دسته‌ها
اخبار

فایل robots txt و کاربردهای آن در سئو روکا-seroundtable | سئو

واقعا پشتیبانی خیلی خوبی دارید ممنون از وقتی که برامون میذارید… من چندوقتی هست که بااین گروه کارمیکنم واقعادرزمینه پشتیبانی بهتروفعال‌ترودلسوز‌‌ترازاین گروه ندیدم.بینظیرهمراه هستندو مسولیت پذیر… من برای اولین بارهست که ازسایت ومحصولاتش اینهمه راضی هستم،پشتیبانی هم عالی و واقعاخسته نباشید… بنده وظیفه خودرامیدانم به خاطرعملکردعالی ربات شماتشکروقدردانی کنم شمالطف داریدبه ما،ممنون ازانرژی مثبت تون… سلام وقتتون بخیربنده کلیه ی نرم افزارهای سایت شماروتهیه کردم ورضایت کامل دارم بینهایت سپاسگزارم ..

  • اگر در نحوه دسترسی به ریشه وب سایت خود مشکل دارید یا برای انجام این کار به مجوز نیاز دارید، با ارائه دهنده خدمات میزبانی سایت تماس بگیرید.
  • همینطور ممکن است بخواهیم ویدیوها و تصاویر سایت در ایندکس گوگل دیده نشوند.
  • فایل txt کار می کند، نقشه سایت به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا در فهرستی از تمام صفحات وب سایت شما در یک مکان بخزند.
  • همچنین دستورالعمل‌های استاندارد و غیراستاندارد دیگری از جمله تعریف نقشه سایت، تعریف دامنه‌ی اصلی سایت، قوانین دسترسی ترکیبی، و زمانبندی مراجعه‌ی ربات به وبسایت می‌توانند در این فایل درج شوند.
  • مدیریت منابع مصرفی سرور توسط ربات‌ها امری مهم است زیرا به جز ربات‌های موتورهای جستجو، ربات‌های بد دیگری وجود دارند که به دستورات موجود در فایل robots.txt توجه نمی‌کنند.

درست است که فایل robots.txt رتبه برتر را تضمین نمی کندف اما برای بهبود سئو مهم است. این فایل ها جزئی از سئو فنی محسوب می شوند که در نتیجه باعث رضایت بازدیدکنندگان شما می شود. از نظر فنی می توانید فایل robots.txt را در هر فهرست اصلی سایت خود قرار دهید. در اینجا ما به ربات های گوگل می گوییم که در وب سایت ما در تمام فولدرهای مربوط به تصاویر خزش نکنند. با مسدود کردن صفحات غیر ضروری ربات های گوگل زمان لازم را برای خزش در صفحات مهم به دست می آورند و می توانند آنها را فهرست بندی کنند. بسیاری از موتورهای جستجو به دستور العمل های این فایل توجه می کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو

از رتبه ۲ هزار گوگل به ۵۰ هزار نزول پیدا کردیم و بهتر بگم عین ۱۰ هزار صفحه ما شد ارور ۴۰۴ که طراحان جدید گفتن بعد از مدتی از بین میرن که نرفت تکرار میکنم از بین نرفت و یا اگه رفت بالای ۶ ماه طول کشید. مخصوصا اینکه بقیه مقالات اصلا توضیح نداده بودن که چطوری میشه به این فایل دسترسی داشت و کجای هاست هستش. این مقاله به کوشش رامین محمودی، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. حالا باید این فایل را در سرور میزبان به جای فایل قبلی قرار دهید. بعد از این که فایل را ساختید آن را باید در سرور میزبان سایت آپلود کنید.

رفع تمام مشکلات سایت وردپرسی شما با خدمات پشتیبانی و توسعه سایت

به عنوان مثال اگر بخواهید برای فایلی با نام File.php محدودیتی ایجاد کنید و به اشتباه در فایل robots.txt، نام آن را file.php بنویسید، هیچ محدودیتی برای آن اعمال نکرده اید. این مقاله همه آنچه در موبایل مارکتینگ نیاز دارید را توضیح می دهد، در سال 2018 تمرکز به سمت موبایل ها رفته و حتی گوگل نیز ابتدا نسخه موبایل سایت را بررسی می کند، بنابراین دانستن این اطلاعات برای هر فردی ضروری است. تیم وب داران با تکیه بر سه اصل آموزش , اجرا و مدیریت به صورت تخصصی در حوزه های طراحی سایت، سئو از سال 1394 فعالیت خود را با نام رایانه پویان آغاز کرد.

ربات های خزنده موتورهای جستجو برای هر سایت سهمی در نظر می گیرند. به این معنی که تعداد مشخصی صفحه را در یک نشست معین بررسی می کنند. اگر پس از پایان نشست هنوز تعداد صفحه باقی مانده بود، دوباره در نشستی دیگر این کار را به پایان می رسانند.