دسته‌ها
اخبار

سئو  SEO  چیست ؟

سئوی کلاه سیاه تنها برای سایت‌هایی مناسب است که می‌خواهند در زمان کوتاه به رتبه‌های اول برسند و برای مدت زمان محدودی به چنین چیزی نیاز دارند. لینک سازی یا Link Building به معنی ایجاد بک لینک از سایر وب سایت ها به صفحات سایت شما است. هدف از ایجاد بک لینک این است که «اعتبار» صفحات خود را در نظر گوگل افزایش دهید، به طوری که این صفحات رتبه بالاتری داشته باشند و در نتیجه ترافیک سایت شما افزایش یابد. از آنجایی که موتورهای جستجو در تلاش هستند تا از رضایت مشتریان خود اطمینان حاصل کنند، مجبور شده اند الگوریتم های خود را به گونه ای تغییر دهند که احتمال مفید بودن نتایج جستجو تا حد ممکن افزایش یابد. اگر صد در صد محتوا را برای مخاطبان خود ایجاد کنید قطعاً پس از مدتی این موتورهای جستجو متوجه این موضوع می شوند و رتبه بندی وب سایت شما را در نتایج جستجو ارتقا می دهند.

از url inspect تو وبمستر گوگل استفاده کرده اما فایده ای نداشت. اگر تازه می خواهید کار خود را شروع نمایید و با برنامه ریزی های سئو آشنا شوید با سئوکار همراه باشید. SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

  • در نتیجه شایستگی آن را دارد که در صفحات اول نتایج جستجو باشد.
  • با ایجاد کردن تغییرات کوچک یا پیچیده در وبسایت خودتان، کسب و کار شما میتواند سئو خودش را تقویت کرده و در نتیجه رتبه بندی شما در موتور جستجو بهبود پیدا می کند.
  • صفحاتی که کاملا خوابیده و غیر‌فعال‌اند؛ آن هم بخاطر اینکه عموما محتوای جالبی ندارند و برای کسی جذاب نیستند.

Responsive Design یا طراحی واکنش گرا، به این معنی است که دیگر نیازی به داشتن نسخه‌های متفاوتی از یک سایت برای موبایل، تبلت و رایانه نیست و سایت با هر اندازه‌ای که یک صفحه نمایش دارد، سازگار و متناسب خواهد بود. با استفاده از طراحی واکنش گرا، صرف نظر از اینکه بازدید کننده از چه دستگاهی برای دستیابی به سایت شما استفاده می‌کند، تمام محتوا‌هایی که در وب سایتتان دارید، به نحوی قابل خواندن و در دسترس خواهند بود. بازاریابی سنتی با گذشت هر دقیقه بیشتر و بیشتر تاثیر خود را از دست می‌دهد. از نگاه یک بازاریاب خلاق، باید راه جایگزینی وجود داشته باشد و آن بازاریابی محتوایی است. یعنی از‌طریق تولید محتوای خوب، ارزشمند، مرتبط و مفید به جذب و حفظ مخاطب بپردازیم و اینگونه سئو‌ی سایت خود را ارتقا دهیم.

سئو تکنیکال یا سئو فنی چیست؟ آموزش سئو تکنیکال

سئو و بهبود رتبه در این صفحات باعث افزایش شدید ورودی و بهبود رتبه در سایت میشود. این کار با معرفی سایت به موتورهای جستجو مثل گوگل ، و بینگ صورت میگیرد. برای معرفی کامل یک وب سایت به موتورهای جستجو باید نه تنها خوده سایت معرفی شده بلکه زیر صفحات و مطالب سایت نیز جدا جدا در فهرست نتایج قرار گیرند. ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد. با توجه به اینکه این ترافیک از طریق جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما بدست آمده است، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است. بزارید سختش نکنیم، اگه دنبال تعریف‌های کلاسیک و متداول می‌گردید کافیه یه سرچ ساده بزنید.

خدمات سئوی سایت و سئو:

متاسفانه این نگاه و تفکر در مورد شرکت ها و متخصصین حوزه سئو در جامعه وجود دارد و البته تا حدی نیز درست است. ولی نمیتوان با توجه به رفتار یا عملکرد برخی افراد تمام کسانی که در این زمینه زحمت میکشند را زیر سوال برد. به نظر بنده اونچه که از تعاریف متخصصین جالب تر بود ویدیویی بود که در این صفحه قرار داده شده. واقعا باید از متخصصینی که دانششون رو در اختیار بقیه میزارن تشکر کرد. توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن. برداشت شما از این موضوع کاملاً درست بوده و ما هم بخاطر این موضوع بود که تصمیم گرفتیم این صفحه رو درست کنیم.

آموزش کامل گوگل سرچ کنسول

سئو بر بهبود رتبه‌بندی در نتایج ارگانیک (طبیعی و نه پرداختی) متمرکز است. اگر شما یک سایت داشته باشید و بخواهید ترافیک بیشتری کسب کنید، سئو باید بخشی از تلاش‌های بازاریابی شما باشد. اما چاره کار کجاست؟ استفاده از شرکت هایی که به خود از متخصصان برجسته بازاریابی هستند و تیم خود را برای اینکار پرورش داده اند. تیم ما بعد از ارائه مشاوره تخصصی به شما، به طور کاملاً دقیق نقشه راه رسیدن به سئوی وب سایت شما را برایتان ترسیم خواهد کرد و سعی می کند در کمترین زمان ممکن شما را به بهترین نتایج برساند. رتبه بندی جستجوی ارگانیک به شدت تحت تأثیر داده های رفتار کاربر است. اگر می خواهید در رتبه های اصلی موتورهای جستجو باقی بمانید و نام تجاری خود را به صورت آنلاین در گوگل زنده نگهدارید، باید کاربران خود را بشناسید و بر اساس سلیقه و نیازهای آن ها تولید محتوا انجام دهید.