دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-seroundtable | سئو

بلکه راهنمایی ربات‌ها برای درک ساختار وبسایت ما از دیدگاه‌های مختلفی مانند محتوایی، ساختار، آدرس دهی و اهداف آن است. به احتمال زیاد قبلا بارها بارها در جایی با این اصطلاح روبرو شده اید. ‌اما سئو چیست؟ سئو چه مواردی را در بر می‌گیرد؟ در این پست، ما توضیح خواهیم داد که سئو چیست و از کجا باید شروع کنید. بنابراین برای آشنایی با سئو در ادامه این مطلب، همراه ما باشید. همه‌گیری کرونا باعث شد بسیاری از کسب‌وکارها بر اهمیت حضور خود در فضای مجازی آگاه و بر آن تمرکز کنند.

  • آگاهی، فراگیری مسائل تئوری و در نهایت عملی کردن آنچه فرا گرفته‌اید که آن هم اصول خودش را دارد؛ این دو عمل تنها کارهایی است که شما را به اوج موفقیت در پیاده‌سازی استراتژی سئو درکسب و کارتان می‌اندازد.
  • سئو تکنیکال به صورت پایه ای و اصولی میتواند خیلی سیع تر شما را به اهداف سئو برساند و در زمان شما بسیار صرفه جویی کند.
  • از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد.

و البته همانطور که عرض کردم اگر به برنامه‌نویسی مسلط باشد یک پوئن مثبت برای او به حساب می‌آید و راحت‌تر مسائل را درک می‌کند. خبر خوب این است که (همانطور که در ابتدای صفحه عرض کردم) نیاز نیست به صورت کامل روی تمام زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط باشید. در سئو نویسی صفحه محصول علاوه بر اینکه نکات سئو On-page که در بخش‌های قبل توضیح دادم را رعایت می‌کنید باید به نکات زیر نیز توجه داشته باشید. در همین ابتدا عرض کنم منظور من از صفحه محصول؛ صفحه فروش یک محصول (مانند پاوربانک، فایل دانلودی) یا یک خدمت (مثل نظافت منزل یا کارواش) است. آدرس تصویر را دربر می‌گیرد و تصویر را در صفحه وب نمایش می‌دهد. شامل ۶ تگ است که در بخش body قرار می‌گیرد و برای ساختاردهی، بخش بندی و زیبایی صفحه استفاده می‌شود.

External Link یا لینک خارجی چیست و انواع آن کدام است؟

در آینده تمامی الگوریتم های گوگل و آپدیت های آن را در مقالاتی به شما معرفی میکنیم. با توجه به افزایش مخاطبان سایت، برند شما شناخته تر از قبل میشود. هزینه ای که برای سئو کردن سایت پرداخت میکنید، اغلب در برابر هزینه تبلیغات محیطی و اینترنتی به صرفه تر است. موفقیت در سئو باعث میشود شما به شدت از رقبای خودتان فاصله بگیرید. برای اینکه میزان فروش حاصل از ورودی گوگل مشخص شود، می توانید از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. این محتوا در بازه های زمانی مختلف بروز رسانی می شود و هر نکته جدیدی در راستای سئو را برای شما شرح می دهیم.

الگوریتم هامینگ‌برد چیست؟

اگر به بهبود سئو‌ی سایت خود علاقه‌مندید، اما نمی‌توانید از خدمات سئو‌ی مشاوران و مراکز عالی رتبه بهره ببرید، نگران نباشید. بخش عظیم ترافیک اطلاعات در اینترنت توسط تبلیغات معتبر موتورهای جستجو صورت می‌‌‌گیرد. چه سایت شما ارائه دهنده محتوا، سرویس، محصول و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چیز دیگری باشد، این موضوع کاملا ثابت شده است. در این روش سئو، نه آنقدر کلاه سفید کار میکنیم که چند سال از زمانمان صرف شود و نه آنقدر کلاه سیاه جلو میرویم که موتور جستجو جریمه مان کند.

منابع مختلف و معتبر برای آموزش سئو

وجود انکرتکست های یکسان و غیر طبیعی به واسطه الگویتم پنگوئن، موجب جریمه وب سایت شما خواهد شد. ابتدا با استفاده از ابزارهای مشاهده بک لینک (مانند ابزاری که در گوگل سرچ کنسول قرار دارد) به مشاهده و بررسی بک لینک های سایت بپردازید. وضعیت آن وب سایت ها و میزان ارتباط آنها با سایت خود را چک کنید. لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت.