر اساسی بهینه‌سازی صفحه درنظر گرفته‌ایم. یک راه کاربردی این است که به پست‌های قبلی خود بروید و آن‌ها را به مطالب جدید خود لینک بدهید. همچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید. لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد.