دسته‌ها
اخبار

سئو چیست ؟ چرا باید به سئو سایت اهمیت بدهم؟-seroundtable | سئو

همانطور که ذکر شد سعی کنید برای تمامی صفحات به طور یکسان لینک‌سازی داخلی انجام دهید تا ربات‌ها بتوانند در سریع‌ترین زمان به آنها دسترسی و آنها را کرال و در صورت نیاز ایندکس کنند. با هربار لینک فالو به سایت‌های دیگران مقداری از اعتبار خود را به دیگران منتقل می‌کنید و این مفهوم را به موتورهای جستجو می‌رسانید که سایت مقصد، محتوای بهتری نسبت به سایت شما دارد. لینک دهی با حروف ربط و یا عبارات بی هدف به صفحات دیگر، همانند معرفی منابع نامعتبر برای کسب اطلاعات برای کاربر محسوب می‌شود که امتیازات منفی برای شما به دنبال خواهد داشت. تا به اینجای محتوا، به خوبی با اهمیت لینک‌سازی یا همان Link Building آشنا شده‌ایم.

  • همچنین، زیر صفحات آن، صفحات فرزند به حساب می‌آیند و نمی‌توانند بدون صفحه والد وجود داشته باشند.
  • بر اساس الگوریتم های مخصوص به خود، وب سایت ها را با توجه به جستجوی کاربر رتبه بندی می کنند.
  • بدین ترتیب کاربران به شما بیشتر اعتماد می‌کنند و شما را یک گام به معامله نزدیک‌تر می‌سازند.
  • هنگام دریافت لینک از سایت های دیگر، مراقب لینک های غیر دائمی باشید.
  • استفاده از تاکتیک‌های سئو باعث دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات سایت شده و اهمیت و قابل اعتماد بودن آنچه به مشتریان افزایش یافته و خرید آن محصولات و خدمات به تناسب افزایش می یابد.

محتوایی که تولید می‌کنید، پیام شما را انتقال می‌دهد، خوانندگانتان را راهنمایی کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید محصولات یا خدمات شما می‌کند. در‌حقیقت، تولید محتوای خوب و با‌کیفیت، از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای جذب مشتری و کسب سود در کسب و کار خود، می‌توانید انجام دهید. منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است.

این پیوندها به عنوان «رای اعتماد» عمل می کنند و اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهند. بک لینک ها می توانند توسط افراد دیگر ایجاد شوند و یا یک متخصص سئو از طریق ربات ها و یا به صورت دستی اقدام به تولید backlink کند. از تولید صفحات جداگانه برای کلمات کلیدی با املای های متفاوت فارسی بپرهیزید. مثلا صفحه ای برای کلمه کلیدی باتری و صفحه دیگری برای باطری تولید نکنید.

چک لیست سئوی تکنیکال

شما می‌توانید بدون پرداخت پول در متمم به عنوان کاربر آزاد عضو شوید. ما برای هر یک از درس‌های متمم، یک نقشه راهداریم که به یادگیری آن درس کمک می‌کند. همچنین منابعی که گفتید که البته خارجی هستند اما برای یک تازه کار بسیار با ارزشه. سئو ی مبحث کاملاً پیچیدست ولی شما مثل همه نوشته هاتون کاملاً تجربی و به زبان عامیانه توضیحش دادید تا من مبتدی هم متوجهش بشم.

الگوریتم های گوگل

لازمه درک موضوعی به گستردگی On Page Seo دانستن مفاهیم و اصطلاحات رایج در آن است. به همین منظور ما فهرستی از این مفاهیم و اصطلاحات را برایتان تدارک دیده‌ایم. Organic Search یا Natural Search یا جستجوی طبیعی، به نتایجی اشاره دارد که در صفحات نتایج موتور‌های جستجو، زیر تبلیغات گوگل فهرست می‌شوند و رتبه‌هایشان را با رعایت اصول سئو بدست می‌آورند. Client-Side Rendering یا تفسیر سمت کاربر، به تفسیر اطلاعات (تبدیل فایل‌های HTML به اطلاعات قابل مشاهده توسط کاربران) در مرورگر اطلاق می‌شود.

اگر این کار را به درستی انجام ندهید، ساخت سایت شما همیشه با مشکلاتی در زمینه رتبه بندی روبرو خواهد بود. اول اینکه حتما از دامنه های بین المللی مخصوص انگلیسی زبان ها استفاده کنید. بسیاری از افراد به اشتباه نام فارسی فینگلیش شده را برای سایت انگلیسی خود انتخاب می کنند. این کار شما را به زودی از گردانه رقابت در دنیای بین المللی بیرون می کند. در واقع برای سئو سایت انگلیسی که توسط انگلیسی زبان ها استفاده می شود باید نامی را انتخاب نمایید که معنا و مفهوم دقیقی را می رساند.