دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

تکنیک‌های سئو اگر به درستی بکار برده شود منجر به ارتقای رتبه سایت و افزایش بازدید سایت خواهد شد. سایت‌هایی که از این قوانین پیروی کنند در گوگل جایگاه مناسبی کسب خواهند کرد و ترافیک سایت به مرور و به شکل منطقی افزایش خواهد یافت. جستجوی ارگانیک سایت، بخش بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ها را به خود اختصاص می‌دهد و از مزیت های رقابتی مهم در برابر دیگر کسب و کارها به شمار می‌رود.

  • بازدید کنندگان باید بتوانند از طریق کامپیوتر، تبلت و موبایل به راحتی سایت شما را مشاهده کنند.
  • یک بازدید زمانی به پایان می‌رسد که بازدید کننده سایت شما را ترک کند؛ یا روی لینکی خارجی کلیک کند و صفحه‌ای از یک سایت خارجی، جایگزین صفحه سایت شما شود و یا اینکه پنجره مرورگرش را ببندد.
  • وجود Breadcrumbs میتواند به سایت شما ساختارمندی بدهد و کمک کند کاربر راحت تر در سایر صفحات گردش داشته باشد.
  • یکی از اصطلاحات کاربردی دیگر سئو خارجی است که از جمله اقدامات آن می توان به لینک دهی از سایت‌های دیگر به وب سایت ، تبلیغ در شبکه ‌های اجتماعی، درج بنرهای تبلیغاتی سایت در وب سایت های دیگر و… اشاره کرد.
  • الکسا یک سیستم رتبه بندی جهانی مبتنی بر داده های ترافیک سایت دارد (که البته اصلا دقیق نیست) اما می تواند به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل آماری نیز استفاده شود.
  • در اکثر موارد، موتور‌های جستجو بهترین Snippet ممکن را برایتان تشکیل می‌دهند؛ اما می‌توانید با افزودن توضیحات متا به صفحه خود، توضیحات خود را جایگزین کنید.

کاربران و موتور‌های جستجو عاشق محتوا‌های پیدا‌شدنی و به خوبی طبقه بندی شده‌اند. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است. اساسا، به شما می‌گوید که چند درصد از کل صفحه را متن تشکیل داده است.

سوال: تنها راه رسیدن به رتبه اول گوگل، سئو است؟

اگر تا به حال لینک‌سازی نکرده‌اید، لازم است سایت‌های مناسب و مرتبط جهت لینک‌سازی را بشناسید و اگر این کار را انجام داده‌اید، باید بررسی کنید که آیا رویکرد درستی در لینک‌سازی داشته‌اید یا خیر. کارشناسان سئوی نوین شما را راهنمایی می‌کنند تا از کمیت و کیفیت لینک‌سازی خود مطمئن شوید. همچنین شما را در انتخاب سایت‌های مناسب رپورتاژ و تولید متن رپورتاژ سئو شده راهنمایی خواهند کرد. سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تاثیر مثبتی بر روند سئوی سایت شما داشته باشند.

اصلی ترین نوع بازاریابی کدام است؟

این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت. برای مثال، مشتریان شرکت‌های آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بسته‌های آموزشی کنکور، دانش‌آموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند.

زمانی که موتور‌های جستجو به این نوع ریدایرکت بر‌می‌خورند، رتبه‌های صفحه قدیمی را به صفحه جدید منتقل می‌کنند. در‌حقیقت، وبلاگ نوعی وبسایت است که توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد اداره می‌شود. تنها تفاوت عمده وبلاگ با وبسایت این است که وبلاگ مرتبا با محتوای جدید بروز‌رسانی می‌شود و محتوا‌های آن به ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می‌شوند (پست‌های جدید اول قرار می‌گیرند).