دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-seroundtable | سئو

یا مثلا اگر شخصی یکبار صبح و یکبار عصر از یک سایت بازدید کند، یک بازدید کننده دو بازدید ثبت کرده است. اما به شرطی که بین دو بازدید توسط یک IP یکسان، فاصله زمانی معینی (بین یک روز تا یک هفته) وجود داشته باشد، دو بازدید کننده حساب خواهند شد. در بازاریابی دیجیتال، Landing Page (صفحه فرود) به صفحه‌ای اطلاق می‌شود که، بطور ویژه برای بازاریابی و تبلیغات ساخته می‌شود. Landing Page صفحه‌ای است که کاربر پس از کلیک بر روی لینک موجود در تبلیغات گوگل، در یک ایمیل، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر و یا مکان‌های مشابه در فضای وب، وارد آن می‌شود. بازاریابی و مارکتینگ در شبکه‌‌های اجتماعی است ، تمامی فعالیت‌‌هایی که در شبکه‌‌‌های اجتماعی خود انجام می‌‌دهید که باعث بیشتر دیده شدن و جذب کاربر می‌‌شود SMM نامیده می‌شود. تبلیغاتی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و یوتیوب.

در ابتدای کار سئو، برای جست و جوی عبارات کلیدی می‌توانید از خود گوگل استفاده کنید. بعنوان یک کاربر، زمانی‌که در گوگل عبارتی را برای جست و جو سرچ می‌کنید، گوگل عبارات سرچ شده متداول و مرتبط با آن عبارت را نشان می‌دهد. دراینصورت با استفاده از Autocomplete‌گوگل می‌توانید ایده‌ای برای استفاده از عبارات کلیدی در محتوای خود بدست آورید. با تجزیه استراتژی خود و فکر کردن به سئو به عنوان این سه دسته، سازماندهی و اجرای برنامه های بهینه‌سازی شما بسیار آسان تر خواهد بود. در این مقاله، هر نوع SEO و اهمیت آنها برای استراتژی بازاریابی کلی شما را بررسی خواهیم کرد. بعلاوه، انواع مختلفی از ابزارهای سئو را به شما نشان خواهیم داد که می توانند به شما در بهبود عملکرد کمک کنند.

  • یک نمونه سایت ایرانی که از این تکنیک برای افزایش قدرت سایت خود استفاده نموده است اسنپ مارکت می باشد.
  • چرا که کاملا رایگان است و زبان فارسی را نیز پشتیبانی می‌کند.
  • محتوای بصری روی ذهن کاربر اثرگذارتر بوده و از سوی دیگر، زمان ماندگاری کاربر در صفحه را افزایش می‌دهد.

به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه با محصولات یا سرویس های مختلف، از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای بیشتر مشتریان، فرآیندی که منجر به خریدشان می شود، با جستجو در موتور های جستجویی مانند گوگل شروع می شود. به عنوان مثال، سایت Alibaba برای عبارت “خرید بلیط قطار” رتبه اول را در صفحه نتایج دارد.

می‌توان آن‌ها را نسخه‌های تکامل یافته Rich Snippet قلمداد کرد. درست مثل Rich Snippet، محتوای Rich Card نیز با فرمت بصری متفاوتی نمایش داده می‌شود تا تجربه کاربران تلفن‌های همراه را بهبود بخشد. تفاوت اصلی بین Rich Card و Rich Snippet این است که Rich Snippet در سلسله مراتب نتایج جستجو تغییری ایجاد نمی‌کند؛ در‌حالیکه Rich Card نتایجی است که در قالب کارت‌هایی، بالای سایر نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند.

مثلا می‌توانند نوع ستاره‌ها را تغییر دهند، رنگ و متن ستاره‌‌ها را تغییر دهند. افزونه فول اسکیما مخصوص تولید ستاره و FAQ برای تمام صفحات سایت وردپرسی است. و البته ده‌ها امکان دیگر که می‌توانید در صفحه مربوط به ابزار سئو کبوتر مشاهده نمایید. یکی از پرکاربردترن بخش‌های ahrefs (که رایگان است) بخشی است که می‌توانید اتوریتی سایت رقبا را چک کنید که در بخش‌های قبل به صورت کامل توضیح دادم. یک ابزار الزامی برای مدیریت سئو یک وب‌سایت است و نظیر ندارد. مثلا وقتی می‌خواهیم کیورد ریسرچ انجام دهیم نیاز به ابزار گوگل کیورد پلنر داریم.

سئو چیست؟ امروزه همان سوالی است که در تمامی زیرشاخه های کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مطرح می شود. اطلاعات بروز در اختیار کاربرانتان قرار دهید و هرچند وقت یکبار مقالات وبسایت را بروزرسانی کنید، بخش‌های جدید اضافه کنید و توضیحات دقیق‌تری از مطلب ارايه دهید. لینک داخلی یک لینک از یک صفحه از سایت به صفحه‌ای دیگر از همان سایت است.

🔵 فراتر از موتورهای جستجو بیاندیشید

و مشکل اصلی اینجاست که حتی اگر این صفحات را تصحیح کنید مدت زمان بسیار زیادی طول می‌کشد (شاید ۶ ماه) که مشکل بوجود آمده برطرف شود. در واقع سایتی ساخته می‌شود که کاملا اصول سئو در آن رعایت شده است. مثلا موفقیتی که به ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه نیاز داشت، با ۲ برابر این مبلغ کسب شود. سئو در طول زمان تکامل یافته است و در آینده نیز به تکامل خود ادامه خواهد داد. یک مشاور سئو باید همیشه بروز باشد و در مورد روندهای جدید در صنعت سئو اطلاعات کافی داشته باشد. شاید در اوایل کار که پروژه‌های چندانی دریافت نمی‌کنید قیمتی که به کارفرما ارائه می‌کنید فقط مبتنی بر ساعات کار باشد اما وقتی پروژه های بیشتر می‌شود؛ شرایط قیمت‌گذاری متفاوت می‌شود.

۵ معیار اصلی سنجش کیفیت بک‌لینک

اما در حالت کلی در نظر داشته باشید که وجود محتوای با کیفیت بیشتر در وب سایت شما، غالبا به رتبه بهتر و ترافیک بیشتر برای وب سایت شما منتهی خواهد شد. نکته مهم در این کار اینست که تنها بر روی یک کلمه کلیدی انگشت نذاشته و بر روی موضوعات متنوعی در کسب و کارتان تمرکز کنید. برای تصمیم گیری بهتر در نظر داشته باشید که اغلب وب سایت های معتبر، هفته ای حداقل یک بار محتوای سایت رو بروزرسانی می کنند.

این دوره ها به شکل تخصصی و کامل همه چیز را در مورد سئو به شما آموزش داده و عملا به یک سئوکار تبدیل تان میکنند. اگر به این مسیر علاقه دارید، حتما مقاله مقایسه دوره های سئوی فارسی را بخوانید تا از میان دوره هایی که در ایران برگزار میشود، بهترین شان را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. هیچ قیمت ثابتی برای خدمات سئو وجود ندارد چراکه در سئو همه چیز بر حسب رقابت است. این یعنی اگر سایت تان در حوزه گردشگری و فروش بلیط فعالیت دارد و میخواهید روی کلمات پررقابتی مثل خرید بلیط هواپیما یا تور مشهد به صفحه اول برسید، احتمالا باید بیشتر از ماهیانه 50 میلیون تومان هزینه کنید. اما در مقابل رسیدن به صفحه اول روی کلماتی مثل خرید کتاب آشپزی و… شاید ماهانه کمتر از 5 میلیون تومان هزینه داشته باشد چون رقابت در این حوزه اندک است.