دسته‌ها
اخبار

سئو چیست و چه کاربردی دارد انواع سئو SEO چیست اهداف سئو چیست-seroundtable | سئو

به زبان دیگر؛ یکی از کارهایی که هوش مصنوعی می‌تواند انجام دهد؛ یادگیری ماشینی است. با توجه به در دسترس نبودن GMB برای ایران، ما می‌توانیم از گوگل‌مپ استفاده کنیم. نتایج محلی قبلا حاوی ۷ نقشه بودند که از یک جستجو حاصل می‌شدند. یکی دیگر از تغییرات کاهش “بسته‌های نقشه” در نتایج محلی گوگل بود. تمرکز کبوتر بر اساس به‌روزرسانی‌های الگوریتم پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار، به طور خاص بر روی جستجوهای محلی است.

  • قبل از اینکه شروع به حرکت کنیم باید نقشه راه رو داشته باشیم ( طراحی استراتژی) باید با خودمون یک سری تجهیزات مثل کیسه خواب، کاپشن، کفش کوهنوردی و غذای سبک رو به همراه ببریم ( سئو تکنیکال).
  • کسب رتبه نیز به اندازه بسیار زیادی به شدت رقابت در زمینه کاری شما وابسته است و این خود متغییر دیگریست.
  • و در نهایت می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید و سئو سایت‌های دیگران را نیز به عهده بگیرید و درآمد جانبی خوبی از این راه کسب کنید.
  • یکی از استراتژی های لینک سازی، ایجاد بک لینک با کیفیت برای وب سایت به صورت پلکانی و از کم به زیاد می باشد، این امر باعث طبیعی تر به نظر رسیدن لینک سازی ها شده و در نهایت افزایش رتبه وب سایت شما را حاصل می کند.
  • هر عملیاتی در سئو که درون سایت اجرا شود رو سئو داخلی و هر کاری که به قوی شدن و شناخته شدن وب سایت از خارج از سایت خودمان انجام بشه سئو خارجی گفته میشه مشخصا سئو خارجی رو با ساخت و یا خرید بک لینک نیز میشناسند.

نقشه سایت با فرمت XML به موتورهای جستجو کمک می کنند تا از اطلاعاتی همانند آخرین زمان بروزرسانی صفحه آگاه شده و از مهمترین صفحات سایت شما برای ایندکس شدن مطلع گردند. در واقع این نقشه سایت لیستی از URL های مهم سایت شما به همراه اطلاعات دیگری است. سئو به کسب و کارها کمک می کند که حضور بیشتری در نتایج جستجو داشته باشند. در نتیجه ترافیک بیشتر و مشتریان بیشتری برای آنها ایجاد خواهد شد. سایت B یک محتوای رایگان و سایت A یک بک لینک رایگان دریافت می کند، نتیجه یک بازی دو سر برد است.

ما در این مقاله سعی کردیم با بیانی ساده به شما بگوییم که سئو چیست و به فوق‌العاده بودن و صد البته سادگی سئو بپردازیم. پس لطفا حواستان را حسابی جمع کنید که در این سفر پرماجرا دست خالی برنگردید. بهترین راه این است که در یک دوره سئو شرکت کنید و برنامه‌ای که استاد دوره به شما می‌دهد را انجام دهید. مثلا شما در تبلیغات کلیکی یا PPC باید همیشه حساب خود را شارژ کنید اما در سئو همه چیز رایگان است.

سئوی داخلی سایت (On Page Seo) چیست و موارد مهم در پیاده سازی آن کدام است؟

وقت بخیر تغییر قالب تا زمانیکه آدرس ها و محتویات صفحات عوض نشوند و از نظر سرعت و … در برخی مواقع که در هنگام تعویض قالب در سئو مشکل پیش می آید بدلیل رعایت نکردن موارد بالا است. شما می توانید ابتدا قالب جدید خود را در یک آدرس تستی بارگذاری نمایید و بعد از تست موارد سئو آن را جایگزین نمایید. استفاده از تاکتیک‌های سئو باعث دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات سایت شده و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان افزایش یافته و خرید آن محصولات و خدمات به تناسب افزایش می یابد. سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

اما سوال مهم این است که چه چیزی باعث می‌شود خوانایی متن بهبود یابد. محتوایی که از نظر شما جالب باشد یک چیز است و محتوایی که از نظر مخاطب شما جذاب باشد یک چیز. در ادامه می‌خواهم تعدادی از تگ‌های زبان HTML که در سئو نویسی مهم هستند را توضیح دهم. و همانطور که در تصویر قبل دیدید؛ لینک داخلی لینکی است که از یک صفحه سایت خودمان به یک صفحه دیگر از سایت خودمان داده می‌شود. در این نوع وب‌سایت‌ها دستمان برای طراحی URL بازتر است و می‌توانیم از برنامه‌نویس بخواهیم دقیقا ساختاری که ما می‌خواهیم را پیاده‌سازی کند. اگر روی سایت وردپرسی‌تان، پلاگین فروشگاه‌ساز ووکامرس نصب باشد؛ در این بخش می‌توانید آدرس‌های مربوط به فروشگاه اینترنتی را نیز پیکربندی کنید.

✔️ بک لینک

Semrush هم تقریبا همان کارکرد ahrefs را دارد و برای کیورد ریسرچ، آنالیز بک‌لینک و بهینه‌سازی محتوا کاربرد دارد. البته گوگل کیورد پلنر فقط برای شروع تحقیق کلمات کلیدی مناسب است. بی‌شک بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی مخصوصا برای ما ایرانی‌هاست.

قبل از این که با الگوریتم‌های سئو آشنا شوید، به یک توصیه مهم توجه کنید. ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس شاید چند روزی جایگاه اول گوگل را کسب کنید، اما ممکن است به همان زودی هم لو بروید و از صحنۀ وب محو شوید. جواب دادن به سوال سئو چیست آسان است اما بدون اطلاع از نکات و روش‌های آن، سئو را در ذهن شما به یک افسانه تبدیل شود.

اما این مزایا به تنهایی برای بهینه سازی این سایت ها کفایت نمی کند و باید از روش های منحصر به فرد دیگری که وجود دارند برای سئوی سایت های خبری استفاده کرد. تبلیغ برند؛ گوگل دوست دارد برند های شناخته شده را در بالای فهرست نتایج جستجو قرار دهد زیرا مردم به آن ها اعتماد بیشتری دارند. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید.

همانطور که در ابتدا توصیه کردم در شروع کار از افراد با تجربه کمک بگیرید، حالا توصیه می‌کنم وقتی در کارتان موفق شدید رازهای موفقیت خود را به افراد تازه‌کار آموزش دهید. در ادامه می‌خواهم ۷ نکته را بررسی کنم که باعث می‌شود عملکرد بهتری به عنوان یک فریلنسر سئو داشته باشید. اما زمانی که شما یک فریلنسر سئو هستید، نیازی نیست منتظر افزایش سالانه و درصدی حقوق خود باشید. می‌توانید یادگیری و تلاشتان را بیشتر کنید و به همان اندازه درآمدتان بیشتر شود.