دسته‌ها
اخبار

سئو  SEO  چیست ؟

این بلاگ ها اغلب با آغوشی باز و با دریافت هزینه ای مناسب از شما میتونن به شما در مطالبشون لینک بدن. یا اینکه مطلب مناسبی رو تحت عنوان رپورتاژ آگهی تولید و در اختیارشون قرار بدید تا همراه با لینک در دسته بندی مرتبط منتشر کنند. سلام، خرید رپورتاژ و گذاشتن بک لینک در صفحات مرتبط و سایت های معتبر (و صد البته مرتبط با زمینه کاری سایت شما) در سئو و افزایش رتبه میتونه تاثیرگذار باشه. هر چند باید دقت باشید که این کار بسیار حساسیه و بهتره با آگاهی کامل دست به اقدام بزنید. خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند. در مورد کندی سایت خدمتتون عرض کنیم که طبق نتایج تست سرعت سایت از هر پلتفرم معروفی مانند Gtmetrix، Pingdom و حتی ابزارهای ایرانی، زمان بارگذاری سایت بین یک تا چهار ثانیه است.

درواقع یک سایت بدون داشتن بک لینک های مناسب شانس حضور و رقابت در نتایج موتورهای جستجو را نخواهد داشت. بنابراین یکی از موارد بسیار مهم در بهینه سازی یک سایت بهینه سازی سایت برای استفاده در صفحات گوشی موبایل میباشد. در سرچ کنسول بخشی به نام international Targeting تعریف شده است که می‌توانید کشور و مخاطبین هدف خود را تعیین کنید. البته این کار به تنهایی نتیجه بخش نیست و گوگل براساس موقعیت جغرافیایی کسب و کار، زبان اصلی سایت و بررسی بازدیدکنندگان در مورد کشور هدف تصمیم گیری میکند. اگر از انتقال صحیح فرآیند مطمئن هستید و همه چیز به درستی انجام شده، بایستی صبر کنید. متاسفانه در چند ماه اخیر گوگل به شدت با مشکل ایندکس مواجه شده و گزارشات زیادی در این باره در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

  • امروزه دانشگاه های سراسر جهان دوره های رسمی بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهند و کلاس های آنلاین زیادی برای آموزش سئو و دریافت گواهینامه وجود دارد.
  • این موضوع کاملا طبیعی است، چرا که گزارشات این ابزار، بسیار زیاد است، معیارهای بسیار زیادی وجود دارد، نمودارهای مختلفی نمایش داده می شد و انتقال در بین بخش های مختلف آن پیچیده است.
  • به بیان دیگر، گوگل می‌خواهد به سایت یک شانس برای اثبات هر‌چه در چنته دارد بدهد.
  • اگر نمیدانید از چه استراتژی هایی میتوانید برای تقویت سئو اصولی سات تان استفاده کنید میتوانید مقالهتدوین استراتژی سئو را مطالعه کنید.
  • اغلب خیلی زود تر از آن چیزی که فکرش را هم بکنم، میخواهند به نتایج اول گوگل برسند.

طبیعی ترین تکنیک لینک سازی، ایجاد یک محتوای منحصر به فرد و ارزشمند است تا بک لینک ها را به سمت خود جذب کند. اگر صفحات بیشتری با عبارات مرتبط به کار رفته در انکر تکست ها به شما لینک داده شده باشند، این موضوع به کسب رتبه بهتر سایت در آن عبارات، کمک زیادی می کند. ارتباط مستقیمی بین کمیت و کیفیت بک لینک ها با رتبه یک سایت وجود دارد. این ابزار علاوه بر بررسی طول عناصر یاد شده، به شما امکان می دهد نتایج واقعی گوگل را برای هر کلمه کلیدی بررسی کرده و نمایه خود را با بقیه مقایسه کنید و همچنین از ظاهر نتایج جستجوی رقبای خود الهام بگیرید. از مزایای آن میتوان به این مورد اشاره کرد که اگر شخصی URL خالی را بدون انکرتکست به صفحه شما لینک دهد، متن بک لینک شامل کلمه کلیدی هدف شما می شود. استراتژی تولید محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از کسب و کار و نیازهای مخاطبان باشد.

✔️ سئو خارجی یا همان Off-page SEO

ایجاد صفحات لندینگ پیج زیبا که کاربران به راحتی توانایی تحلیل و کار با آن را داشته باشند. این تکنیک، بیشتر در میان مشاغل کوچک که هنوز در صنعت شناخته نشده اند، رایج است و معمولاً در خصوص وب سایت های بزرگ اتفاق نمی افتد. برای طراحی سایت پزشکی در جهت افزایش بیماران مطب، یک سری نکات وجود دارد که به سایت پزشکی شما کمک…

آموزش سئو سایت

رشد یک وبسایت زمانی میسر است که بتوان همسو با الگوریتم های موتورهای جست و جو گام برداشت. اینجاست که اهمیت آموزش سئو که همان شناخت ساز و کارهای بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جوست، هویدا می شود. چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟ بهبود رتبه سئوی سایت چطور اتفاق می افتد؟سئوکار با قیمت سئو یک وب سایت seo بهینه سازی و سءو سایت و خدمات سئو وب سایت را انجام می دهد. درواقع بدون داشتن محتوای با کیفیت و نکات کلیدی سئو محتوا برای صفحات هدف به هیچ عنوان نمیتوان رتبه و عملکرد مناسبی در گوگل بدست اورد. سئو کلی سایت شامل مواردی خواهد شد که باعث قرار گرفتن سایت در لیست نتایج جستجو یا به اصطلاح ایندکس شدن سایت خواهد شد.

✔️ سئو داخلی یا همان On-page SEO

در کل اصول برای همه سایت ها یکسان می باشد ولی در یک سایت فروشگاهی به علت تعداد صفحات زیاد در دسته بندی ها و محصولات می بایست می بایست یک برنامه ریزی دقیق نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت سئوکار در ارتباط باشید. من همیشه سعی می کنم جهت بهینه سازی از ابزارهای موز استفاده کنم. ابزارهای موز یکی از بهترین ابزاهای سئو سایت است فقط به نظرم تنها ایرادی که این محصول دارد قیمت به نسبت بالا آن است. ولی به توجه به کیفیت محصولات آن ارزش آن را دارد که تهیه نمود یا حداقل بصورت اشتراکی استفاده کرد. سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد.

یکی از اصطلاحات کاربردی دیگر سئو خارجی است که از جمله اقدامات آن می توان به لینک دهی از سایت‌های دیگر به وب سایت ، تبلیغ در شبکه ‌های اجتماعی، درج بنرهای تبلیغاتی سایت در وب سایت های دیگر و… اشاره کرد. همچنین انتشار رپورتاژ و مقاله با موضوعات مرتبط در سایت‌های پربازدید یا همان بک لینک نیز بخشی از این سئوی Off-page محسوب می‌شود. مجموعه ای از تاکتیک های سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه را سئو کلاه خاکستری می گویند. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری از سئو کلاه سفید دارد زیرا کمی از قوانین موتورهای جستجو برای کسب رتبه بهتر را زیرپا می گذارد. افزایش فروش یک کسب‌ و‌ کار آنلاین چه به صورت غیرحضوری و آنلاین یا به روش‌های دیگر مطرح شده در یک سایت فروشگاهی، یکی از مهمترین اثرات سئو وب سایت خواهد بود.