دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو-seroundtable | سئو

قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود. منظور از سئوی داخلی، بهینه‌سازی صفحات داخلی سایت برای موتورهای جستجو، با هدف رسیدن به جایگاه بالا در گوگل و افزایش ترافیک سایت است. با سئوی داخلی، موتورهای جستجو به راحتی سایت شما را پیدا کرده و می‌خوانند، موضوع آن را درک می‌کنند و اگر استاندارهای لازم را داشته باشد، آن را به عنوان یک سایت مفید برای کاربران می‌شناسند.

  • Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود.
  • تیم سئو کد سئو با استفاده از تکنیک های روز برای شما به راحتی این کار را انجام خواهد داد.
  • لازم به ذکر است، Domain Authority معیاری که گوگل از آن برای تعیین رتبه سایت در صفحات نتایج جستجو استفاده کند نیست و در رتبه بندی سایت بی‌تاثیر است.
  • برند شما به مشتریانتان می‌گوید چه فکری راجع به محصولاتتان کنند و چه حسی نسبت به کسب و کارتان داشته باشند.

یکی از کار هایی که سئو کار باید بتواند انجام دهد بازاریابی سئو میباشد. در واقع سئوکار وردپرس باید بتواند مانند یک بازاریاب کاربران را به سایت هدایت کند و مجبور کند در بخش های مختلف سایت جستجو کنند و زمان بیشتری را در سایت بمانند و از محصولا و خدمات سایت استفاده کنند. برای انجام خدمات سئو میتوانید به صفحه سئو سایت در تهران مراجعه کنید و سئو سایت خود را به بهترین سئوکاران تهران به صورت تضمینی بسپارید. تراکم کلمه کلیدی مبنایی است که گوگل از آن برای انتخاب عنوان صفحه استفاده می‌کند.

آموزش سئو رایگان صفر تا صد

پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. درست است که سئو سایت یک پروسه زمان بر است؛ اما، استفاده از بهترین روش ها و تلاش برای ایجاد کردن محتوای با کیفیت و مفید، قطعا در انتها سود زیادی را برای شما ایجاد می کند. فرآیند آنالیز یک سایت و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن نیازمند صرف زمان زیادی است. پیشنهاد میکنم برای نتیجه گیری بهتر سئو سایت را به یک متخصص بسپارید و یا با شرکت در دوره های آموزشی دانش خود را در این حوزه بالا ببرید.

آموزش ساخت بک لینک

با حذف تگ‌های اضافی و صفحات کم ارزش صفحات نمایش داده شده در این بخش نیز به مرور کاهش می‌یابد. برای پیروزی در رقابت سئو؛ باید محتوایی کاربردی، دقیق، مرتبط و تازه تولید کنید. به عبارت بهتر میتوان گفت، سئو یعنی گوگل به صفحه شما دسترسی داشته و متقاعد شود که این صفحه همان محتوایی ست که کاربر به دنبال آن بوده است. زمانیکه عبارت “سئو” را در گوگل جستجو میکنیم با تعداد بیشماری صفحه و مقاله مختلف مواجه میشویم که هریک تعاریف و مفاهیم متفاوتی را برای آن ارائه کرده است.

رعایت برخی اصول و قوانین سبب می‌شود که سئو خارجی به سایت ما کمک کند و مراتب پیشرفت ما را مهیا سازد. در بخش زیر کمی بیشتر با سئوی خارجی آشنا می‌شویم و به مزایای و عوامل موثر آن بر روی کسب و کار اشاره می‌کنیم. ممکن است که این منابع بیشتر درون سایت خودتان باشد و یا اینکه کاربر را به سایت دیگری منتقل سازید. اما پیشنهاد می‌کنیم که حتما برای تمام موضوعاتی که قصد دارید به آنها لینک‌دهی کنید، تولید محتوا انجام دهید و اجازه خروج کاربر از سایت خود را ندهید. انواع روش های سئو سایت جزء موضوعاتی است که شما به عنوان یک متخصص می‌بایست با تمامی اصول آن آشنا باشید و سپس به ادامه راه و تولید محتوا بپردازید. البته در این میان شما با صفحاتی همچون درباره ما و تماس با ما مواجه خواهید شد که ماهیت این صفحات با باقی متفاوت است و باید در برگه‌ای جداگانه برای آنها به تولید محتوا پرداخت.

الکسا که شاید بسیاری از کاربران عادی هم به خوبی با آن آشنا هستند نیز دارای وبلاگ قدرتمندی برای آموزش سئو می باشد. البته در بسیاری از موارد این سایت و سایر سایت های آموزش سئو خارجی تنها حرف هایی کلیشه ای و گاهی بدون منطق را بیان می کنند که شاید خیلی برای سئوکار شدن حرفه ای کافی نباشد. در بهینه سازی سایت های فروشگاهی باید دسته بندی ها هدف اصلی قرار بگیرند. بطور خلاصه گوگل باید به دامنه سایت شما اعتماد کند و این اعتماد بسته به میزان رقبا و سختی کلمه کلیدی شما متفاوت می باشد، البته نباید از برخی فاکتورهای مهم مثل برند بودن، تبلیغات محیطی و خارج از سایت، قدمت دامنه و… چشم پوشی کرد و این موارد هم تا حد بسیار زیادی می تواند در روند رشد سئو سایت تأثیر گذار باشد.

تفاوت اصلی بین SEO و تبلیغات پولی این است که SEO شامل رتبه بندی “ارگانیک” است ، به این معنی که شما برای حضور در آن فضا هزینه نمی کنید. به بیان ساده تر استفاده از تکنیک های سئو برای بالا آمدن رتبه سایت شما بدون پرداخت هزینه همان سئو ارگانیک است. هر وب سایتی نیاز به Breadcrumbs ندارد در صورتی که معماری سایت نسبتاً ساده باشد. با این حال، سایت های فروشگاهی با ده ها صفحه محصول و مقالات قطعا باید از آنها استفاده کنند.

قبل از اینکه شروع به حرکت کنیم باید نقشه راه رو داشته باشیم ( طراحی استراتژی) باید با خودمون یک سری تجهیزات مثل کیسه خواب، کاپشن، کفش کوهنوردی و غذای سبک رو به همراه ببریم ( سئو تکنیکال). اگر تمامی موارد رعایت شده و صفحه مجدداً در گوگل فچ شده، باید منتظر بمانید تا تایتل جدید در نتایج دیده شود. در خصوص تایتل و متادیسکریپشن بسیاری از اوقات خود گوگل عنوانی را انتخاب کرده یا بخشی از محتوای صفحه را به عنوان متادیسکریپشن نمایش می‌دهد.