دسته‌ها
اخبار

تاریخچه سئو از ابتدا تا سال 1400 استاد وب طراحی نقشه محتوا

اگر یک محتوا خوب تولید کرده‌اید، اهمیت بازاریابی محتوا را فراموش نکنید. از مهارت‌های یک دیجیتال مارکتر، توجه به تاثیر بلاگ در بازار‌یابی محتوا است. باید محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا مطمئن شوید به دست کاربران رسیده است. همچنین بهتر است از تصاویر، اینفوگرافیک و نمودارها نیز برای توضیح مطالب استفاده کنید. پست های بلاگ خود را مرتبا بروزرسانی کنید و فراموش نکنید که محتوا پل دستر سی کاربران و مشتریان به شما می‌باشد. محتوای ارزشمند می‌تواند ترافیک وبسایت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

  • هر کاری که خارج از سایت خود انجام میدهیم تا سایت در گوگل رتبه بگیرد را شامل میشود.
  • اگر در خصوص این دوره نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعات بیشتر دارید، این فرم را تکمیل نمایید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
  • سئو، واژه‌ای که شاید بیشتر از یک دهه قدمت نداشته باشد اما تغییرات شگرفی را در دنیای مجازی رقم زده است.
  • پس لینک سازی داخلی را به بهترین شرکت سئو بسپارید تا بدون تلاش و متوصل شدن به راه‌های غیراخلاقی، مخاطبان خود را در وبسایت ماندگار کنید.
  • بهتره اینو بدونین که از بین میلیارد ها جست و جویی که در یه روز تعیین شده صورت میگیرن، فقط 15 درصد اونا مربوط به یسری جست و جوهای جدید میشن و برای گوگل جدیدن.

سعی شما بر این باشد که با ارائه چند لینک داخلی ساختاری عنکبوتی در سایت ایجاد کنید. در اینجا میرسیم یه این موضوع که وردپرس قابلیت‌های فراوانی دارد. هم بصورت رایگان و هم با پرداخت درون شبکه‌ای می‌توانید از این قابلیت‌های جالب برای بهینه‌سازی سایت خود استفاده کنید. دو قابلیت جذاب وردپرس دو افزونه است که بشدت شما را به استفاده از آن‌ها تشویق می‌کنیم. این دو افزونه Yoast SEO و All in One SEO Pack هستند که بشدت در بهینه سازی سئو سایت شما نقش کلیدی دارند.

کار درست های سئو

ما در پویا مارکتینگ قصد داریم تا کنار شما در این عرصه حضور مستمر و مفید داشته باشیم و بتوانیم با ارائه خدمات بهتر و به ‌روزتر شما را در فرآیند اجرای خدمات مارکتینگ همراهی کنیم. اگر شرکت‌های سئو از راه‌ فریب و تقلب سعی داشته باشند تا گوگل را توجیه کنند تا به یک وبسایت رتبه بهتری اختصاص دهد، به آنها سئو کلاه سیاه می‌گویند. بهترین شرکت سئو با تمام این فاکتورهای سنجش گوگل آشنایی دارد و می‌داند که چگونه آنها را پررنگ نماید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ پویا، یک تیم سئو قدرتمند تشکیل داده‌ایم که بر تمام الگوریتم‌های گوگل، مسلط بوده و به راحتی رتبه‌های بالای نتایج را به دست می‌گیرند. کلمه یا عبارتی که کاربر در گوگل جستجو می کند و ما دوست داریم، در نتایج سرچ آن عبارت سایت ما در بالاترین رتبه ها نمایش داده شود. نرخ پرش یا Bounce Rate یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در سئو سایت می‌باشد.

تبلیغات

لینک‌های داخلی برای کاربران نیز بسیار خوشایند هستند زیرا آنها را بدون هیچ زحمتی، به مسائل مورد علاقه‌شان متصل می‌کنند. نکته دیگر اینکه کاربر حق انتخاب دارد که لینک را کلیک کند یا خیر، پس از این نظر نیز رضایت مخاطب جلب می‌شود، زیرا چیزی را وی تحمیل نمی‌کنیم و فقط در حد پیشنهاد است. فرآیند سئو بسیار زمان‌بر و تخصصی می‌باشد و هر کسی از عهده آن برنمی‌آید، زیرا مهندسان گوگل و الگوریتم‌های آن بسیار باهوش و دقیق هستند، پس رتبه اول شدن در میان میلیون‌ها وبسایت اصلا کار آسانی نیست. احمد کلاته البته به من در سئو محتوا ویدئو هاش کمک کرد ولی بقیه کلا ویدئو هاشون عالی بود. حتما از ویدئو های این عزیزان تو این صفحه استفاده کنید در فرایند سئو سایت من تاثیر خیلی مثبتی داشتند.

مزیت استفاده از سئو ماهیانه

نرخ پرش به تعداد کاربرانی که به سایت شما مراجعه و بدون اینکه به صفحات دیگر سایت شما بروند، آن را ترک می‌کنند، گفته می‌شود. این یعنی سایت شما به اندازه کافی برای کاربر جذاب نبوده تا در سایت شما بماند. هر چقدر نرخ پرش یا Bounce Rate بالاتر رود، تاثیر منفی آن در رتبه سایت بیشتر است. این عادت به‌قدری همه‌گیر شده است که هم‌اکنون بیش از ۷۵ درصد جستجوهای کاربران را عبارات سه تا شش‌کلمه‌ای تشکیل می‌دهد. شاید مهم‌ترین دلیل شکل‌گیری این فرهنگ را بتوان بخش پیشنهادات گوگل هنگام جستجو دانست زیرا به‌محض آنکه کاربر شروع به جستجو می‌کند با پیشنهاداتی مواجه می‌شود که عموماً طولانی بوده و به موضوعی مشخص اشاره دارند. ممکن است پاسخ شما به صورت یک باکس حاوی پاسخی برجسته در بالای نتایج گوگل نمایش داده شود.