دسته‌ها
اخبار

سئو داخلی چیست نکات مهم سئو آن پیج چک لیست سئو داخلی On-Page SEO

پرداخت به ازای هر کلیک PPC است ، در واقع نوعی تبلیغات است که پرداخت بر اساس مدت زمان تبلیغ مشخص نمی‌‌‌شود و بازه زمانی که تبلیغ شما وجود دارد می‌‌تواند نامحدود باشد. شما بابت هر کلیکی که کاربر روی تبلیغ شما می‌کند هزینه پرداخت می‌‌کنید. نمونه‌‌‌های ایرانی تبلیغات کلیکی صباویژن و کلیک یاب هستند که شما به ازای هر کلیک پول پرداخت می‌‌‌کنید و قوی‌‌‌ترین تبلیغات کلیکی در دنیا سایت Adwords است که برای گوگل کار می‌کند.

  • بنابراین طبیعیست که رتبه الکسای برخی سایت ها دچار تغییرات عمده ای گردد.
  • سعی کنید در متن و محتوای سایت تان به سایت های مرتبط خارجی که اعتبار بالایی دارند لینک بدهید و به این ترتیب اعتبار سایت تان را بیشتر کنید.
  • در حالت ایده‌آل، تا حد امکان بهتر است که کلمه کلیدی هدف نزدیک به ابتدای عنوان باشد.
  • در این روش، ترافیک و تعامل بازدید کنندگان با یک سایت در طول سه ماه گذشته سنجیده می‌شود.
  • دستاوردهای ما در ماه های اولیه (پس از شروع سئو سایت) اطلاعات و آمارهای جدیدی فراهم میکند که زمینه ساز تحلیل های دقیق تر، برنامه ریزی بهتر و تولید محتوای جدید میشود.

همیشه این موضوع را در ذهن داشته باشید تا در نهایت برای کلمات کلیدی اشتباه، صفحه ای را بهینه سازی نکنید. ناگفته نماند که صدها مورد از کلمات کلیدی Long-tail در هر کسب و کاری وجود دارد. برآوردها نشان میدهد که حدود 70٪ از کل ترافیک سایت ها از کلمات کلیدی Long-tail است.

سئو یعنی متقاعد کردن گوگل

زمانی که سئو میتواند به شما با حضور در تیم های مارکتینگ صرفه جویی بودجه را یاد آور شود در خیلی از امورات زندگی شخصیتان نقش خود را ایفا می کند. سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را میشناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را میشناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا، استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی میکند. جهت آشنایی کامل شما با نحوه بهینه سازی تصاویر، مطالعه مقاله “چگونه تصاویر سایت را سئو کنیم؟” را پیشنهاد می کنیم. در همان سال اول تاثیرات مثبتی خواهد داشت که تا سال‌ها پایدار می‌ماند؛ اما با پیشرفت و رشد بازار، باید تغییرات بازار را از نزدیک دنبال کنید.

سئو و بهینه سازی وب سایت یک فرآیند ادامه دار هست و نباید متوقف شود. هیچ گونه پاسخ قطعی برای تخمین زمان وجود ندارد، اما اگر فعالیت های بهینه سازی سایت به صورت اصولی انجام شود نتایج مناسب در گوگل بین 3 تا 6 ماه حاصل خواهد شد. اما همیشه مهم‌ترین هدف و ارزش در وب۲۴، ارائه خدمات با کیفیت و جلب رضایت کامل مشتریان بوده است. به همین دلیل توانسته‌ایم با بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک ایران همکاری داشته باشیم و نمونه‌ کارهای معتبری را ارائه کنیم. در ادامه با تعدادی از مشتریان برتر وب24 آشنا می‌شوید که به ما اعتماد کردند و توانستیم به آنها کمک کنیم تا به نتایج دلخواهشان برسند.

قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر برای تغییر اندازه تصویر هم اندازه عرض وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد. در صورت امکان، بارگذاری و اجرای اسکریپت‌ها را به تأخیر بیندازید، بدین شکل که یا پس از چند ثانیه از بارگذاری منابع مهم صفحه، یا زمانی که بازدیدکننده صفحه را به پایین اسکرول می‌کند بارگیری شوند. این راهکار را می توان برای ابزارک های کامنت گذاری و چت اعمال کرد.

انجام سئو و بهینه سازی سایت مهمترین عامل صعود سایت در نتایج موتورهای جستجو و دریافت بازدید واقعی و افزایش بازدید و بهبود رتبه به صورت روزانه است. شاید در نگاه اول اصطلاح تولید محتوا یک اصطلاح سئو محسوب نشود اما نقش بسیار بسیار مهمی در بهینه سازی سایت دارد. هر صفحه از سایت می بایست شامل محتوایی باشد تا به خوبی به کاربران معرفی شود. محصولات باید محتوا داشته باشند تا کاربران بتوانند آن را بشناسند و خریداری کنند. به طور کلی تولید محتوای باکیفیت همان طور که قبل‌تر گفته شد، کمک ویژه ای به سئو سایت و رسیدن به نتایج اول گوگل می کند. Cloaking یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه است که در آن محتوایی که به کرالر‌های موتور‌های جستجو نشان داده می‌شود با محتوایی که به کاربران نشان داده می‌شود متفاوت است.

منابع دیگری که میتوانید برای یادگیری سئو مورد مطالعه قرار دهید

حالت دوم زمانی رخ میدهد که سایت دارای بک لینک های غیر طبیعی و فرایند لینک سازی به صورت غیرطبیعی توسط گوگل شناسایی شود. در این مورد پنالتی رخ میدهد اما سایت در نتایج باقیمانده تا زمانی که مشکل لینک سازی غیر طبیعی رفع شود دچار افت رتبه شدید خواهد شد . اولین گام برای رسیدن به صفحه اول گوگل فهرست شدن سایت در نتایج موتورهای جستجو است. همه هدف تیم وبسیما این هست که کاربران روزی همچین کامنتی رو تو سایت قرار بدهند. همونطور که گفتین برای این صفحه برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گرفته و خیلی خوشحالیم که تونستیم محتوای مفید و کاربردی در اختیار شما قرار بدهیم.

تفاوت این دو حوزه در این است که در سئو آن پیج شما روی سایت خودتان کار می‌کنید، اما در سئو آف پیج شما تنها یک هدف دارید و آن افزایش تعداد و کیفیت لینک‌های ارجاعی به سایت شما از سایر سایت‌ها است. با بررسی نرخ کلیک برای جایگاه‌های مختلف در صفحه نتایج گوگل به نظر می‌رسد رتبه‌‌های ۱ تا ۳ اختلاف شدیدی با سایر رتبه‌ها در نرخ کلیک دارند. این مشکل برای ما هم زیاد پیش میومد ولی از زمانیکه پیش از شروع کار اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دادیم شرایط تغییر کرد.

ساتی شما قرار نیست فقط در همین کلمه بالا باشد و می توانید صدها (و گاهی هزاران) کلمه کلیدی مختلف را رتبه بندی کنید و از هر کلمه درآمد زیادی کسب کنید. سئو سایت اهداف زیادی را دنبال میکند و در صورتی که به صورت اصولی و استاندارد در سایت به کار رود میتواند نتایج فوق العاده ای روی کسب و کار و سودآوری شما داشته باشد. تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که SEO شامل رتبه بندی “ارگانیک” است ، به این معنی که شما برای حضور در آن فضا هزینه نمی کنید. به بیان ساده تر استفاده از تکنیک های سئو برای بالا آمدن رتبه سایت شما بدون پرداخت هزینه همان سئو ارگانیک است.