دسته‌ها
اخبار

اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت

برخی افراد می گویند که محتوایی زیباست که در چشم مخاطب زیبا باشد اینگونه افراد تلاشی هم نمی‌کنند که رتبهٔ محتوای خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند. حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود. آیا چیزی مانند یک اشتباه تایپی در یک قطعه محتوای عالی می‌تواند ذهنتان را مغشوش کند؟ نه. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند گرامر یک معیار برای رتبه بندی است بلکه گرامر یک تجربهٔ کاربری و یک معیار مهم در مورد اعتبار متن است. محتوایی است که به سرعت بتوان آن را به صورت اجمالی مورد بررسی قرار داد.

نکته حائز اهمیت در این بین این است که در دادن لینک خروجی زیاده روی نکنید. هرچند لینک‌های خروجی به بهبود متن کمک می‌کند اما تعدد آن‌ها می‌تواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. بهترین کار این است که نام‌های تصویر را در حدود 2 تا 4 کلمه نگه دارید. دقت کنید که هدف شما این است که به درستی توصیف کنید که موضوع عکس چیست. همچنین باید توجه داشت که از به کار بردن کلمات غیر ضروری خودداری کنید.

یکی دیگر از اصل های بهینه نوشتن محتوا استفاده از لینک های خروجی هستند که ترجیحا در نوشتن یک محتوا 4 لینک خارجی بسازید این کار در سئو بسیار اهمین دارد. در نوشتن محتوا استفاده صحیح از URL یکی دیگر از اصل های گوگل میباشد . ترجیحا از URL های کوتاه استفاده کنید.طولانی بودن ادرس شما باعث میشود موتور جستجو محتوای شما را دیر تر پیدا میکند. تعداد کلمات یک محتوای سئو شده هر چقدر بیشتر باشد بهتر است. در هر زیرتیتر بهتر است حداکثر 300 کلمه نوشته شود و در صورت نیاز به تشریح بیشتر، از زیرتیترهای دیگر استفاده شود. برای مثال در همین محتوا برای تیتر اصول سئو به زیرتیترهای کوچک تر تحت عنوان گام اول، دوم، سوم و…ایجاد شده تا خوانایی و دقت متن بیشتر شود.

  • سئو یابهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو فرآیند بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو است.
  • آخرين المان متد HVC برای نوشتن محتوای سئو شده، استفاده از CTA يا همان call-to-action (فراخوان به عمل) است.
  • توضیح متا یک متا تگ HTML است که می توانید به هر صفحه اضافه کنید.
  • برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است.
  • ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند.

خصوصا در سال ۲۰۲۱ که شدیدترین رقابت بین بازاریابان محتوا را تجربه می‌کنیم، بهینه‌سازی و سئو محتوا یک مهارت الزامی برای یک کمپین محتوایی موفق است. در پاراگرف اول و ترجیحا دو خط اول کلمه کلیدی تکرار شود؛ البته بهتر است استفاده از کلمه کلیدی در خط اول صورت گیرد. این کار هم برای خواننده زیباست و سریع می‌فهمد که موضوع محتوا چیست و هم ربات‌های پایشگر گوگل به آن اهمیت می‌دهند. برای مثال در همین محتوا کلمه «سئو محتوا» به عنوان کلمه کلیدی تعیین شده و کلّیت محتوا بر محور همین کلمه و ماهیت آن پیاده‌سازی می‌شود. کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند. سئو محتوا به تنهایی کافی نیست و باید موارد و نکات مهمی در قبل و حین نگارش رعایت شود.

کلمه کلیدی; ستاره قطبی متخصصین سئو

ما با بهترین فریلنسرها در زمینه تولید محتوای سئو شده همکاری می‌کنیم تا بتوانیم کیفیت محتوایی که قرار است دریافت کنید را تضمین کنیم. ✅ هدف ما از تولید محتوا، کسب بازدید بیشتر است؛ به‌گونه‌ای که هم نیاز کاربر را رفع کنیم و هم فرصت معرفی خدمات و محصولات خودمان را پیدا کنیم. با یادگیری اصول سئو در تولید محتوا می‌توانیم محتواهایی تولید کنیم که جایگاه بالاتری در نتایج گوگل می‌گیرند و در نتیجه ما بازدید بیشتری کسب می‌کنیم. البته لینک سازی خارجی فقط به لینک دادن به سایت‌های دیگر ختم نمی‌شود.

۹. استفاده از تصاویر و ویدئو

در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند. محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود. رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. سلام بله محتوای سئو شده در سایت های محتوا محور خیلی قضیه مهم و حیاتی است. برای صرفه جویی در هزینه های آف پیج سئو حتما باید روی سئوی محتوا سرمایه گذاری کرد.

۱۴. سرعت صفحه

امروزه اکثر کاربران یک متن بلند را مو به مو نمی‌خوانند، بلکه محتوا را اسکن می‌کنند و با خواندن تیترها و موارد شماره دار به دنبال پاسخ سوال خود هستند. بهتر است نگارش محتوا به گونه‌ای باشد که کاربر با یک نگاه بتواند ساختار آن را درک کند. صفحات فرعی یا دسته‌ای، صفحاتی هستند که موضوعات زیردسته‌ای مربوط به صفحه بنیادی را پوشش می‌دهند.