دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

توجه به استانداردهای گوگل و نوشتن بر اساس نیاز کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر در این مطلب در شش گام کلیدی به مهم‌ترین نکات و استانداردهایی پرداختیم که در تولید محتوا سئو شده دارای اهمیت هستند و با رعایت پیش نیازهای ذکر شده، می‌توان یک محتوای خوب نوشت. از آنجایی که محتوا و تولید محتوای سئو شده یکی از پارامترهای مهم سئو داخلی است، اهمیت بسیاری پیدا کرده و اصول مشخصی برای آن تعیین کرده‌اند. به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند. شما باید برای سئو محتوا حرفه ای، تولید محتوا را در بازه های زمانی درست و مشخص انجام دهید، اینکار میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند. تولید محتوای اصولی شامل انتخاب عنوان جذاب، متن غیر کپی و مفید میشود که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت میکنیم.

در نتیجه یکی از راه‌های اصلی شما برای بهینه سازی و رتبه گیری صفحات در فرایند سئو، استفاده از کلمات کلیدی تکرار شونده و مناسب در محتوا است‌. پس به طور کلی تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. محتوای شما می‌بایست توان پاسخگویی به سوالات و نیازهای مخاطب را داشته باشد. به همین واسطه انتخاب موضوع، پایه و اساس تولید محتوای سئو شده است و باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. اگر سند استراتژی تولید محتوا بر اساس سئو را از قبل تدوین کرده باشیم، انتخاب موضوع به‌ کار ساده‌ای تبدیل می‌شود. چون تمام موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت ما در سند استراتژی محتوا نوشته شده است.

  • در فیلم دوم آموزش سئو، توضیح داده شده است که از مالتی مدیا در سایت خود استفاده کنید.
  • برای لینک دادن هم از انکر تکست مناسب و توصیفی استفاده کنید.
  • این کلمات کلیدی مرتبط ایده های مختلفی از جستجوهای کاربر مربوط به آن موضوع خاص را می دهد.
  • مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه.

اگر می‌خواهید راجع به تولید محتوای سئو شده (سئوی محتوا) بیشتر بدانید، پیشنهاد ما این است که حتما این ویدئو را تماشا کنید. در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته می‌شود که به کمک آن می‌توانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید. آژانس فارس محتوا یکی از بهترین گزینه ها برای تولید محتوای سئو شده می باشد چرا که دارای سئوکارانی با سابقه ده ساله در این حوزه می باشد.

این واقعاً یک سری روش‌های کپی‌رایتینگ است که باید آن‌ها را درونی کنید تا کیفیت نوشتار خود را به‌طورکلی بالا ببرید. پاراگراف‌های طولانی متن برای خوانندگان شما جذاب نبوده و برای SEO خوب نیستند. محتوای قابل هضم ارائه شده در پاراگراف‌های کوتاه‌تر برای افراد بسیار آسان‌تر است که بخوانند و آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. حتی اگر بخواهند کل مقاله را بخوانند، پاراگراف‌های کوتاه از نظر بصری جذاب‌تر است و عبور از آن را کمتر خسته‌کننده می‌کند. به محتوایی گفته می شود که در آن تمامی نکات و استانداردهای سئو رعایت شده باشد به گونه ای که موتورهای جست و جو با دیدن شان امتیاز بالایی را به آن ها اختصاص دهد.

۲ – از کلمات کلیدی در عنوان، تگ‌های هدینگ و بدنه محتوایتان استفاده کنید

یعنی آن محتوا مربوط به موضوعاتی است که مطمئناُ طی دوره زمانی طولانی ارزش و اعتبار خود را (تنها با تغییرات کوچک یا بروزرسانی) حفظ می‌کنند. متن آلت تصویر باید به شکل مفیدی توصیف گر تصویر باشد، یعنی اینکه باید متنی را به موتور جستجو ارائه دهد که بتواند آن را جزء موضوع مشابهی با آن مطلب وبلاگ قرار دهد. احتمالاً قبل از اینکه مطلب جدید خود را بنویسید به این فکر می‌کنید که چطور از کلیدواژه خود در متن آن پست بهره ببرید. اینکار خوب است اما نباید همه تمرکزتان را روی کلمات کلیدی بگذارید. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

۱ – تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

اگر سایت شما هم‌اکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده می‌شود و کار می‌کند) بسیار عالی است. با این‌ حال، حواس‌تان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشی‌های تلفن‌ همراه چگونه به نمایش درمی‌آید. چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند.

برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد.

باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد. باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا).

پس باید به نوعی محتوا نگارش شود که در عین مفید و کاربر پسند بودن، بهینه نیز باشد. درباره بهینه بودن محتوای متنی در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند. طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید. این نه تنها به شما کمک می کند تا بفهمید کاربر شما چه می خواهد، بلکه بیشتر بر آنچه کاربر واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند.

آیا می خواهید رتبه سایت خود را در گوگل بهبود بخشید؟ این 23 استراتژی می تواند به شما کمک کند ترافیک ارگانیک را افزایش دهید. به خاطر همین ترافیکی که پیوسته تولید می‌کند سبب می‌شود که با گذشت زمان محتوای سایت شما پیشرو باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این نمونه در نرخ‌های میزان کلیک نیز تأثیر زیادی دارد چون هدف خاص خواننده را محقق می‌کند و هرچه مرتبط‌تر باشد بهتر است. از گزینه های قالب بندی مختلف مانند اضافه کردن لیست، برجسته کردن متن و تغییر فونت استفاده کنید. این کار خوانایی محتوا را برای کاربران تلفن همراه آسان تر می کند.