دسته‌ها
اخبار

سئو چیست کاربرد SEO چیست همه چیز درباره سئو سایت سون لرن-seroundtable | سئو

برخی صفحات 400 دیدگاه دارند و اگر قرار باشه یک صفحه این تعداد لینک خروجی به موضوعات بی ربط داشته باشه حتما جایگاهش رو توی گوگل از دست میده. این تکنیک اگر به درستی اجرا شود میتواند تاثیر مثبت هم داشته باشد ولی پیاده سازی آن نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار است که برای سایت های تخصصی مثل شما به صرفه نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک PBN را مطالعه کنید. در نتیجه هر چقدر زمان بیشتری برای افزایش کیفیت محتوا صرف کنید (حتی اگر موجب کاهش تعداد مطالب ارسالی شود) شانس بیشتری برای کسب جایگاه خواهید داشت. برای شروع پیشنهاد میکنم مقاله 10 نکته طلایی برای سئو مقاله را مطالعه کنید. هر محتوا، کد یا لینکی که در دامنه ما باشد جزئی از سئو داخلی بوده و هر اتفاقی که خارج از سایت ما رخ میدهد و بر سئو آن تاثیر گذار است (مثل لینک سازی، تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی) را سئو خارجی می نامیم.

در ایجاد و انتشار رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از اصول اصلی بهینه سازی سایت کوشا باشد. متخصص سئو باید دو سطح بهینه سازی را بشناسند یعنی بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی سایت. از کلمات کلیدی لانگتیل در ابتدای فرایند سئو سایت شروع نمایید. قبل از تحقیق در مورد کلمات کلیدی، از خود بپرسید مخاطبان شما بیشتر چه کلماتی را جستجو می کنند. البته بدیهیست که این موارد تنها بخش کوچکی از اسرار سئو می باشد و خیلی گوگل وارد جزئیات نشده است و تنها به صورت کلی و در بسیاری از مواقع کلیشه ای به موضوع سئو سایت پرداخته است.

در حقیقت، بیش از 200 فاکتور رتبه بندی جستجو وجود دارد، اما همه آن‎ ها به تجربه کاربران اشاره می کنند. بک لینک ها به عنوان «پیوندهای درونی»، «پیوندهای ورودی» یا «پیوندهای یک طرفه» معروف هستند. بک لینک ها پیوندهایی هستند که از یک وب سایت به صفحه ای در وب سایت دیگر زده می شوند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی به بک لینک ها به عنوان یک اعتبار نگاه می کنند و صفحاتی که دارای تعداد زیادی بک لینک هستند، رتبه بالایی در موتورهای جستجو خواهند داشت. قالب بندی صفحه را رعایت کنید؛ انتشار صفحه ای با متن و تصاویر، بدون صرف وقت برای زیباسازی آن، یک روش سئوی نامناسب است.

هرچه صفحه لینک دهنده معتبرتر باشد، بک لینک از آن ارزش بیشتری برای شما به همراه دارد. متن درج شده در انکر تکست به پایشگر ها کمک می کند تا درک کنند صفحه لینک داده شده در مورد چیست. الگوریتم PageRank را با معیار قدیمی به همین نام که توسط گوگل برای نمایش رتبه صفحات (از 0 تا 10) استفاده می شد، اشتباه نگیرید. بهترین روش این است که کلیدواژه هدف را نزدیک به ابتدای تگ عنوان قرار دهید. هرچند این کار، اجباری نیست و نباید خود را ملزم به انجام آن کنید.

  • برخی از موقعیت‌ها وجود دارد که سایت می‌تواند بدون بهینه سازی به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کند.
  • همانطور که در مقالۀ الگوریتم مرغ مگس خوار مفصلاً توضیح دادم، این الگوریتم در عین حال که محتوای سایت شما به صورت دقیق آنالیز می‌کند، رفتار کاربران را نیز زیر نظر دارد.
  • با مسدود کردن صفحات بی‌اهمیت در این فایل؛ ربات‌های گوگل می‌توانند بودجه خزش سایت شما را صرف صفحاتی کند که واقعاً مهم هستند.
  • در حالت کلی پیشنهاد ما در لینک سازی اینست که بک لینک های خود را هر چه طبیعی تر ایجاد کنید، تاثیر آن بیشتر خواهد بود.
  • در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود.

در این بخش به چند اصطلاح مهم و پرتکرار در این مبحث اشاره می‌کنیم که خوب است راجع به آن‌ها اطلاعاتی داشته باشید تا به مشکل نخورید. سئو خارجی یا آف پیج سئو ، مجموع فعالیت‌هایی که خارج از سایت انجام می‌دهیم. سئو داخلی یا آن پیج سئو ، فعالیت‌هایی که درون سایت صورت می‌گیرد.

گوگل چگونه به وب سایت من پی میبرد؟

اکر در سئو به کمک نیاز داشتید، بهتر است که از خدمات سئو شرکت های معتبر مانند رادزاد استفاده کنید. خرید بک لینک تا زمانی که نوفالو باشند معمولا مشکلی ایجاد نمی کند. اگر هدف شما از خرید بک لینک ارتقا سئو وب سایت است، ممکن است که این کار شما با جریمه هایی رو به رو باشد. با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها می توانند در ایجاد ترافیک برای وب سایت موثر باشند، اما منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند. این که موتورهای جستجو برای درامدزایی از تبلیغات استفاده می کنند چیز طبیعیست. هدف آنها ارائه پاسخ های بهتر به کاربران، بازگشت آنها به موتورهای جستجو در آینده و صرف زمان بیشتر کاربران در نتایج جستجو است.

سئوی کلاه سفید (White Hat Seo)؛ پاکیزه و منزه

سئو سایت رو تبدیل به تنها توت فرنگی روی کیک خامه‌ای میکنه که همه دنبالش هستن. باید طوری از ریشه تربیت کنیم که بتواند هرچه بهتر و بیشتر با جامعه درست خود ارتباط برقرار کند. به بیانی تربیتی که ارتباط صحیح با جامعه هدف و جذب دوستان بیشتر که همانا مشتری یا بازدیدکننده سایت هستند.

اولین بار در اواسط دهه ۱۹۹۰،موتورهای جستجواقدام به فهرست کردن وب سایت‌ها کردند. دهه 1990 زمانی بود که استفاده از موتور‌های جستجو در میان مردم رواج پیدا کرده بود. در آن زمان موتورهای جستجویی از جمله Infoseek، Daum، Alta Vista و Yahoo در میان کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار بودند. به تدریج و با توسعه تکنولوژی، بسیاری از موتورهای جستجو مانند Aliweb، Infoseek و… جای خود را به موتورهای جستجو جدید دادند. وظیفه شما به عنوان یک سئوکار این است که مطمئن شوید موتورهای جستجو به خوبی می توانند سایت را بررسی و آنالیز نمایید. از سوی دیگر ربات‌های گوگل باتوجه به این لینک‌ها، صفحات جدید بستر وب را پیدا می‌کنند.

خدمات افزایش رتبه سئو

همانطور که در مقالۀ الگوریتم مرغ مگس خوار مفصلاً توضیح دادم، این الگوریتم در عین حال که محتوای سایت شما به صورت دقیق آنالیز می‌کند، رفتار کاربران را نیز زیر نظر دارد. روش‌های مختلفی برای لینک‌سازی خارجی وجود دارد که برخی از آن‌ها جزو تکنیک‌های کلاه‌سیاه محسوب می‌شوند و برخی دیگر کلاه‌سفید. Hidden Content محتوای متنی یا لینک‌های یک وبسایت است که در کد‌های منبع وجود دارد اما برای بازدید کنندگان قابل مشاهده نیست. Hidden Content بطور کلی یک تکنیک سئو‌ی کلاه سیاه بحساب می‌آید.