دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ چگونه سئو فروش سایت شما را 100 برابر می‌کند!-seroundtable | سئو

در این بخش می‌توانید ببینید کدام صفحات ایندکس شده‌اند و کدام صفحات سایتتان مشکل خزش و ایندکس دارند. ضمن اینکه می‌توانید صفحات را بر اساس تاریخ، کلمات و نوع جستجو فیلتر کنید. همچنین این ابزار به شناسایی و رفع مشکلاتی مانند متاتگ‌های نادرست، محتوای تکراری، خطاهای ۴۰۴، ۵۰۰ و ۳۰۱ (تغییر مسیرها) کمک می کند. سرویس validator.schema.org متعلق به وب‌سایت schema.org است و به شما امکان می‌دهد اسکیمای صفحات سایت خود را آزمایش کنید. کلادفلیر صفحات را به صورت استاتیک در سرورهای خود ذخیره می‌کند و به هر کاربر از نزدیک‌ترین سرور؛ سرویس می‌دهد. این افزونه امکانات زیادی را در اختیار صاحبان سایت قرار می‌دهد.

  • این کلمه انگلیسی زمانی ساخته شد که فرآیند رسیدن یک سایت به رتبه‌های اول گوگل تبدیل به عملیاتی شد که می‌توان با اجرای آن رتبه‌های خوبی در گوگل کسب کرد.
  • هرروز از جدیدترین اتفاقات دنیای مارکتینگ خبردار شوید و سئو را به عنوان بخش اصلی زندگی خود دنبال کنید.
  • هیچ معیار رسمی توسط گوگل وجود ندارد که نشان دهنده اعتبار یک صفحه باشد، اما معیارهای زیادی توسط ابزارهای تجاری وجود دارند که می تواند به شما در برآورد این معیار کمک کند.
  • LSI مخفف عبارت و از نظر لغوی به معنای ایندکس معنایی پنهان است.
  • البته مطمئنا، بخشی از کار به صورت اتوماتیک و توسط نرم‌افزار انجام می‌شد اما تا حد زیادی به کار انسان بستگی داشت.
  • آنها از نرم افزاهارهایی که تحت نام پایشگر یا بات شناخته می شوند استفاده کرده و از طریق لینک ها به کشف صفحات جدید می پردازند.

همچنین از آنجایی که نتایج موتورهای جستجو دقیقا همان چیزی است که کاربران جستجو کرده اند، امکان تبدیل آن‌ها به مشتری بسیار زیاد خواهد بود. Results – نمایش نتایج مناسب براساس محتوای ایندکس شدهدر این مرحله موتور جستجوگر بر اساس جستجوی کاربر نتایج مرتبطی را به کاربر نمایش می‌دهد و بر اساس الگوریتم خود رتبه بندی می‌کند. سئوکاران و مدیران سایت‌ها باید از این اصول پیروی کنند تا بتوانند جایگاه سایت‌های خود را در نتایج جستجوگرها بهبود بخشند. امروزه تعداد پارامترهای تعیین شده از طرف موتورهای جستجو بطور کامل به کاربران معرفی نشده است.

لینک سازی داخلی

این بلاگ ها اغلب با آغوشی باز و با دریافت هزینه ای مناسب از شما میتونن به شما در مطالبشون لینک بدن. یا اینکه مطلب مناسبی رو تحت عنوان رپورتاژ آگهی تولید و در اختیارشون قرار بدید تا همراه با لینک در دسته بندی مرتبط منتشر کنند. چیزی که من از از این راهنمای سئو یادگرفتم این بود که همیشه نباید بر روی اولین کلمات کلیدی که به ذهن میرسه تاکید داشت و خیلی وقت ها بهتره از کلمات کلیدی ساده تر و اصطلاحا بلندتر کار رو شروع کرد. قبولش برام سخت بود، اما با توجه به دلایل منطقی شما در قسمت سوم این راهنما، من کاملا توجیه شدم. چند وقته که ازین تکنیک استفاده می کنم و انصاف هم نتایج خوبی گرفتم. از شما به خاطر قدم های بزرگتون در افزایش آگاهی کاربران، کمال سپاس گذاری رو دارم.

Responsive Design چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

از نظر من خیلی ازمون خوب و عالی بود طوری که افرادی که حتی سئو رو هم نمیدونن ترغیب میشن برای مطالعه سئو و دنبال کردن مقالات این حوزه. من معمولا برای سایتی نظرمو نمینویسم، ولی واقعا مطالب مهم و مفیدی از سایتتون یاد گرفتم. پیج رنک گوگل سالهاست که بروزرسانی نشده و گوگل نیز برنامه ای برای بروزرسانی آن ندارد. طبق شنیده ها پیج رنک گوگل جزیی از الگوریتم پیچیده گوگل شده و قرار نیست که به عنوان پارامتری مجزا به آن نگاه شود. اما باید انکر تکست های متنوعی داشته باشید و از دستکاری انکر تکست خودداری کنید. یک لینک nofollow به همان اندازه یک لینک استاندارد ارزشمند است.

در صورتی که بک لینک های سایت دارای ویژگی های گفته شده نباشند، به احتمال زیاد درحال آسیب رسانی به وب سایت شما هستند. سئو امروزه قدرتمند ترین ابزار کسب و کارها برای بازاریابی تبدیل شده و تقریبا من میتونم بگم بدون سئو، کسب و کارها نمی تونند در این بازار دوام بیارند. در ابتدا برامون سخت بود که هزینه ای رو صرف کنیم، بدون اینکه نتیجه کوتاه مدتی رو مشاهده کنیم.

این روش سئو برعکس روش قبلی خیلی زودتر نتیجه می‌دهد؛ اما تاثیر آن همیشگی نیست و گوگل هم بیکار ننشسته که فریبش بدهید! گوگل مدام در حال آپدیت و ارائه الگوریتم‌های جدید است و دیر یا زود می‌تواند دست شما را بخواند. این یک خبر خوب برای آنهایی است که کارشان درست است و یک خبر بد برای آنهایی که دنبال دور زدن گوگل هستند. درست است که گوگل یک موتور جستجو است و واژۀ موتور هیچ ویژگی انسانی را به یاد آدم نمی‌آورد.