دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ وب نسیم-seroundtable | سئو

تگ Alt به موتورهای جستجو کمک می‌کند متوجه موضوع عکس و ارتباط آن با متن شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد تگ alt می‌توانید به مقالۀ تگ آلت چیست در وبلاگ ما مراجعه کنید. همانطور که قبلا گفته شد، موتور‌های جستجو هرگز به دنبال فهرست کردن لیستی از سایت‌های پر شده با محتوا‌های بی‌کیفیت و بی‌استفاده، در صفحات نتایج جستجو‌ی خود نیستند. این به آن معنا است که با حذف کردن و یا بروز رسانی کردن و به دنبال آن بهینه سازی کردن زامبی پیج‌ها، می‌توانید رتبه‌های بهتری کسب کرده و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

  • اگر در زمینه یادگیری سئو جدی هستید، نباید از داده هایی که از طریق ابزارهای سئو به دست می آیند غافل شوید.
  • خوشحالیم که خوانندگانی مثل شما داریم که ارزش محتوای سایت را درک می کنند.
  • مثلا لینکی با عنوان “مدیر‌وب” به صفحه‌ای در سایت مدیر‌وب داده شود.
  • هر یک از این ها دارای ویژگی های مشترک زیادی هستند و بسته به نیاز و بودجه خود میتوانید اقدام به تهیه اکانت یکی از این ابزارها کنید.
  • وضعیت سایت خود را در موتورهای جستجویی مانند گوگل، یاهو، بینگ و…

تیم ما بعد از ارائه مشاوره تخصصی به شما، به طور کاملاً دقیق نقشه راه رسیدن به سئوی وب سایت شما را برایتان ترسیم خواهد کرد و سعی می کند در کمترین زمان ممکن شما را به بهترین نتایج برساند. SEO مخفف Search Engine Optimization است که به معنی (بهینه سازی موتور های جستجو) می باشد. این یعنی بهینه سازی یک سایت طبق استاندارد ها و پروتکل های گوگل و دیگر متور های جستجو. به تعریفی دیگر، سئو سایت فرایندیست که در طی آن با انجام انواع روش ها و مراحل، به یک وب سایت یا محتوای یک وب سایت کمک می کند تا در رتبه بالاتر جستجو یا سرچ گوگل و دیگر متور های جستجو قرار گیرد. در سئو نرخ کلیک و تعاملات کاربران در صفحه یا سایت هدف بالا می رود.

رتبه الکسا به شما امکان می دهد عملکرد سایت خود را نسبت به سایت های دیگر ارزیابی کنید. همچنین با استفاده از ابزار الکسا می توانید میزان ترافیک سایت خود را بسنجید، کلمات کلیدی مورد استفاده رقبا را بشناسید و رفتار کاربران، نوع فعالیت آن ها و عملکرد رقبا را زیر نظر بگیرید. گوگل هم چنین ارتباط محتوای صفحه وب با کلمات کلیدی را در نظر می گیرد، زیرا اطلاعات موجود در صفحه وب را اسکن می کند و از مکان جغرافیایی کاربر، سابقه جستجوی کاربر و تنظیمات جستجو برای ارائه نتایج استفاده می کند.

۵ نکته مهم در سئو نویسی صفحه محصول

مطالعه کنید که رقبای اصلی شما از کجا بک لینک دریافت می‌کنند. بنابراین می‌توان اتوریتی را یکی از معیارهای رتبه‌بندی در نظر گرفت. این یعنی هر صفحه‌ای که اتوریتی بالاتری دارد شانس بیشتری برای کسب رتبه بالاتر دارد. حالا بیایید ببینیم چگونه با انرکرتسکت‌های مختلف می‌توان به این صفحه لینک دارد. شاید بهترین روش و البته ارزان‌ترین روش برای دریافت بک‌لینک این است که یک وبلاگ قوی داشته باشید. و البته اسپمرها هر روز روش‌های جدیدی برای ساخت بک‌لینک‌های مصنوعی پیدا می‌کنند و گوگل سعی می‌کند با آن‌ها مبارزه کند.

تا 70% تخفیف تمامی دوره‌ها و آموزش‌ها

با مطالعه مطالب سایت شما و دانلود کتاب رایگان خیلی اطلاعات تونستم کسب کنم. قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش. چون سئوکار خوب کم هست و کسی که بتونه به تمامی تکنیک ها تسلط داشته باشه، هم میتونه کسب و کار خودش رو رونق بده و هم میتونه با گرفتن پروژه های سئو به درآمد بسیار عالی برسه. در بخش کتاب سئو میتوانید مجموعه ای ارزشمند از کتاب های تالیف شده توسط مجموعه وبسیما و محبوب ترین منابع آموزشی انگلیسی را پیدا کنید. وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم. تقریباً نظرات متخصص های ایرانی خیلی بهتر، دقیق تر و جذاب تر از خارجی ها بود.

سایت نردبان در تست جی تی متریکس در ۴ دهم ثانیه بارگذاری شد. از درک تغییرات کلان بازار تا درک هدف جستجو کننده در جزئیات، سئو به ما می گوید که مشتریان چه می خواهند و چه نیاز دارند. این احتمال وجود دارد که شما نخواهید خود تبدیل به یک متخصص سئو شوید و بخواهید یک متخصص سئو در کنار خود داشته باشید که در این رابطه شرکت سئوکار می تواند به عنوان یک شرکت متخصص در این حوزه به شما کمک نماید. الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند. تو بعضی از سایت ها نوشته الان دیگه کار نمیکنه این قابلیت و گوگل نشون نمیده.

Indexing یا ایندکس کردن، به فرآیند اضافه کردن صفحات وب به موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود. محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند. امروزه با توجه به پیشرفت علم و اینترنتی شدن خرید و فروش ، سئوی سایت بهترین و موثرترین گزینه برای سود و فروش بیشتر است. آن زمان باید تنها نگرانی شما رساندن به موقع محصولات و یا خدمات به کاربرانتان باشد .