دسته‌ها
اخبار

سئو  SEO  چیست ؟

البته کسانی که می دانند سئو چیست و به خوبی تکنیک های آن را آموخته اند، هیچگاه به دنبال گوگل ادسنس نمی روند. شبکه های اجتماعی یکی دیگر از سیگنال های تاثیرگذار خارجی هستند که رتبه سایت شما را بهبود خواهند داد. Duplicate Content یا محتوا‌ی تکراری، محتوا‌یی است که بیش از دو جا در اینترنت وجود داشته باشد. به بیان دیگر، محتوا‌ی تکراری به هر محتوا‌یی که شبیه یا دقیقا یکسان با محتوا‌ی دیگری در وبسایتی دیگر و یا در صفحه‌ای دیگر از یک وبسایت مشترک باشد، گفته می‌شود. Meta Keyword یا کلمه کلیدی متا نوع خاصی از تگ‌های متا است که به موتور‌های جستجو در فهمیدن موضوع صفحه کمک می‌کند.

  • با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید.
  • گزارش ها بر اساس نوع داده هایی که ارائه می کنند به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند.
  • البته یادگیری همه چیز درباره این موضوع عملاً غیرممکن است، زیرا مباحث مربوط به آن دائماً در حال تغییر و بهبود است.
  • شکی نیست که بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از جذاب ترین موضوعاتی است که می توانید در مورد آن مطالعه و پژوهش کنید.
  • سئو کلاه سیاهبه تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتورهای جسنجو دارند.

در واقع این نتایج شانسی به من و شما نشان داده نمی شود، معیارهایی وجود دارد که موتورهای جستجو آنها را بررسی کرده و در صورت تعیید، نمایش داده میشوند. و بعد هر آن چیزی که برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز دارید را به شما معرفی کنم و در اختیارتان قرار دهم، تا بی نیاز از هر مطلب دیگری در رابطه با سئو و اهمیت آن شوید. در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم. یکی از مهم ترین نکته های سئوی خارجی در سال ۲۰۱۸ طبق گفته گوگل باید از تبادل لینک بیش از حد خودداری کنید.

سئو ویدئو چیست + 11 تکنیک برای سئو ویدیو

در کنار این ارزش‌آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نام‌ش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی‌شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش‌آفرین افزایش دهیم. میتونید در دوره های آموزش سئو وبسیما شرکت کنید، یا مقالات رایگان وبسیما که به صورت مستمر ارائه میشوند را مطالعه نمایید. ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند.

Organic Search چیست و چه تفاوتی با Paid Search دارد؟

این یکی از کوتاه‌ترین مسیرها برای جریمه شدن است، حداقل گوگل را در مورد ساخت لینک غیرطبیعی مشکوک می‌کند. محدود بودن و واضح بودن بیش از حد در مورد این بک لینک های مصنوعی، منجر به افت رتبه و در نتیجه از دست دادن ترافیک می شود. کسب رتبه مخصوصا برای وب سایت های جدید، بدون بک لینک بسیار سخت و بعضا غیرممکن است..

به دلیل اهمیت طراحی سایت برای گوشی های همراه گوگل مبحث mobile first index را مطرح کرد تا صاحبان سایت ها ابتدا سایت هایشان را برای موبایل و سپس برای دسکتاپ طراحی کنند تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب کنند. یکی دیگر از انواع سئو که در این قسمت به توضیح آن میپردازیم سئو محلی یا Local seo میباشد. این سئو همان طور که از نامش مشخص است برای کسب و کار های محلی مناسب میباشد و کمک میکند شما بتوانید مشتری بیشتری برای سایت خود به صورت محلی داشته باشید. در این تکنیک شما سعی نمی کنید کسی ویا گوگل را فریب دهید با این حال ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن مزیت سئو کلاه سفید مشخص هستید. اگر میخواهید خودتان سایت را در مدتی کوتاه به رتبه های برتر گوگل برسانید میتوانید در صفحه آموزش سئو تکنیک هایی که شما را به این هدف میرساند یاد بگیرید.

موتور جستجو، ابزاریست که میتواند آنلاین یا آفلاین باشد و به ما کمک میکند تا در یک پایگاه داده، با توجه به معیارهای مختلف مثل عبارات خاص، جستجو کنیم. پس شبکه های اجتماعی و اثر گذار بودن آنها را در سئوی خارجی دست کم نگیرید و در آنها فعالیت مناسبی را داشته باشید. همین الان سئو به زبان ساده را در گوگل جستجو کنید، ببینید سایت اثر خاص در کدام یک از نتایج گوگل نمایش داده میشود. سرعت وبسایت به طور کلی، و سرعت صفحه ای که مخاطب ما آن را میبیند، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع هر بهینه سازیی که در درون سایتتان انجام میدهید، در این دسته قرار میگیرد. حالا که تا حدی با سئو چیست، و مفاهیم اولیه آن آشنا شدید به نحوه کارکرد موتورهای جستجو بیشتر میپردازم.

بنابراین همانگونه که پیش از این نیز گفته شد ما تنها فاکتورهای رنکینگ در گوگل را مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد. 1- این آمار را میتوانید از طریق ابزار گوگل آنالیتیکس مشاهده کنید. نیازی به جلوگیری از این بازدیدها نیست و تاثیری در سئو سایت شما ندارد. اگر محتوای سایت جدید از نظر موضوعی به سایت قبلی شباهت دارد شما باید از طریق ابزار google search console همه صفحات سایت قبلی را شناسایی کرده و آدرس های آنها را جایی ذخیره کنید.