دسته‌ها
اخبار

تعریف سئو چیست و چرا سئو سایت مهم است ؟ بیلاود مارکتینگ

رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید. گاهی اوقات هم باید از طناب استفاده کنیم و یواش یواش بالا بریم ( لینک سازی ) گاهی اوقات در دامنه کوه خسته میشیم و کلا بی خیال کوهنوری. بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه.

  • اما این کار هزینه هایی را برای کسب و کارها به همراه خواهد داشت.
  • این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.
  • گوگل فقط در صورتی اجازه خرید لینک را می دهد که لینک از یک وب سایت مرتبط باشد و ارزش بیشتری برای خواننده فراهم کند.

سعی کنید بیش آر هر موضوع دیگری مخاطب را راضی کنید و برای او تجربه بهتری بسازید. قبل از هر چیز شما باید با فرایند بازاریابی و قیف فروش اینترنتی آشنا شوید. قیف فروش اینترنتی در کل 4 مرحله، جذب، تبدیل، فروش و وفادار سازی دارد که سئو فرایند جذب را انجام می‌دهد و محتوای سئو شده فرایند تبدیل مشتری به علاقه‌مند و درنهایت فروش و پول‌سازی. بعدازاین فرایند شما با اعمالی مانند ایمیل مارکتینگ و خلاقیت، مشتریان خود را به یک وفادار تبدیل می‌کنید. هیچ قیمت ثابتی برای خدمات سئو وجود ندارد چراکه در سئو همه چیز بر حسب رقابت است. این یعنی اگر سایت تان در حوزه گردشگری و فروش بلیط فعالیت دارد و میخواهید روی کلمات پررقابتی مثل خرید بلیط هواپیما یا تور مشهد به صفحه اول برسید، احتمالا باید بیشتر از ماهیانه 50 میلیون تومان هزینه کنید.

۴- اقتصادی بودن سئو نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

اولاً، برای سایت شما بهتر است که لینک های بلندمدت را از سایت‌های باکیفیت بگیرید، زیرا می‌توانند در طول زمان ارزششان را افزایش دهند. تصور کنید پستی در مورد پیاده روی دارید و دو بک لینک برای آن دارید، یکی از آنها از یک پست در مورد “ورزش در فضای باز” و دیگری از یک پست در مورد “سیاست” است. برعکس، باید بسیار مراقب باشید و ایجاد ترکیبی طبیعی از انواع مختلف انکر تکست را هدف قرار دهید.

ریدایرکت 301 چیست؟

بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید. Reciprocal Linking (به معنی لینک‌ دهی متقابل) یا Link Exchange (به معنی تبادل لینک) زمانی اتفاق می‌افتد که دو نام تجاری (دو وبسایت) با یکدیگر توافق کنند که با داد و ستد لینک، اعتبار و رتبه‌های سایت‌هایشان را بهبود بخشند. این توافق با شعار “تو به من لینک می‌دهی و من به تو” شناخته می‌شود. صفحات استاتیک، هر بار که بارگذاری می‌شوند، حاوی همان محتوای یکسان از پیش ایجاد شده هستند درحالیکه صفحات دینامیک، حاوی محتوا‌ی متفاوتی برای بازدید کنندگان متفاوت هستند. Permalink، URL کاملی است که برای هر صفحه وب یا پست در نوار آدرس می‌بینید و از آن استفاده می‌کنید. از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند.

مزایای استفاده از یک شرکت SEO

خوب اینکه چطوری باید CTR را افزایش دهید خود یک بحث بسیار مفصل است که توصیه می‌کنم حتماً مقالات سایت ما را مطالعه کنید و یا برای یادگیری حرفه‌ای و تسلط به تکنیک‌های آن در دوره سئوشرکت کنید. استفاده از ویدیوهای آموزش در انتهای مقالات نیز یکی از بهترین تکنیک‌هایی است که می‌توانید برای سئو سایت خود از آن‌ها بهره ببرید. اگر در این بخش مشکلی وجود داشته باشد سئو سایت شما قطعاً با مشکلات جدی روبرو خواهد بود و این احتمال وجود دارد که حجم زیادی از ترافیک سایت خود را از دست بدهید. ابزار گوگل وب مسترتولز و گوگل آنالیتیکس ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا روند موفقیت فرآیند سئو که بر روی سایت خود پیاده کرده‌اید را به طور دقیق و آماری مشاهده نمایید. بسیاری از افراد که هنوز با مباحث سئو سایت و معنی دقیق سئو آشنا نیستند گمان می‌کنند که seo صرفاً همان تبلیغات اینترنتی و یا گوگل ادوردز است. حال اگر این فرصت بی‌نظیر را از دست بدهید به دلیل اینکه سایت و برند شما همانند سایت‌های بزرگی چون دیجی کالا شناخته شده نیست حجم زیادی از ترافیک و کاربرانی که می‌توانستند برای شما درآمد ایجاد کنند را از دست می‌دهید.