دسته‌ها
اخبار

معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف-اصیل بخرید

معرفی و مقایسه بهترین لپ تاپ های میان رده بازار تکنولایف-اصیل بخرید

لپتاپ Lenovo ThinkPad X1 Yoga Gen 6 یک نمونه از این مدل هاست که بسیار کاربردی و https://www.asilbekharid.com/ موثره. مک‌بوک ایر M2 را می‌توان به‌راحتی یکی از محبوب ترین لپ تاپ های بازار دانست. این لپ‌تاپ هرآنچه که از یک نوت‌بوک بخواهید را در اختیار شما می‌گذارد. عملکرد بسیار عالی، نمایشگر فوق‌العاده، شارژدهی طولانی و همچنین طراحی زیبا. 7 ساله که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می‌کنم و در وبسایت VIP List قصد دارم بهترین محصولات موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنم تا با آگاهی کامل محصول مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. وبسایت وی آی پی لیست محصولی نمی فروشد و صرفا ارائه دهنده اطلاعات مفید در مورد این کالاها است.

  • ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است .
  • این لپ تاپ صفحه کلید مناسبی هم دارد که برای تایپ سریع و با دقت بالا مناسب است و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید.
  • همین ترکیب نشان می‌دهد که این لپ تاپ برای استفاده گیمینگ هم شرایط بسیار مناسبی دارد و می‌توانید در حین انجام کار یا کارهای دانشگاهی خود به بازی نیز توجه کنید.
  • فراموش نکنید که این لپ تاپ پورت کافی ندارد و کمی در این زمینه محدودیت خواهید داشت.

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت هستید، ASUS VivoBook Pro 15 بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید. شرکت تایوانی یکی از جدیدترین لپ تاپ‌ ایسوس خود را بانام TUF Dash F15 FX516PM روانه بازار کرده که یک لپ تاپ گیمینگ است. از خصوصیات این محصول می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی لذت ببرد.

این برند جدیدترین لپ تاپ ایسوس را با نام TUF Gaming F17 FX706HE معرفی کرده که یک لپ تاپ مخصوص بازی است. از ویژگی‌های بهترین سری لپ تاپ ایسوس می‌توان به پردازنده و کارت گرافیک جدید و قدرتمندی اشاره کرد که به گیمر اجازه می‌دهد تا به‌صورت حرفه‌ای و بسیار سریع از بازی کردن لذت ببرد. رشته معماری، یکی از جذاب‌ترین رشته‌های دانشگاهی است و داوطلبان زیادی هم دارد، برای انجام پروژه‌ها شما نیاز به یک لپ‌تاپ مناسب با کارتان دارید.

بهترین هدفون های بی سیم ارزان موجود در بازار تا 400 هزار تومان

Vivobook Pro 16X OLED قفل درهای آینده خلاقانه را برای شما باز می‌کند. به همین منظور است که این او تاپ را در لیست لپ تاپ ایسوس برای معماری، قرار داده‌ایم. فعلا اما، به سراغ لپ تاپ‌های جریان اصلی با کاربری عمومی می‌رویم.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو ‎IdeaPad L340-R16

گرافیک این لپ تاپ که آن را برای انجام طراحی های گرافیکی ایده آل کرده است، از نوع NVIDIA GeForce RTX 2060 است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ از نوع نمایشگر پنتون 4K IPS است که جزو مزیت های قابل توجه این مدل محسوب می شود. با وجود این صفحه نمایش بی نظیر که تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش می گذارد، می توان رنگ هایی دقیق با بالاترین کیفیت را مشاهده کرد. وقتی بحث خرید «لپ‌تاپ» می‌شود، منطقا مهم‌ترین موضوع قابل حمل بودن آن است. برای لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، بحث قابل حمل بودن چندان تعریفی ندارد. حتی برخی از مدل‌های پرچم‌دار به دو آداپتور برق برای روشن شدن نیاز دارند.

راهنمای خرید بهترین وب کم های 2021 بهمراه قیمت

برای تست لپ تاپ‌ها، سنجش معیار گسترده‌ای روی آن‌ها انجام می‌گیرد که هم در شرایط آزمایشگاهی بوده و هم به شرایط واقعی بستگی دارد. هر یک از جنبه‌های لپ تاپ‌ در این سنجش‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و عملکرد، عمر باتری، نمایشگر، اسپیکرها و مدیریت دمایی لپ تاپ بررسی می‌شود. چرا که تینک پد ایکس ۱۲ با یک بار شارژ کامل، می‌تواند دوام بیشتری داشته باشد. وزن آن هم کمی کمتر از رقیبی است که از آلياژ منيزيم استفاده کرده است. حتی بهتر از تمام این موارد، ایکس ۱۲ Detachable همراه با صفحه کلید و قلم روانه بازار شده است و می‌توانید کمی قیمت بالایی برایش خرج کرده و از نسخه جدا شدنی متمرکز بر تجارت آن هم استفاده کنید. یک دانشجو هم که زمان زیادی را در دانشگاه سپری می‌کند، به چنین لپ تاپی با عمر باتری بالا نیاز دارد تا بدون نیاز به نزدیک بودن به شارژر، ساعت‌های طولانی بتواند از لپ تاپ خود استفاده کند.

اگر لپ تاپ را برای بکارگیری نرم‌افزارهای سنگین می‌خواهید مسلما لپ‌ تاپ با کانفیگ معمولی به درد شما نمی‌خورد. با توجه به قیمت لپ تاپ هواوی مدل MateBook D15 مشخصات فنی آن برای انجام بازی‌های سبک، اداری و مولتی مدیا مناسب است. پردازنده مرکزی Core i5-1135G7 و گرافیک آنبورد Intel Iris Xe این لپ تاپ از پس انجام کارهای گرافیکی نیمه حرفه‌ای، مولتی مدیا و بازی‌های سبک به راحتی برمی‌آید. همچنین دارای 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 512 گیگابایتی پرسرعت SSD است. هواوی برای میت بوک مقرون‌به‌صرفه D15 خود از باتری 42 وات ساعتی استفاده کرده که می‌توانید با 15 دقیقه شارژ کردن با آن به مدت 2 ساعت کار کنید.

در حالی که لپ تاپ های تا 6 میلیون تومان قابلیت انجام کارهای گرافیکی سنگین و بازی های سخت را ندارند و بیشتر برای کارهای روزمره و وبگردی و تماشای فیلم مناسبند. برخی لپ تاپ ها کاملا برای روزمرگی و کارهای عادی ساخته شده اند که یکی از این لپ تاپ ها مدل 11 اینچی لنوو IdeaPad 1 – A است. این لپ تاپ صفحه نمایشگر 11.6 اینچی دارد و وزن 1.2 کیلوگرمی ، می توان آن را به راحتی حمل کرد.

با لپ تاپی سروکار دارید که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن به Full HD می‌رسد. استفاده از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ اینتل هم باعث شده که این محصول برای فعالیت‌های روزانه و فعالیت‌هایی که نیاز به پردازش سنگینی نداشته باشند، مناسب باشد. یک گزینه حرفه ای در بین بهترین لپ تاپ های گیمینگ در سال 2022، لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion 5 Pro است. طراحی این لپ تاپ بسیار زیبا و با کیفیت است و ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد. نکته مهم دیگر، کیفیت و برتری نمایشگر به کار رفته در طراحی این لپ تاپ است. یک نمایشگر 16 اینچی بسیار با کیفیت با نسبت تصویر 16 به 10 و وضوح تصویر بالای 2560 در 1600، تجربه بازی با این دستگاه را بسیار لذت بخش می کند.