دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا صفر تا صد نوشتن محتوای سئو شده

فکر کردن در مورد محتوای خود به این روش به کاربر کمک می کند تا آن محتوا را در زمان نیاز، به زبان و قالب مورد نیاز خود دریافت کند. طراحی محتوا فقط تکنیکی نیست که به شما کمک کند محتوای بهتری تولید کنید. بعلاوه اینکه بروزرسانی و تغییر برخی از موفق‌ترین محتواهای شما طول آن‌ها را بیشتر می‌کند و می‌توانند طی مدت زمان بیشتری، بهترین نتایج را کسب کنند (مخصوصاً اگر محتوایی همیشگی باشند). آنها به خوانندگان شما کمک می کنند تا در عین تمرکز روی موضوع اصلی، موضوع را با عمق بیشتری بررسی کنند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در بحث تولید محتوای سئو شده چیست میتوان به آن پرداخت، سرعت بارگذاری سایت است. هر چه سرعت بارگذاری یک سایت کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد. در واقع کاربران از سایت هایی که سرعت بیشتری داشته باشند، استقبال بیشتری میکنند. یکی از مهمترین مراحل سئوی داخلی، تولید و انتشار محتوای سئو شده و بهینه در سایت است.

  • به عنوان مثال، اگر بخواهید یک بلاگ با موضوع دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کنید.
  • در واقع لینک های خروجی، منابع محتوای شما هستند و نشان می دهند که شما برای تولید این محتوا، چه منابع دیگری را مطالعه کرده اید.
  • ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است.
  • یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند.

هدف ما از تولید محتوای سئو شده، کسب جایگاه بالا در گوگل است. برای اینکه محتوای ما بتواند جایگاه بالایی در نتایج جستجو کسب کند، نه تنها باید کیفیت بالایی داشته باشد، بلکه باید جامع هم نوشته شود به طوری که نیاز کاربران را پاسخ دهد. در واقع محتوای ما باید بهترین نتیجه، برای هر جستجو باشد. یعنی وقتی فردی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو می‌کند، محتوای ما باید تمام موارد مرتبط به آن کلمه کلیدی را پوشش دهد؛ به‌ طوری‌ که کاربر بعد از خواندن محتوای ما، به هیچ محتوای دیگری نیاز نداشته باشد.

ما باید محتوای خودمان را تبلیغ کنیم و سعی کنیم برای آن لینک کسب کنیم تا در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده شود. لینک سازی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجو است. این شامل تمام جنبه های نوشتن و ساختار محتوا در وب سایت شما می شود. گوگل نیز مانند بازدیدکنندگان، متن وب سایت شما را می خواند و اسکن می کند. الگوریتم گوگل رتبه بندی سایت شما را تا حد زیادی بر اساس محتوایی که منتشر می کنید تعیین می کند.

آره درست حدس زدی، حتی خود منم الان که دارم این محتوا رو می‌نویسم، دارم سعی می‌کنم لابه لای نوشته‌هام از یه سری عبارات استفاده کنم… . اما سعی کنید الکی تعداد لینک های داخلی در صفحه را زیاد نکنید و فقط برای دسترسی بهتر و ایجاد ارتباط معنایی بین صفحات ازش استفاده کنید. همینطور مقالات مرتبط و اشاره به آن ها در بین پاراگراف ها و در انتهای صفحه نیز جزء لینک های داخلی در صفحه محسوب می شوند. به طور کلی از کلمه کلیدی اصلی و سایر کلمات کلیدی مشابه و مرتبط باید در قسمت های مختلف محتوا استفاده کنیم.

آموزش سئو وردپرس (WordPress SEO) برای رسیدن به رتبه ۱ گوگل

به طور کلی لینک سازی خارجی با هدف کمک به کاربران برای درک بهتر موضوع و افزایش اعتبار مقاله خودتان انجام می شود. یکی دیگر از بخش هایی که بهتر است کلمه کلیدی در آن وجود داشته باشد آدرس صفحه یا همان URL است. اما سعی کنید حتما کلمه کلیدی اصلی را در آن به کار ببرید.

۷. کلیدواژه هدف در پاراگراف اول

ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آن‌ها خواهد داشت. در حالی که ظاهر تیترها می‌تواند بسته به موضوع متفاوت باشد، گوگل بدون در نظر گرفتن رنگ یا اندازه قلم، آن‌ها را در رده مشخصی قرار می‌دهد. همه پست‌ها لزوماً نیازمند تصویر نیستند، با این حال بهتر است شما از تصاویر در پست خود استفاده کنید. اگر عکسی که متعلق به خودتان باشد در اختیار ندارید می‌توانید یک عکس از سایت‌هایی که عکس برای فروش می‌گذارند خریداری کنید که قیمت آن معمولاً کمتر از یک دلار است. به یاد داشته باشید محتوایی که شما می نویسید، فقط به منظور نمایش یا به رخ کشیدن دانش و اطلاعات شما نیست.

پیدا کردن ایده تولید محتوا با 12 تکنیک خلاقانه

یکی از سایت‌هایی که در زمینه تولید محتوای سئو شده فعالیت می‌کند، canseo.ir است. نوشتن محتوای مناسب برای سئو صرفاً به معنای به کار بردن کلمه کلیدی در متن نیست. بلکه شما باید هدف کاربر از جستجویی که انجام داده را درک کنید و سعی کنید مطابق با آن، نیاز او را برآورده کنید. یکی از اصول سئو در نویسندگی این است که محتوای شما پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات کاربر باشد.