دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

سئو خارجی به تمامی استراتژی هایی که در خارج از وب سایت انجام می شود، گفته می شود. استراتژی هایی از قبیل برندسازی، کانتنت مارکتینگ، لینک سازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی. پیاده سازی این استراتژی های باعث می شود تا موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد بیشتری نمایند. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

  • پس از ثبت نام در سایت در هر زمانی میتوانید سفارش یا سفارشات سئو مربوطه را ایجاد نمایید.
  • در ادامه این دسته بندی ها و نام گذاری ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.
  • نسخه‌های اولیه الگوریتم‌های جستجو به اطلاعات فراهم‌شده توسط مدیران وب‌سایت‌ها، نظیر متا تگ واژه‌های کلیدی، یا فایل ایندکس موتورهای جستجو، مانند ای‌ال‌آی‌وب اعتماد و اتکا می‌کردند.
  • با توجه به تحریم های گوگل برای ایران، امکان تایید مالکیت برای یک موقعیت در نقشه گوگل وجود ندارد.

از اهمیت فراوانی برخوردار است.در ادامه ی مقاله درباره تکنیک های سئو صحبت خواهیم کرد. من تصمیم دارم اینکار رو با تعداد کمی از صفحات شروع کنم.ابتدا با صفحه خانه یا اولین صفحه سایت. پیشنهاد مk اینه که حتی الامکان دست به تغییر پلتفرم وب سایت نزنید، مگر اینکه پلتفرم قدیمی دارید که دیگه بروزرسانی نمیشه یا مشکلاتی از این قبیل براتون به وجود اومده. فکر کردم که پایان هر مقاله در سایت قبلی لینک همون مقاله در سایت جدید رو قرار بدم اما نمی دونم این کار درست هست یا نه. با استفاده از تحلیل داده های مبتنی بر تاثیر فصول بر تعداد جستجوها و همچنین شناخت رقبا می توان فرضیه هایی ایجاد کرد و از آنها در تعیین هدف بهره برد.

🔵 فراتر از موتورهای جستجو بیاندیشید

اما هنوز هم روش هایی وجود دارد که برخی از وبمسترها از آن ها استفاده می کنند تا الگوریتم های گوگل را دور زده و در بین رتبه های برتر قرار بگیرند. در ابتدای کار موتور جستجوی گوگل، پاسخ به سوال سئو چیست امری سخت بود؛ اما وب سایت های برتری که در این زمینه فعالیت داشتند، عبارات و اصطلاحاتی را بیان کردند تا درک سئو برای همگان ملموس شود. آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها خودشان می گردند و سپس به وبسایتی می روند که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند. در صورتی که آن ها اول با کسب و کار شما رو به رو شوند، احتمال خریدشان از شما بسیار بالا است. در دنیای امروز که در آن بسیاری از افراد ترجیح میدهند که از جستجوی صوتی استفاده کنند، قطعا این موضوع بر روی سئو وبسایت شما تاثیر میگذارد. این تغییرات در صفحه نمایش قابل رؤیت نیستند و تنها برای ربات های موتور جستجوگر گوگل کارایی خواهند داشت.

چرا لینک های داخلی برای سئو مهم هستند؟ آشنایی با 5 روشی که لینک های داخلی می توانند به شما … وبسایت های تقریبا معتبر زیادی برای سنجش و بررسی وبسایت های مختلف وجود دارد. این وبسایت بر اساس الگوریتم خود برای سایت های مختلف بر اساس بررسی و سنجش یک سایت اماری را تولید میکند. به صورت کلی درصورتی که شما دارای یک سایت با موضوع تخصصی مشخص هستین حداکثر میتوانید تمام کاربران آن موضوع را جذب کرده و به یک رتبه الکسا مشخصی برسید . اکثر سایت ها بعد از مدت طولانی درصورتی که دارای مطالب مفید و قابل ارجاعی باشند این لینک سازی به صورت طبیعی و در طول زمان برایشان ایجاد خواهد شد.

هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است. ولی وقتی گام به گام یادش میگیری میبینی تو هر مرحله یک فرمول خاصی داره که باید رعایت بشه. سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن. در مورد CDN می خواستم کمی بیشتر مطالعه کنم که با سرچی که زدم محتوایی در این رابطه وجود نداشت، فکر کنم پیشنهاد بدی نباشه که با این موضوع هم مقاله ایی تولید بکنید.

داشتن یکی از آنها، به خزنده‌ها (پایشگرها) اجازه می‌دهد همه صفحات شما را پیدا کنند. این کار تجربه کاربری خوبی را ایجاد نمی کند، چرا که کاربران به طور طبیعی تمایل دارند روی تصاویر و تیترها کلیک کنند تا در ادامه چیزی را بخوانند. مطمئنا شما هم نمی خواهید که لینک های داخلی هر یک از مقاله های شما فقط با عبارت “بیشتر بخوانید” باشد. بسیاری از مردم فکر می کنند که طول محتوا یکی از فاکتورهای رتبه بندی است.

تاثیر سایت مپ در سئو سایت

در این فصل، یاد میگیرید که چگونه موضوعات مورد نظر خود را یافته و چگونه کلمات کلیدی سودآوری را که می توانید برای آنها رتبه کسب کنید، پیدا کنید. نیازی به دانستن همه فاکتورهای سئو و الگوریتم های گوگل در رتبه بندی سایت ها ندارید. اما برای موفقیت در سئو آگاهی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار امری ضروریست.

اسپم اسکور یا امتیاز هرزنامه بر پایه 27 ویژگی مشترک بین میلیون‌ها سایت جریمه شده توسط موتور‌های جستجو، محاسبه می‌شود. هر‌چه سایت شما امتیاز بالا‌تری کسب کند، احتمال اسپم بودن و در‌نهایت پنالتی شدن آن بیشتر است. اما قابل توجه است که امتیاز اسپم بالا ملاکی قطعی برای اسپم بودن یک سایت نیست؛ بلکه می‌تواند نشانه این باشد که لازم است کمی بیشتر به کیفیت و مرتبط بودن مطالب آن توجه شود. موتورهای جستجو به دنبال ارائه بهترین خدمات به کاربرانشان هستند. به عبارتی موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط‌ترین محتوا به چیزی باشد که شخص جستجو کننده به دنبال آن است.

شناختنحوه انتخاب یک شرکت سئومی تواند موجب ذخیره زمان و منابع مالی شما شود، چرا که تکنیک های اشتباه سئو آسیب های جبران ناپذیری به سایت شما خواهند زد. گوگل اطلاعات خود برای نمایش در Knowledge Graph را از منابع بزرگ دریافت می کند، بنابراین نمایش وب سایت خود در این بخش کاری نیست که بتوان آن را مدیریت کرد. با این حال شما می توانید اطلاعات مربوط به وب سایت خود را در ویکیپدیا ثبت کرده و با استفاده از سیستم های نشانه گذاری مانند Schema Markup نمایش بهتری از وب سایت خود در بخش Knowledge Graph داشته باشید.