دسته‌ها
اخبار

سئوی محتوا چیه؟ چطور محتوای سئو شده تولید کنیم؟ همیار وب

به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است. اما علاوه برآن، باید بفهميد كه آیا اصلاً وبسايت شما قابلیت و توانايى رقابت در آن کلمه را دارد یا نه.

  • همچنین این امکان را می دهد تا ارزش لینک مربوطه را به مقالات قدیمی تر خود انتقال دهید.
  • و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید.
  • در این مقاله نمی‌توانیم به‌ صورت کامل به تحقیق کلمات کلیدی بپردازیم اما برخی از تکنیک‌های آن را مرور می‌کنیم.
  • موتورهای جستجو از الگوریتم هایی مثل tf-idf و bm25 برای بدست اوردن چگالی مناسب کلمه استفاده میکنن و چگالی یک عبارت را نسبت به کل صفحات ایندکس شده مشابه بررسی میکنند.
  • در بسیاری از موارد، دیگر نیازی نیست کاری انجام دهید تا تاریخ انتشار را در صفحة نتایج جست‌وجو در کنار محتوا مشاهده کنید.
  • مردم فقط به اين فكر ميكنند كه شما چگونه ميتوانيد كمكشان كنيد.

وجود نداشتن مدیا در محتوا به سئو آن ضربه ای نمیزند اما وجود داشتن آنها به شدت به سئو شما کمک میکند. وجود فیلم در صفحه به مقدار قابل توجهی از نرخ پرش شما میکاهد. اگر بتوانید در پاراگراف آخر علاوه بر خلاصه نویسی مقاله، به یک موضوع جذاب در مقاله بپردازید و مخاطب را محبور به مطالعه مقاله کنید، میتوان گفت شما یک نویسنده محتوای حرفه ای هستید. برخی از درس‌های نوشتن محتوا که در طول سال‌ها آموخته‌اید و به سئو کمک کرده‌اند کدامند؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

لینک سازی داخلی برای سئو محتوا

متن رایج‌ترین فرمت ارائه محتوا است اما همیشه بهترین فرمت نیست. در برخی شرایط، یک تصویر می‌تواند مفهومی را منتقل کند که با صدها کلمه منتقل نمی‌شود. ما از فرمت‌های دیگر محتوا مانند تصویر و ویدیو استفاده می‌کنیم تا سریع‌تر و راحت‌تر نیاز کاربران را رفع کنیم. لینک‌های داخلی، صفحات دیگر سایت ما را به کاربران هم معرفی می‌کنند و ماندگاری آن‌ها در سایت را افزایش می‌دهند.

گوگل هنوز توانایی این را ندارد که عکس‌ها و ویدیوها را به طور دقیق و از لحاظ میزان ارتباط به موضوع مورد جستجو بسنجد. قدرت این مقالات برای دریافت جایگاه در گوگل بسیار زیاد است. در مقاله ای جداگانه به آموزش عنوان نویسی جذاب پرداختیم، یکی از بهترین راه ها برای جذاب کردن یک عنوان، استفاده از اعداد در آن است. ولی از نظر گوگل عکس ها به تنهایی مفهومی ندارند و چیزی از آن نمی­‌فهمند و به همین علت باید با alt texکه توضیحاتی به جایگزینی عکس ها هستند مفهوم آن را به گوگل هم منتقل کنیم. در ابتدای پاراگراف ها از فرورفتگی استفاده کنید که نظم و ترتیب محتوا حفظ شود.

با این کار، هم محتوا متناسب با استراتژی سئو بوده و هم اصول بازاریابی محتوایی رعایت شده است. اما بهترین استراتژی برای ایجاد یک url، نوشتن یک متن معنی دارد است. این متن میتواند فارسی یا انگلیسی باشد اما نکته حائز اهمیت آن، این است که بهتر است در آن از کلمه کلیدی مقاله استفاده شود. سعی شده این موضوع در جمع بندی این مقاله به کار گرفته شود تا یک مثال خوب برای شما مطالعه کنندگان عزیز باشد.

بهترین و مهم‌ترین آن‌ها را با استفاده از تجربه و ابزارهای مختلف لیست کنید. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید. به اهمیت و نحوه استفاده صحیح از تگ های تیتر و هدینگ آگاه است. لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید. در انتها اگر هنوز هم سؤالی در ذهن شما باقی مانده است میتوانید در قسمت نظرات آن را عنوان کنید تا متخصصان مدیریو به آن پاسخ دهند. به عنوان آخرین نکته، به انتشار و اشتراک گذاری محتوا رسیدیم.

از طول محتوای بهینه استفاده کنید

این باعث می‌شود که گوگل به مقاله ما اطمینان کند و رتبه بالایی به آن بدهد. محتواهای جامع می‌توانند جزئیات بسیار بیشتری از بلاگ‌پست‌های کوتاه را در خود جای دهند. این یعنی مقاله ما می‌تواند پاسخ بهتری از محتواهای کوتاه به مخاطبان بدهد و رضایت آن‌ها را جلب کند. عنوان اصلی اولین بخشی از محتوای ما است که کاربر بعد از وارد شدن به سایت می‌بیند. بهتر است که عنوان اصلی را جذاب بنویسیم تا کاربر با آن ارتباط برقرار کند.

در صورت نیاز طول محتوا را افزایش دهید

در ادامه مثالی از نحوه شناسایی پرسونای مخاطبان و چگونگی کسب اطلاعات، بیان شده است. میانگین URL باید حدود 60 کاراکتر یا سه تا پنج کلمه باشد. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، می‌توانید از اصلاح‌کننده‌های احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفت‌انگیز»، «خنده‌دار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید.