دسته‌ها
اخبار

آموزش سئو محتوا صفر تا صد نوشتن محتوای سئو شده

هنگامی که محتوای خود را ساختار می دهید، می توانید بدون هیچ زمانی برای سازماندهی افکار خود، روی هر قسمت جداگانه کار کنید. علاوه بر اضافه کردن کلیدواژه اصلی، عنوان را طوری انتخاب کنید که برای کاربر جذاب باشد و منجر به کلیک شود. به این دلیل که میزان کلیک نقش مهمی را در جستجوگرها ایفا می کند.

  • از توضیحات متا هم می‌توانیم برای ترغیب کاربر به خواندن محتوای خودمان استفاده کنیم.
  • بسیاری از مردم فکر می کنند که محتوای بهینه شده برای سئو نمی تواند کاربر پسند باشد.
  • دسته بندی ها و برچسب ها به شما کمک می کنند محتویات خود را نه فقط برای خودتان، بلکه برای خوانندگان و موتورهای جستجو دسته بندی کنید.
  • هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که می‌توان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد).

گوگل گزینه ای خوبی است که شهرت نسبی هر یک از کلمات کلیدی که در موتور جستجو وارد می کنید را به شما نشان می دهد. در سئو محتوا، میزانی که یک موضوع کاربران را جذب و درگیر می کند، بسیار اهمیت دارد. درست است که حجم جستجوى كلمات كليدى، يك عامل كيفى بزرگ است، اما تعامل كاربران، عاملى بسيار جامع تر و مهم تر در بررسی کیفیت می باشد. كافيست به گروه هاى اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و هر کجایی که کاربرانتان در آن ها آنلاین هستند بروید و ببینید که بیشتر افراد در مورد چه چیزی جستجو انجام می دهند و صحبت می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده صحبت کنیم. سئوی تکنیکال، مبحثی است که با سایر آنچه که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است.

لینک سازی داخلی برای سئو محتوا

کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم . امیدوارم منظورتون رو به درستی متوجه شده باشم و پاسخ مناسبی داده باشم. در یک وب‌سایت ممکن است با انواع محتوا روبه‌رو شوید که با اهداف مختلف منتشر شده‌اند.

اگر تعداد مقالات موجود در فضای وب زیاد نبود، بررسی کنید که کاربران در شبکه های اجتماعی به دنبال چه مطالبی هستند. بله، هرچیزی که باعث کاهش بانس ریت شود و باعث افزایش ماندگاری کاربر در سایت شود در سئو محتوا موثر است که CTA هم یکی از آنهاست. برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید. با ایجاد لینک داخلی مناسب ، کاربران را از صفحات پر بازدید خود به صفحات زامبی هدایت کنید. وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود.

با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست. چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است!

در این مرحله از فرایند سئو محتوای سایت، سعی می‌کنیم که محتوا را برای سئو بهینه کنیم. این کار را با قرار دادن کلمات و مفاهیم کلیدی محتوا در بخش‌های مختلف صفحه انجام می‌دهیم. هرکدام از صفحات سایت ما دارای بخش‌های زیادی است و ما باید سعی کنیم که از کلمه کلیدی هر صفحه در این بخش‌ها استفاده کنیم. بدون داشتن یک برنامه‌ریزی درست برای تولید، توزیع و مدیریت محتوا نمی‌توانیم در فرایند تولید و بهینه سازی محتوای سایت موفق شویم. به همین خاطر، باید قبل از شروع تولید محتوا‌ بر اساس سئو، استراتژی مشخصی را تدوین کنیم.

محتوا عامل اساسی در رتبه‌بندی گوگل است

موتورهای جستجو با کمک لینک‌های داخلی، محتواهای مرتبط سایت ما را پیدا می‌کنند. لینک‌های داخلی همچنین باعث می‌شوند که اعتبار صفحات بالاتر برود و در نتیجه صفحات ما رتبه بالاتری در گوگل کسب کنند. زمانی که کاربر عبارت مدل مانتو را سرچ می‌کند دنبال خواندن یک مقاله بلند و بالا از نکات مهم هنگام خرید نیست! به همین ترتیب برخی از کلمات باید ویدیو یا پادکست داشته باشد تا بتواند رتبه خوبی در گوگل کسب کند. در زمان تهیه و سئو محتوا باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد.

چگونگی نوشتن محتوای سئو شده (مرحله به مرحله)

به نظرم آینده سئوی محتوا نوشتن برای مخاطب است و بیشتر باید مفهومی نوشتن و استفاده از عبارات و جملات عامیانه را به کار گرفت. چون گوگل دیگه یه ربات معمولی نیست و الان خیلی هوشمند شده. خدایی من تو یه دوره پولی تولید محتوا شرکت کرده بودم اما ارزشش کمتر از این مقاله رایگان بود.

اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا می‌کنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهره‌مند باشد. محتوا همچنان یکی از قوی‍ترین فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل در صفحات جستجو است.