دسته‌ها
اخبار

بهترین مارک کناف چیست؟ رنگ، جنس و نوع کناف سقف کار و کاردان | panelgachikanaf

بهترین مارک کناف چیست؟ رنگ، جنس و نوع کناف سقف کار و کاردان | panelgachikanaf

اگر می‌خواهید در معماری داخلی فضا به آکوستیک توجه کنید، از این مصالح نوین استفاده کنید زیرا عایق صوتی مناسبی است. ما پیشنهاد می‌کنیم اگر اتاق پذیرایی دارای سقف کوتاهی است با نگ آمیزی روشن آن را ساده و مینیمال رها کنید. 1.میز ناهار خوری مارگارت یکی از محصولات خوش ساخت مجموعه آف دکور است. صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د.. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد .

  • جدا از کناف کاری سقف، امروزه کناف روی دیوار پشت تلویزیون و پشت تخت خواب هم باب شده است.
  • بنابراین، استفاده از چنین سایه‌هایی در سقف رنگی کاذب برای اتاق پذیرایی به زیبایی خانه شما می‌افزاید.
  • پاسخ به پرسش شما به شکل رایگان و در اسرع وقت توسط طراحان اتود به ایمیل شما ارسال می شود.
  • اگر در زمینه ساخت و ساز اطلاعاتی داشته باشید، بی‌شک نام کناف به گوشتان خورده است.

کارشناسان و مشاوران در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند . از کناف فقط برای تیغه کشی و اجرای “سقف کاذب” میتونید استفاده کنید . نمونه ای از سقف کناف که برای یک خانه دوبلکس طراحی شده است. یکی از مزایای تکنولوژی کناف امکان ایجاد هر نوع طرح و مدل سقفی است. ۸- اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید ، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست . ۸- اگر به دنبال سبک سازی ساختمان خود هستید، کناف بهترین گزینه پیش روی شماست.

تعبیر خواب

مدرن یا کلاسیک بودن فضای آشپزخانه خود را مشخص کنید و بر اساس آن طرحی ساده که امکان نورپردازی مناسب را فراهم می‌کند انتخاب کنید. استفاده از کناف کاری در ترکیب با سایر روش‌های مانند سقف کشسان به دلیل سادگی و نورپردازی خوبی که به دست خواهد داد می‌تواند گزینه ایده آلی باشد. سقف کاذب چوبی می‌تونه با تزیین یک فضا در محیط مرکزی منزل شما، به چیدمان کل منزل، روح و جلا ببخشه.

شانزده – خیلی ساده و خودمانی!

نمونه زیر با استفاده از گچ بری‌های خاص سقف اشپزخانه به سبک نئوکلاسیک با کابینت‌های ممبران را طراحی کرده است. پلکسی سقف آشپزخانه با تنظیم نور پردازی خوبی که دارد می‌تواند باعث ایجاد فضایی بسیار روشن و دلباز در آشپزخانه شما شود و انعکاس نور از آشپزخانه و قسمت جزیره می تواند این زیبایی را شرکت پنل گچی کناف کرمانی دو چندان کند. نکته ی مهم دیگر در مورد این سقف این است که شما می توانید طرحی که به دلخواهتان باشد روی آنها حک کنید و می توانید طرح سقف پلکسی را خودتان سفارش دهید. بیشترین محصول تولیدی کارخانه های تولید صفحات کناف تولید محصول با ضخامت 12 میلی متر است.

خاستگاه سیستم کناف کشور آلمان است و امروز در سطح جهان، جزو پرمصرف‌ترین متریال‌ها برای سقف، دکور و پارتیشن‌های جداکننده به شمار می‌رود. سقف کاذب انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن استفاده از صفحات از پیش ساخته شده کناف است. ورق هایی با روکش گچ هستند که گاهی هم مقاومتش با روکش پی وی سی و آلومینیوم بالا میره.