دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

کلمات کلیدی مناسب با موضوع وب سایت خود را پیدا کنید و برای رسیدن به صفحه اول گوگل برنامه ریزی کنید. ارائه محتوای مناسب و مرتبط مهم ترین فاکتور در سئوی سایت های آموزشی است. سئوی فنی یا تکنیکال دارای پارامترهای تکنیکی است که بر نمایش یک وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

سئوی سایت به این معنی است که رتبه صفحات سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی هر صفحه به رتبه‌های اول برسانید. گوگل فاکتورهای مختلفی دارد و بر اساس آن، سایت‌های مختلف را رتبه‌بندی می‌کند. اگر سایت شما فاکتورهای مختلف که بیش از 200 فاکتور است را رعایت کرده باشد، شانس شما برای رسیدن به رتبه‌های اول گوگل بسیار زیاد است.

  • چگونه سئو سایت را بالا ببریم؟ بهبود رتبه سئوی سایت چطور اتفاق می افتد؟سئوکار با قیمت سئو یک وب سایت seo بهینه سازی و سءو سایت و خدمات سئو وب سایت را انجام می دهد.
  • روند بهبود نتایج ارگانیک و استفاده از تبلیغات پولی برای بهبود دیده شدن وب سایت شما.
  • زمانی که یک صفحه از وب سایت شما توسط یک مرورگر بارگذاری شود، Page View رخ داده است.
  • یعنی شما باید انواع تکنیک ها رو در یک رالی سرعت که خط پایان هم نداره به کار ببندی تا بتونی حداقل جزو ده تای اول باشی.

البته داشتن اطلاعات مفید و جامع درباره چگونگی بهینه سازی سایت ها بسیار مفید است، مخصوصاً اگر وب سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. سئو کلاه سیاهبه تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتورهای جسنجو دارند. با اینکه ممکن است سئو کلاه سیاه موجب افزایش رتبه سایت گردد اما، ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جستجو را افزایش می دهد. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد.

سئو، ترکیبی از یادگیری مداوم و تحلیل اطلاعات

با رعایت اصول سئو میتوان به رتبه های برتر گوگل راه یافت و در صفحات برتر گوگل حضور داشت. یکی از بهترین پیشنهاد هایی که ما حتی به کارآموزان دوره سئو آریا تهران پیشنهاد میدهیم مراجعه به سایت های بزرگی مانند یوتیوب و بهره گیری از فیلم های آموزشی این سایت هاست. در یوتیوب شما میتوانید بهترین و جدیدترین تکنیک های سئو را یاد بگیرید و با جدیدترین الگوریتم های موتور های جستجو آشنا شوید و سایت تان را مطابق با جدیدترین تغییرات سئو کنید. در پاسخ به سوال اصول سئو چیست باید گفت شما باید تک تک فاکتور هایی که برای بهبود رتبه سایت مهم است را در این اصول در نظر داشته باشید و برای پیاده سازی این اصول برنامه ریزی داشته باشید. تولید محتوا سئو شده تولید محتوایی است که علاوه بر آن که اصول سسو رد آن رعایت شده است متناسب با سلیقه کاربران نوشته شده و میتواند توجه آن ها را جلب کند.

شاید اگر این فعالیت‌ها را انجام نداده بودند همین حالا جایگاه بهتری داشتند. سئو یعنی تحلیل رفتار کاربران و موتورهای جستجو با هدف طراحی استراتژی مناسب برای کسب بهترین نتیجه ممکن. به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده! برای بهتر بودن، شما خیلی بیشتر از اینکه فقط کاربران رو به وبسایت بیارید، مسئولین؛ به همین خاطر سئو با افزایش رتبه و ترافیک تموم نمیشه. به عبارت دیگر، سئو در دنیای امروز دیگر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیست بلکه بهینه سازی برای بهبود تجربه جستجو یا Search Experience Optimization است. کارگاه استراتژی سئو و آموزش تولید محتوا دقیقا با همین هدف طراحی شده است.

بیایید فرض کنیم شما اولین نتیجه (رتبه 1) صفحه نتایج جستجو را در جستجو‌ی عبارتی خاص باز کردید، اما آن را ارزشمند نیافتید. پس به صفحه نتایج جستجو بازگشته تا روی نتیجه دوم (رتبه 2) کلیک کنید. این بار، محتوا چنان جالب و جذاب بود که شما 10 دقیقه زمان برای خواندن آن صرف کردید. کلیت این اتفاق به موتور‌های جستجو (ازجمله گوگل) می‌فهماند که رتبه 2 نسبت به رتبه 1 مطالب مفید‌تری را در اختیار کاربر گذاشته است.

چک لیست اصول مهم سئو سایت

کلیدواژه یا کلمه کلیدی، به کلمات یا عباراتی گفته می‌شود که کاربران اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات مختلف در موتورهای جستجو وارد می‌کنند. کلمه کلیدی دروازه‌ای است که کاربران را به صفحه نتایج موتورهای جستجو و در نهایت وبسایت شما خواهد کشاند. اگر پا را فراتر گذاشته و محتوا را بدون خلق ارزش جدیدی از سایت‌های دیگر کپی کنیم عملا وارد منطقه سیاه سئو شده‌ایم. تحقیق کلمات کلیدی و پس از آن انتخاب کلمات مناسب مهم‌ترین اقدامی است که باید پیش از شروع فرایند سئو و تولید محتوا انجام پذیرد.

Meta Tag یا تگ متا چیست و چه کاربردی دارد؟

با دیدن لینک های از دست رفته رقبا، چه فرصت هایی برای ایجاد لینک خواهیم داشت. در صفحات محصول، از آیکن های به اشتراک گذاری در دیگر شبکه های اجتماعی و نمره دهی ستاره ای استفاده کنید. سایت های معتبری که لینک کمتری به سایت ها می دهند معمولاً تأثیر بیشتری دارند، پس در انتخاب سایت برای دریافت backlink حساسیت داشته باشید. پسوندهای دامنه سایت ها برای گوگل مهم است، بطور مثال سایت هایی که GOV – EDU هستند معمولا از اعتبار بیشتری برخوردار هستند. امروزه به سبب شهرت و محبوبیتی که فعالیت‌های سایتی و اینترنتی پیدا کرده‌اند، مدیریت پروژه سئو به یک مسئله حائز…

اعتماد کاربران؛ همان برگ برنده‌ای‌ست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است. با ورود و همه‌گیر شدن تلفن‌های همراه، جستجو در اینترنت به یک ابزار قابل اعتماد و در دسترس برای پیدا کردن پاسخ سوالات، تصمیم‌گیری در مورد خرید یک محصول یا حتی پیدا کردن نزدیک‌ترین نانوایی محل تبدیل شده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند. در صورتیکه در کل صفحات سایت چه در قسمت هدر چه در قسمت فوتر لینک های زیادی تغییر پیدا کنند ممکن است این مسئله در سئو سایت شما تاثیر گذار باشد.

این توافق با شعار “تو به من لینک می‌دهی و من به تو” شناخته می‌شود. صفحات استاتیک، هر بار که بارگذاری می‌شوند، حاوی همان محتوای یکسان از پیش ایجاد شده هستند درحالیکه صفحات دینامیک، حاوی محتوا‌ی متفاوتی برای بازدید کنندگان متفاوت هستند. اگر به مقدار زیادیKeyword Staffing کنید و یک کلمه رو به تعداد زیاد در یک صفحه خاص تکرار کنید، برای اینکه به گوگل بفهمانید این صفحه برای این کلمه سئو شده است.