دسته‌ها
اخبار

وبینار تجربیات سئو 1400 6 تجربه از 6 متخصص سئو-seroundtable | سئو

به عنوان مثال سایت هایی مثل ویرگول ، امیگو ، مداد سایت های خوبی هستند که شما می توانید محتوای خودتون رو در این سایت های انتشار بدین و برای سایت خودتون لینک سازی کنید در واقع یک نوع آگهی رایگان . عنوان مقاله آگهی باید جذاب باشه طوری که مخاطب رو ترغیب کنه که روی این مقاله کلیک کنه و حاضر باشه اون رو مطالعه کنه ، همچنین از کلمه کلیدی اصلی خودمم در عنوان استفاده کنم. یعنی اگر من یک محتوای 2000 کاراکتری در سایتم نوشتم ، نباید متن آگهی من بیشتر از این موضوع باشه که خب خود اون ریپورتاژ جایگاه اصلی من رو بگیره و از سایت خودم قوی تر باشه . ریپورتاژ آگهی در واقع یک نوع تبلیغ است که شما برای لینک گرفتن و افزایش رتبه سایتتان و یا فروش محصولاتتان در سایت های دیگر که اعتبار بهتری پیش گوگل دارند انجام می دهید . در این روش از ابتدا مدت زمان به اتمام رسیدن کار و نتیجه نهایی پروژه از قبیل تعیین جایگاه کلمه کلیدی انتخابی مشخص می‌شود. از مزایای این روش تعامل بیشتر بین مشتری و شرکت سئو کننده است و همین امر باعث هر چه بیشتر بهبود روند سئو سایت می‌شود.

اما در عمل افراد صرفا جزئی از یک تیم سئو بودند و بعضا کار کوچکی را هم به عهده داشتند. ببینید، این موضوع که درآمد چنین سئوکارهایی چقدر است هم دقیقه به اعتماد به نفس، انصاف، نرخ هزینه هایی که دریافت میکنند و… برمیگردد. پیشنهاد میکنیم ویدیو زیر که با موضوع روش کسب درآمد از سئو از آموزش نکات عملی کسب درآمد با سئو هست رو ببینید. طبق تحقیقات سایت Glassdoor درآمد سالیانه یک سئوکار در آمریکا حدود 54،000 دلار است. خب، اجازه بدهید از بحث درآمد و حقوق یک سئوکار در شرکت ها بیرون آمده و به سراغ درآمد سئوکارهای فریلنسر برویم.

ریپورتاژ ها هم از آنجایی که در سایت های انجام میشه که بازدید کننده دارد و در واقع روی لینک هایی که ما در متن اگهی قرار دادیم احتمال کلیک شدن داره ، پس ارزش این لینک های خیلی زیاد است . همونطور که می دونید گرفتن بک لینک برای رتبه گیری سایت خیلی موثر است و ریپورتاژ آگهی هم رابطه مستقیمی با سئو دارد . بدلیل اینکه رقابت بر سر کلمات کلیدی قوی زیاد است از کلمات کلیدی ضعیف‌تر با جستجو کمتر استفاده می‌شود که در این صورت پیشرفت چشمگیری در رونق کسب و کارتان ایجاد نخواهد کرد.

  • برخی از این سایت های رایگان هم مورد اعتماد گوگل هستند و سریع محتوای شما در نتایج ظاهر می شود در صورتی که در نوشتن محتوا دقت کنید و محتوا کپی نباشد و هم لینک گرفتن از این سایت ها خیلی برای شما کمک کننده است .
  • یک سایت وردپرسی برای خودتان بسازید، آن را روی چندین کلمه نه چندان سخت و نه خیلی آسان سئو کنید.
  • توجه داشته باشید مبالغ گفته شده مربوط به خردادماه سال 1400 بوده و برای ماه های ابتدایی استخدام است.
  • شاید دیده باشید که فردی، یه وب سایت شخصی طراحی و راه اندازی کرده، ولی به هر دلیلی نتونسته رتبه‌ی خوبی از گوگل بگیره.

اگه سایت تون با تکنیک های اصولی طراحی شده باشه، با استقبال بیشتر کاربران، کم کم توجه موتورهای جستجو هم به سمت شما بیشتر میشه و رتبه‌ شما در جایگاه برتر تثبیت میشه. در وب، بهینه سازی بیش از حد از این قبیل به طور طبیعی به نظر نمی رسد، مگر اینکه یک سئوکار به عمد آن را در آنجا قرار دهد. از آنجا که این می تواند بر رتبه بندی تأثیر بگذارد، Google معمولاً برای پایین آوردن صفحات با کلمات کلیدی بیش از حد بهینه گام برمی دارد. هر کسب و کاری که دوست دارد در دنیای مجازی فعالیت داشته باشد باید همیشه از خدمات سئو و بهینه سازی سایت باخبر باشد و از یک مشاور سئو و یک متخصص سئو استفاده کند.

چرا سئو تا این اندازه مهم هست ؟

هم وضعیت فعلی وبسایت و هم اهداف تعیین شده، در میزان هزینه‌ خدمات سئو تاثیرگذاراند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. سایت تاپ لرن هم مانند موارد بالا هم در بحث اموزش و هم انجام پروژه فعالیت های زیادی را انجام داده اند . البته این دو سایتی که معرفی کردم در خیلی از موارد خط اول گوگل هستند و چیزی که بدست می اوردند خیلی بیشتر از این هاست . می دانید که ماهانه بالای 20 هزار نفر وارد سایت شما می شوند ، ما میگیم که همه این افراد خریدار گوشی نیستن ، عده ای دنبال به دست آوردن اطلاعات هستند ، عده ای هم دنبال خرید .

سفارش سئو تضمینی

تولید محتوای به روز و یونیک، بهترین روش برای موندن در رتبه‌ی برتر گوگل هست. عوامل زیادی هستن که در بهبود شرایط سایت می‌تونن کمک کنن، اما محتوای جدید و به روز، از اصلی ترین موارد سئو شناخته میشه. کارشناسان ماهر سئو هفت با تجربه و دانشی که در این حرفه دارن، آماده‌ی ارائه‌ی هر نوع خدماتی هستن و می‌تونن کمک بزرگی بعد از سفارش سئو سایت باشن. برای اینکه جایگاه وب سایت تون در گوگل بهبود پیدا کنه و بازدیدها زیاد بشه، نیاز به سفارش سئو سایت دارین.

2- با یک بذر توانا شروع کنید (کلمه کلیدی بارور)به طور معمول سه مکان خوب برای یافتن بذر کلمات کلیدی وجود دارد. اگر برای استفاده از ریپورتاژ آگهی تحقیقات لازم را انجام ندهید و از سایت های معتبر استفاده نکنید ممکن است روی بعضی از کلمات کلیدی سایت شما تاثیر منفی داشته باشد. ولی خب اگر قصد خرید آگهی تبلیغاتی دارید بهتر است که سراغ سایت های با کیفیت بروید و یادتون باشه که همیشه گران بودن به معنی خوب بودن ریپورتاژ نیست . برخی از این سایت های رایگان هم مورد اعتماد گوگل هستند و سریع محتوای شما در نتایج ظاهر می شود در صورتی که در نوشتن محتوا دقت کنید و محتوا کپی نباشد و هم لینک گرفتن از این سایت ها خیلی برای شما کمک کننده است . ممکن است بدلیل عدم اطلاعات کافی در مورد روند سئو سایت متوجه هزینه و مدت زمان انجام کار نشوید و چون نظارتی هم روی روند اجرای پروژه ندارید گران‌تر از واقیعت امر برایتان تمام شود. همانطور که قبلا گفته شد حداقل 6 ماه زمان لازم است تا پیشرفت سئو سایت و تغییر در رتبه مشاهده شود و اگر شرکتی که سئو سایت شما را بعهده دارد از پس کار برنیاید پول و زمان زیادی را هدر داده‌اید.

اهداف سئو چیست؟ چرا باید یک سایت را سئو کنیم؟

واقعا امیدوارم موفق باشین که واقعیات این کار رو خیلی رک بیان می کنین و یه جوری تبلیغ نمی کنین که مردم فکر کنن به محض سئو کار شدن قراره میلیونر بشن.هرجایی آدم میره یه جوری حرف میزنن انگار آدم همینکه یاد بگیره میلیونر میشه. بخش مهمی از آموزش، پشتیبانی آن است که در آموزش های رایگان عملا یا وجود ندارد یا قابل مقایسه با پشتیبانی دوره ها نیست. برای تبدیل شدن به یک سئو کار یا متخصص سئو حرفه ای، چندین راه وجود دارد که باید در یک مطلب جداگانه مفصلا در مورد این مبحث صحبت کنیم. خب، دیگر از مبحث درآمد سئو خارج شویم و به سراغ اطلاعات عمومی برویم.