دسته‌ها
اخبار

چگونه از صرافی ارز دیجیتال بخریم؟ کلینیک سرمایه | نی نی سایت

چگونه از صرافی ارز دیجیتال بخریم؟ کلینیک سرمایه | نی نی سایت

به همین دلیل برای انتخاب یک کیف پول امن و معتبر باید دقت و نوجه لازم را به خرج دهید. برای فروش دارایی‌های دیجیتال خود می‌بایستی از طریق یک صرافی عمل کنید. برای این کار ابتدا بر روی گزینه Send کلیک کنید، بعد از کلیک کردن ارز دیجیتالی که قصد انتقال آن را دارید با مقدار مد نظر خود وارد نمایید و در آخر آدرس کیف پول صرافی را وارد نمایید. پیدا کردن آدرس کیف پول صرافی کار چندان مشکلی نیست و کافی است که وارد صرافی بشوید که در آن حساب کاربری دارید.

  • اعضای جامعه Uniswap به تازگی رای به ایجاد بنیاد یونی سواپ برای حمایت از توسعه متن‌باز و بهبود حاکمیت جامعه داده‌اند.
  • هنوز قوانین روشنی درباره بیت کوین تعیین نشده است؛ اما نگهداری و خرید بیت کوین برای مردم در بیشتر کشورهای دنیا ازجمله ایران ممنوع و جرم نیست.
  • فراموش نکنید هر کیف پول گروهی از ارزهای دیجیتال را ساپورت می‌کند و شما باید پیش از انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول خود مطمئن شوید که کیف پول شما، ارز دیجیتالی که خریده‌اید را پشتیبانی می‌کند.
  • سرعت بالا از این لحاظ مهم هست که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشه، انتقال اطلاعات در زمان مناسب و قیمت مشخص شده انجام نمیشه.
  • همانطور که گفتیم ارز دیجیتال دای یک استیبل کوین امن و غیرمتمرکز با سابقه امنیتی بسیار خوب است.

26 بهمن 01 0 نظرتاثیر هاوینگ سال 2024 روی قیمت بیت‌کوینblogهاوینگ یکی از مفاهیمی است که بسیاری از تحلیل‌گران بازار ارز دیجیتال معتقدند که روی آینده قیمت بیت‌کوین تاثیرگذار است. هاوینگ بعدی بیت‌کوین که هر چهار سال یکبار و یا در هر 210 هزار بلوک انجام می‌شود، قرار است در سال 2024 رخ دهد و طبق گفته بسیاری از افراد، این اتفاق تاثیر مثبتی روی قیمت بیت‌کوین می‌گذارد. این یعنی در هر روز اگر 144 بلوک تولید شود، ماینرها روزانه 900 واحد بیت‌کوین به‌عنوان در اینجا بیشتر بخوانید پاداش دریافت می‌کنند.

هاوینگ بیت کوین چیست و چه تاثیری بر قیمت آن دارد؟

حال که با ارز دیجیتال تتر آشنا شدیم، بهتر است سراغ معرفی صرافی تترلند برویم. برای دسترسی به کیف‌پول تتری نیز، باید به وب‌سایت اصلی بنیاد تتر دسترسی داشته باشیم. با‌این‌حال‌، سایت اصلی تتر به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی به‌روی کاربران ایرانی بسته است.

خرید ارز دیجیتال از اینانس

البته این ترتیب می‌تواند تغییر کند، قیمت لحظه‌ای و تمام اطلاعات مورد نیاز را می‌توانید در این وبسایت مشاهده کنید. بهتر است پیش از ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال به دقت نمودارهای قیمتی را بررسی کنید. سود 1000 درصد در بازار ارزهای دیجیتال حتی در مدت نسبتا کوتاه، غیرممکن نیست. درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد. اما معامله گر یا تریدر ارزهای دیجیتال معاملات خود را برای مدت طولانی باز نگه نمی‌دارد و با انجام معاملات بیشتر برای مدت کوتاه‌تر سعی در کسب سود دارد.

دیدگاه های کاربران

برای این روش هم اغلب اوقات ناگزیر هستید به صرافی‌های ایرانی مراجعه کنید تا تتر بخرید و سپس آن را به بیت کوین تبدیل کنید. این روش برای زمانی به‌کار شما می‌آید که هزینه تمام‌شده کمتری داشته باشد؛ یعنی اگر قرار باشد تتر بخرید و به بیت کوین تبدیل کنید، ارزان‌تر برای شما تمام شود. با کارت‌های اعتباری بین‌المللی (مانند مسترکارت و ویزا)، پی‌پل، وبمانی، پرفکت ‌مانی، ارزهای دیجیتال دیگر (مانند تتر یا اتر) و … می‌توان از صرافی‌های خارجی هم بیت کوین خریداری کرد. البته اگر ساکن ایران هستید، به‌دلیل تحریم‌ها امکان خرید مستقیم وجود ندارد و معمولاً باید از واسطه‌ها کمک بگیرید که هزینه تمام‌شده را افزایش می‌دهد. پس از کپی کردن این آدرس و وارد کردن آن در بخش Send کیف پول تراست والت، دارایی‌های شما به این صرافی انتقال پیدا می‌کند. اگر به دنبال مسیر دیگری می‌گردید که علاوه بر راحتی، کارمزد کمتری برای شما در بر داشته باشد.