دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست-seroundtable | سئو

با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند. پنالتی شدن یکی از کلمات کلیدیم باعث شد تا توی کلمات مرتبط با اون هم پایین بیام. دوستان نکات داخل این مقاله رو جدی بگیرید چون وقتی افت میکنه سئوی شما، باا بردنش سخت تر میشه. در پایان از سایت مدیر وب بابت مطالب سازنده و کاربردیش تشکر میکنم. Long Tail Keyword یا کلمه کلیدی دم دراز به عبارتی چند کلمه‌ای گفته می‌شود که مشخص‌تر بوده و رواج کمتری دارد. به بیان دیگر، کلمات کلیدی دم دراز عباراتی بلند‌تر و مشخص‌تر هستند که بازدید کنندگان معمولا زمانی از آن‌ها استفاده می‌کنند که به مرحله خرید نزدیک‌تر باشند.

  • هرچه شما کلمه کلیدی مدنظر را از ابتدای عنوان فاصله بدهید، به همان میزان شانس دور شدن از صفحه اول را افزایش می‌دهید.
  • به این ترتیب چنانچه کاربران از سایت مورد نظر استقبال کنند، این سایت ترفیع رتبه خواهد گرفت، در غیر این صورت به جایگاه قبلی خود بر خواهد گشت.
  • از این جهت که یک لینک دائمی است، نام آن را Permalink (گرفته شده از Permanent Link به معنی لینک دائمی) گذاشته‌اند.
  • وظیفه گوگل فراهم آوردن مناسب‌ترین و مرتبط‌ترین نتایج جستجو برای کاربران است.
  • توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد.

کپی محتوا مستقیما جزو دسته سئو سیاه محسوب می‌شود و هیچ راهی برای فرار از جرایم آن وجود ندارد. محتوای کپی یا همان Duplicate Content که در آموزش سئو سیاه به توضیح آن پرداختیم، کاملا خلاف قوانین گوگل محسوب می‌شود. ✅ به تکنیک های سئو سیاه، که گوگل هنوز متوجه آن نشده است، سئو کلاه خاکستری می گویند.

Meta Keyword چیست و چه تفاوتی با Keyword دارد؟

جهت آشنایی کامل شما با نحوه بهینه سازی تصاویر، مطالعه مقاله “چگونه تصاویر سایت را سئو کنیم؟” را پیشنهاد می کنیم. توسط وب ۲۴ در این راستا صورت گرفته است و امکان رصد کردن رتبه کلمات کلیدی و رقبا را به همراه امکاناتی مانند تحلیل سایت، نمایش رتبه الکسا و… در حقیقت می توان گفت بهینه سازی سایت هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری است و مانند اغلب پدیده‌های موجود در عالم، هرچه به آن توجه بیشتری کنید، پیشرفت بیشتری خواهد کرد.

با افزایش تعداد افرادی که قصد نمایش لینک سایتشان برای یک کلمه یکسان را دارند قیمت هر کلیک افزایش خواهد یافت که نتیجه آن افزایش قیمت مبلغ پرداختی شما به گوگل خواهد بود. در واقع هزینه به ازای هر کلیک در تبلیغات گوگل، بصورت مزایده‌ای مشخص می‌شود. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک می‌کند.

آشنایی با اصول سئو

هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیل‌های فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش‌ آفرین و قابل‌ تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. در پی درخواست‌هایی که از دانشجویان مستعد سئو، برای آموزش جامع گوگل آنالیتیکس به دست ما رسیده بود، تصمیم گرفته شد که برای گوگل آنالیتیکس یک دوره جامع تولید و عرضه گردد. اما ارائه تنها یک دوره جامع برای گوگل آنالیتیکس برای یک متخصص سئو کافی نبود.

سئوی کلاه خاکستری (Gray Hat Seo)؛ نه شرقی نه غربی!

مخفف کلمه ی Search Engine Marketing به معنی بهینه سازی شبکه های اجتماعی است. این کلمه در سایت ‌های بازاریابی و تبلیغاتی بیشتر به کار می رود. SEM از دو بخش SEO و PPC تشکیل شده که PPC به معنی پرداخت به ازای کلیک بر روی مطالب و تبلیغات اینترنتی است. هر بار که کاربری بر روی تبلیغات شما در موتورهای جستجو کلیک کند، شما باید هزینه پرداخت کنید. پیشنهاداتی برای تغییر طراحی وب سایت، محتوا، لینک دهی و … به منظور بهبود موقعیت های سئو برای کلمان کلیدی هدف ارائه می دهد. مهمترین قدم برای سئو کردن یک وب سایت انگلیسی، خرید دامنه است.