دسته‌ها
اخبار

حلقه مردانه حلقه جواهر مردانه قیمت حلقه ازدواج گالری جواهر کوه‌ نور | hsaatchi

حلقه مردانه حلقه جواهر مردانه قیمت حلقه ازدواج گالری جواهر کوه‌ نور | hsaatchi

نکته مهم این است که اگر قصد خرید ست را ندارید و به دنبال قطعات تک هستید، قانون هارمونی را باید مد نظر داشته باشید. هر یک از زیورآلات شما باید به تمام استایل شما در حالت کلی و سایر اکسسوری‌هایتان در حالت جزئی بیایند. برای مثال بهتر است بین رنگ دور صفحه ساعت مچی، دسته عینک دودی و گردنبند شما هماهنگی وجود داشته باشد؛ مثلا همگی طلایی یا نقره‌ای باشند. همچنین این رنگ‌ها باید به تناژ پوست شما و رنگ غالب در استایل‌تان نیز بیایند تا نتیجه به دست آمده شیک و گیرا جواهر ساعتچی از آب درآید.

  • جواهر انتخابی شما می‌تواند تا سال‌های طولانی و به‌عنوان یک جواهر کلکسیونی و مادام‌العمر، تبدیل به بخشی از میراث شخصی شود و از این بابت، ارزش صرف وقت و حساسیت جهت انجام بهترین انتخاب را خواهد داشت.
  • رنگ و درخشش در جواهرات، پارامتر مهم دیگری در انتخاب و خرید طلا و جواهرات برای مردان می‌باشند.
  • پس طبق توضیحاتی که تا اینجا گفتیم، استفاده از بدلیجات از زمان پیدایش انسان ها وجود داشته است.
  • انگشتر مردانه طلا سفید یکی از پر استفاده ترین جواهرات در بین جواهرات مردانه می باشند .
  • گالری جواهرات کوه‌نور فعالیت خود را از دهه پنجاه شمسی آغاز کرده و تا به امروز با بکارگیری نیرو های متخصص در پی خلق محصولات فاخر بوده است.

اما به طور مثال در یک مهمانی شبانه‌ی دوستانه، وقتی یک تی‌شرت و شلوار جین پوشیده‌اید می‌توانید چندین زنجیر بلند و کوتاه از گردن خود آویزان کنید و شیک و خاص به نظر برسید. در عوض طلای سفید حالتی مدرن‌تر دارد و استایل معاصر و جلوه مدرنی در ظاهر شخص به نمایش می‌گذارد. پلاتین نیز چنین ویژگی دارد و می‌توان به عنوان جواهری مدرن از آن استفاده کرد. استفاده از ساعت مچی امری مهم و ضروری است اما در کنار آن می‌توانید یک دستبند مناسب را داشته باشید البته در انتخاب آن دقت کنید که می‌خواهید جنس آن متناسب با ساعت باشد یا خیر.

۱- گردن بند مردانه

گزینه‌های دیگر برای مناسبت‌های رسمی به هیچ عنوان انتخاب مناسب و شایسته‌ای نیست. استفاده از ساعت مچی برای همه ما یک ضرورت به حساب می‌آید اما این روزها سر و کله ساعت هوشمند نیز پیدا شده است که می‌تواند بسیاری از قوانین را در این خصوص به هم بزند. با این حال همچنان هماهنگی و ست کردن اکسسوری باهم یکی از مهم ترین قوانین مد و فشن به حساب می‌آید. افتخار این را داریم که آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، جواهرسازی و … ویژه بازار کار را بنا نهادیم . گفته می شود که مردهای آسیا-اقیانوسیه علاقه بیشتری به استفاده از جواهرات دارند، چرا که با جرات ترند و به مد علاقه مندی بیشتری دارند.

۴- ساعت مچی مردانه

به همین دلیل ساعت‌های نگین‌دار و دکمه‌های سرآستین یک انتخاب عالی به شمار می‌روند. حلقه‌ها و آویز‌ها نیز می‌توانند برای هدیه دادن جواهرات مورد استفاده قرار بگیرند. البته با اینکه گوشواره‌ها یک نوع جواهر زینتی محسوب می‌گردند و نه کاربردی، اما به عنوان رایج‌ترین جواهراتی که هدیه داده می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.