دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما-seroundtable | سئو

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به کد سئو می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد . به طور کلی، گوگل محدودیت های خاصی در فهرست بندی دارد که اغلب هم براساس آدرس های IP هستند. بنابراین، اگر یک IP از یک هاست مشترک زمان زیادی را برای کرولرهای گوگل صرف کند، فهرست بندی یا به روز رسانی سایت شما ممکن است بیشتر طول بکشد. از آدرس URL کوتاه استفاده کنید و کلمه کلیدی اصلی را در آن بیاورید. ابزار Google Analytics را به منظور اطلاع از تعداد بازدید سایت، منبع بازدیدکنندگان و ارزیابی رفتار مخاطبین نصب کنید. ابزار Bing Webmaster Tools که ابزاری معادل کنسول جستجوی گوگل در بینگ است، نصب کنید.

به معنای ساده بهبود روند افزایش ویزیت و مشاهده کاربران از طریق جستجوهای مرتبط با سایت شما. هرچند صفحات سایت شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شود احتمال جذب مشتری و در معرض دید بودن افزایش پیدا میکند. این برنامه، ساده طراحی شده است ولی دارای رابط کاربری قدرتمندی است که به برجسته سازی اطلاعات ضروری کمک می کند. Rank Math تنوع زیادی از قابلیت ها را ارائه می دهد که می توانید از آن ها استفاده کنید، مانند نظارت بر خطای 404، تجزیه و تحلیل حداکثر پنج کلمه کلیدی برای محتوای سایت و… همچنین این ابزار طبق بررسی های سایت codoseo دارای امکانات بیشتری می باشد که پیشنهاد ما نصب این افزونه برای سئو سایت های وردپرسی می باشد.

نیاز دارید که از این ابزار برای اندازه‌گیری و تحلیل استفاده کنید. در دوره سرچ کنسول نوین می‌توانید با هزینه کم این ابزار تحلیل را به صوت حرفه‌ای و عملی آموزش ببینید. کافیست وارد سایت Woorank شوید و در اولین کادری که می‌بینید لینک سایتتان را وارد کنید و اینتر را بزنید. در صفحۀ بعدی لیست کاملی از آنالیز بخش‌های مختلف ساییتان را مشاهده می‌کنید که با سه رنگ مختلف جدا شده‌اند. رنگ سبز نشان‌دهندۀ وضعیت خوب است، رنگ نارنجی بیانگیر این است که این بخش نیاز به بهبود دارد و رنگ قرمز نشان می‌دهد که روی این بخش اصلاً کار نشده. با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده می‌شود که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

  • توجه داشته باشید که ایندکس شدن به معنای حضور در صفحه اول نیست.
  • علاوه بر این، امکان بررسی انکرتکست ها، تعداد و نسبت لینک ها و نحوه لینک سازی داخلی و خارجی سایت برای شما ایجاد می شود.
  • پس توصیه می‌کنیم که به سایت‌های رقیب از لینک‌های فالو استفاده نکنید.
  • ابزارهای گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول از سوی خود گوگل در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار داده شده است تا به بهترین شیوه برای بهینه سازی صفحات از آنها استفاده کنند.

در واقع در این مقاله درباره سئو باید به شما بگوییم که تکنیک های سئو برای سایت های مختلف متغیر است و برای هر سبک سایت با توجه به موضوع سایت و رقبا و مخاطبان ان سایت تکنیک های مختلف سئو برای رتبه بندی سایت پاسخگو است. مهمترین کاربرد های سئو سایت این است که مانند یک جادو عمل میکند و شما میتوانی راه صد ساله را یک شبه بروید. سئو تکنیکال و اصولی میتواند شما را خیلی سریعتر از راه های معمولی به اهداف کاری تان برساند و موشک کسب و کارتان را روشن میکند.

سئو مخفف چیست؟

برای دریافت خدمات در حوزه سئو پیشنهاد میکنیم در ساعات اداری با بخش مشاوره وبسیما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید. من در وبینار جناب اسماعیلی شرکت کردم و مشکل سایتمون رو اونجا بهشون گفتم – فرمودن یک کیس استادی هست . احتمالا شما با استفاده از ابزارها این آنالیز را انجام داده اید در حالیکه بسیاری از این لینک ها به مرور زمان حذف شدند (هنوز در گزارش ابزارها هستند) یا توسط ما در بخش Disavow به عنوان لینک مخرب به گوگل معرفی شدند. قدم اول آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات مورد نیاز است که بر همین اساس میتوان تخمین درستی از قیمت ارائه نمود.

سئو خارجی و لینک بیلدینگ هدفمند

با این حال، گاهی اوقات، موتور جستجو الگوریتم های خود را با تغییر زیاد بروز می کند که به طور قابل توجهی بر SERP ها تأثیر می گذارد. پیوند دادن به سایت هایی که برای کلمات کلیدی مشابه در حال رقابت هستید، مضر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی “بهترین اسباب بازی برای سگ” را هدف قرار داده اید، نباید به سایتی پیوند دهید که قبلاً رتبه ۱ را برای این کلمه کلیدی کسب کرده است.

قبل از هر چیزی سعی کنید در صد کلمۀ اول محتوایتان از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید. در ادامه هم کلمات کلیدی را طوری در متن توزیع کنید که هم گوگل منظور شما را بفهمد و هم اینکه لطمه‌ای به مفهوم مقاله وارد نشود. چون به هر حال جستجوی معنایی گوگل و الگوریتم مرغ مگس خوار در حال پیشرفت است و پر کردن متن با کلمات کلیدی بدون در نظر گرفتن بار معنایی آن‌ها نه تنها سودی ندارد بلکه به ضررتان هم خواهد بود. توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با بهینه سازی کلمات کلیدی در محتوا، مقالۀ «چگالی یا تراکم کلمات کلیدی چیست؟» را بخوانید. Crawling فرآیندی است که طی آن، موتور‌های جستجو تیمی از ربات‌ها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروز‌رسانی شده وبسایت‌ها، ارسال می‌کنند. محتوا‌ی سایت می‌تواند شامل متن، تصویر، صوت، ویدئو، فایل‌هایی مثل PDF و غیره باشد؛ اما صرف نظر از قالب و فرمت، محتوا‌‌ها از طریق لینک‌ها پیدا می‌شوند.