دسته‌ها
اخبار

سئو چیست seo چیست معنای بهینه سازی سایت چیست؟-seroundtable | سئو

محتوای سایت و به روز رسانی آن از دیگر عوامل مهم در بهینه سازی سئوی سایت بوده که در بررسی مداوم و دوره‌ای سایت در بازه‌های زمانی متفاوت، جایگاه سایت را بهینه می‌کند. برای اینکه بدانیم سایت ما در چه کلماتی جستجو دارد و یا اینکه کاربران چه مواردی را جستجو می کنند، گوگل ابزاری بسیار کاربردی در اختیار ما قرار داده است. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ابزار سرچ کنسول مقاله نحوه کار با گوگل سرچ کنسول را مطالعه کنید. داشتن UX قوی به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیک بسیار مهم است.

  • متا تگ‌، یک قطعه کد HTML است که در بخش HEAD صفحه قرار می‌گیرد.
  • بعد از ارائه این الگوریتم، فاکتورهای مکان و فاصله (در جستجوهایی که مکان محور هستند) بر فاکتورهای سنتی سئو ارجحیت پیدا کردند.
  • برای اینکه راحت تر به این قضیه نگاه کنید، باید ماموریت اصلی گوگل را بشناسید.
  • اما صفحات دینامیک، صفحاتی هستند که با زبان برنامه نویسی سمت سرور مثل PHP، Java، ASP و JSP نوشته می‌شوند.
  • برای هر صفحه از سایت خود عنوان مناسب و مربوط به موضوع صفحه خود قرار دهید.

از وب سایت هایی لینک دریافت کنید که در حال رشد هستند و به صورت منظم تولید محتوا می کنند. از طرح ها، رنگ ها و برجسته کردن متن برای مشخص کردن بخش های مهم محتوای خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. یک گام پیش تر بروید و به دنبال کلمات کلیدی طولانی و کلمات کلیدی مرتبط از نظر معنایی باشید و آن ها را به عناوین، سرفصل ها و محتوای اصلی خود اضافه کنید. تگ H1 خود را بهینه کنید؛ تگ H1 همان چیزی است که به عنوان اولین و مهمترین تیتر در ابتدا و بالای صفحه نمایش داده می شود. یک صفحه بهینه سازی شده فقط دارای یک تگ H1 است و معمولاً تیتر اصلی صفحه یا مقاله می باشد.

اصطلاحات مهم سئو

بریم در مورد محتوای تکراری صحبت کنیم که مورد بسیار مهمی است. در مرورگرهای مدرن مانند کروم، وب‌سایت‌هایی که از HTTPS استفاده می‌کند با یک علامت قفل علامت‌گذاری می‌شوند. یکی از نکاتی که باعث کاهش سرعت صفحه می‌شود؛ وجود ریدایرکت‌های اضافی ۳۰۱ است. البته این مقدار ممکن است از چند صدم ثانیه تا چند ثانیه باشد.

سئو خارجی سایت Off Page SEO

بله گوگل از شاخص نرخ پرش در رتبه‌بندی سایت‌ها استفاده نمی‌‌کنه. این مقاله به کوشش سمیرا سرباز، حسین بابائی، صفیه منتظری، مرضیه اقبالی، حامد رضوی و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تک‌تک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. این الگوریتم، برای مبارزه با نقض قانون کپی‌رایت آمده است و با هر نوع محتوای کپی یا دزدی برخورد می‌کند. تمرکز اصلی این الگوریتم بیشتر روی محصولات و محتوای غیر رایگان است تا محتوای رایگانی که الگوریتم پاندا می‌تواند آن را شناسایی کند.

سرچ اینتنت (Search Intent) در سئو به چه معناست؟

در این قسمت از مقالهآموزش سئو چیست؟، متوجه اهمیت سئو در کسب و کارمان نیز می شویم. با سئو می توانیم سایتمان را به رتبه اول گوگل بیاوریم که این مورد باعث می شود بازدهی سایتمان چند برابر شود. درنتیجه به راحتی و با صرف هزینه کمتری محصولاتمان را معرفی کرده و به سود دهی برسیم. در این قسمت از مقاله اهمیت سئو و زمان استفاده آن را بیان کردیم. نکته آخر اینکه در این مسیر حتما با متخصصین سئو و افرادی که تجربه‌های موفقی در بهبود SEO وب سایت ها داشته اند در ارتباط باشید. چون هر گونه اشتباه در این زمینه ممکن است به جای هدایت سایت به صفحات اول موتورهای جستجو، منجر به افت آن و در نتیجه اثرات منفی شود.