دسته‌ها
اخبار

بایگانی: قطعات دکل لیفتراک هایپر صنعت تبریز | توکو لیفتراک

بایگانی: قطعات دکل لیفتراک هایپر صنعت تبریز | توکو لیفتراک

مصرف کنندگان همواره بابت قطعات یدکی لیفتراک دغدغه دارند تا بتوانند مشکل لیفتراک و قطعات لیفتراک خود را با کمترین هزینه و در اسرع وقت برطرف کنند. به همین علت مهیا کردن قطعات دکل لیفتراک اصل با قیمتی درخور همواره چالش برانگیز و دغدغه خریداران بوده است. این نوع دکل از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است (یک بخش خارجی و سه قسمت داخلی). هنگام بارگیری با این دکل ها، تمام اجزای آن حرکت می کنند و معمولاً دارای ارتفاع حداقل کمتری هستند.

  • کالسکه، یک قاب فولادی جامد است که در داخل ریل‌های دکل قرار می‌گیرد.
  • به این دلیل که ارتفاع دکل لیفتراک شما باید فضای کافی برای دسترسی به مواد ذخیره شده شما را فراهم کند.
  • چون خرید لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت پایین می‌تواند هزینه‌های تعمیرات شما را تا حد زیادی بالا ببرد.
  • مشتریان گرامی ابتدا باید تصمیم بگیرید چه نوع لاستیکی مناسب لیفتراک و یا سایر تجهیزات انبارداری شما م…
  • این قطعه از لوازم لیفتراک با استفاده از زنجیر یا با اتصال مستقیم به سیلندر هیدرولیک در ریل‌های دکل نصب شده و به سمت بالا و پایین حرکت می‌کند.

تولید و طراحی انواع دستگا های سیل القایی تمام اتوماتیک_نیم اتوماتیک ودستی. طراحی وساخت دستگاه برای سیل کردن بطری هایی بادهانه های مربعی ومستطیلی. قابلیت اب بندی و پلمپ انواع واقسام ظروف پت_پلی اتلین و شیشه.

خدمات فروشگاه

این لیفتراک‌ها به اپراتور اجازه می‌دهند تا در مناطقی که فضای بالای سرشان محدود است، راحت‌تر مانور دهد. هنگام خرید قطعات لیفتراک حتما باید به اصل بودن و با کیفیت بودن قطعه مورد نظر توجه داشت. چون خرید لوازم یدکی لیفتراک با کیفیت پایین می‌تواند هزینه‌های تعمیرات شما را تا حد زیادی بالا ببرد. دکل لیفتراک یکی از مهم‌ترین قطعات تشکیل دهنده لیفتراک میباشد که وظیفه بلند کردن و جابه جایی بار در ارتفاعات مختلف را برعهده دارد.

گیربکس لیفتراک:

با توجه به عدم وجود کمک فنر در لیفتراک ها استفاده از یک صندلی که فنردار باشد و تجهیزات ایمنی آن مثل کمربند کامل باشد بسیار ضروری است. چراغ جلو لیفتراک، بوق لیفتراک، سنسور صندلی لیفتراک، بوق دنده‌عقب لیفتراک، آینه جانبی لیفتراک، آینه محدب لیفتراک، چراغ گردان لیفتراک ف باطری، دینام استارت، دستور راهنما. در لیفتراک‌های قدیم گیربکس‌های دستی روی لیفتراک‌ها استفاده می‌شد. البته برخی موارد تشخیص آن تنها با اسم موتور و مدل آن قابل انجام است اما در بسیاری موارد، این موضوع را افرادی که در این زمینه تجربه‌دارند می‌توانند تشخیص دهند. 3- شیر کنترل متوقف می‌شود و مجددا راه اندازی می‌شود تا جهت سیال به سمت شیلنگ‌ها یا خطوط هیدرولیک را کنترل می‌کند.

پیستون موتور لیفتراک کوماتسو -4D95

به‌ عنوان‌ مثال برخی از مدل‌های گیربکس لیفتراک‌ های چری که در حین تولید می‌شوند از قطعات گیربکس TCM ژاپن استفاده می‌کنند و این قطعات را می‌توان با یکدیگر جابجا کرد. همچنین قطعات لیفتراک کوماتسو ژاپن و یا نیسان ژاپن را روی بقیه لیفتراک‌ها پیدا کرد. تهیه قطعات اصلی لیفتراک و همواره دغدغه مصرف‌کنندگان لیفتراک بوده است. ارتفاع دهانه های درب شما چقدر است؟ شما باید مطمئن شوید که دکل لیفتراک جمع شده شما از ارتفاع دهانه‌ی درب‌های شما کمتر است. این غلتک در داخل یک قرقره فلنجی وجود دارند که زنجیره‌های دکل را در جای خود نگه می‌دارد و هنگام بالا و پایین آمدن دکل آنها را هدایت می‌کند.