دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای گام به گام سئو سایت در 2022 نردبان-seroundtable | سئو

سئو مفهومی به ظاهر ساده است ولی در بیان آن پیچیدگی های بسیاری وجود دارد. دانش سئو هر روز گسترده تر و عمیق تر از گذشته میشود و برای درک آن نیازمند مطالعه مداوم خواهیم بود. شما میتوانید مثلا فروشگاه اینترنتی خود را در منطقه ای که فعال است معرفی کنید و با سئو محلی مشتریان حضوری بیشتری را جذب کنید. نادیده گرفتن این نوع از انواع سئو میتواند رقبا را از شما پیش بیندازد و پیشرفت شما را دیرهنگام تر رقم بزند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از انواع سئو میتوانید به صفحه سئو منفی مراجعه کنید. به عنوان مثال ، تبلیغ کنندگان در آمریکا بیش از ۴۵ دلار برای هر کلیک روی عبارت جستجو “قیمت بیمه خودرو” پرداخت می کنند.

در هر روز ۳٫۵ میلیارد و تقریباً در هر ثانیه حدود ۴۰۰۰۰ جستجو در گوگل انجام می‌شود. همکاران ما در ویکی دمی در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند. شما میتوانید در قسمت توضیحات، موضوع خودتان را یاداشت کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. اکثر افرادی که در زمینه سئو فعالیت می کنند یا پیش زمینه ای از سئو در ذهن خود دارند، فکر می کنند همه چیز را در مورد آن می دانند.

  • بهترین روش برای رتبه بندی پروفایل های رسانه های اجتماعی، فعالیت و مشارکت فعال با مخاطبین و دنبال کنندگان در رسانه های مختلف می باشد.
  • سئو خارجی سایت شامل تمامی فعالیت هایی است که در محیط داخلی سایت انجام نشده و در ارتباط با سایت های دیگر است و هدف از آن ها ارتقا رتبه و اعتبار وب سایت مدنظر می باشد.
  • سپس موضوعات موردنظر، راهنمای سبک نوشتن و زمان‌بندی را در اختیار نویسنده محتوا قرار می‌دهند.
  • کلمه کلیدی متوسط یا MID TAIL که معمولا ساخته شده از 2 یا 3 کلمه هستند.

سئو کلاه سیاهبه تکنیک هایی اطلاق می شود که سعی در فریب موتورهای جسنجو دارند. با اینکه ممکن است سئو کلاه سیاه موجب افزایش رتبه سایت گردد اما، ریسک پنالتی شدن و خارج شدن از نتایج جستجو را افزایش می دهد. این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد. سئو کلاه سیاه مجموعه ای از اقدامات نادرست با هدف افزایش رتبه وب سایت است. این تکنیک ها ممکن است که وب سایت شما را به رتبه های بالای نتایج جستجو برساند، اما موتورهای جستجو دیر یا زود متوجه این نوع اقدامات شده و وب سایت شما را با جریمه رو به رو می سازند. به عبارت دیگر، علاوه بر اطلاعات گوگل، باید خودتان وارد عمل شوید و طی آنالیز و بررسی بازخورد هایی که از بهینه سازی های داخلی و خارجی سایت خود میگیرید، روند بهبود جایگاه خود را هر روز بیشتر و قوی تر کنید.

۲ نوع URL از نظر فنی

اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. يک مقاله که توسط نيويورک تايمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد راجع به توسعه‌دهندگان وب صحبت کرد که براي قرار گرفتن در بالاي صفحه نتايج جستجو از روش‌هاي غير اخلاقي سئو استفاده مي‌کردند.

هزینه‌‌ی سئو بسیار به صرفه‌‌تر از هزینه‌‌‌ی بسیار سنگین تبلیغات است. مزیت‌های این روش را می‌توان اینگونه گفت، سایت دست خودتان است و شما دیگر می‌دانید دقیقا روی سایت‌تان چه چیزی اتفاق می‌افتد. هزینه‌‌‌ی سئو بسیار پایین تر از تبلیغات اینترنتی می‌‌‌‌‌باشد. واضح است که همه افراد برای پیدا کردن قالیشویی مانند شما عمل می‌کنند و معمولا همه این افراد به همان 3 گزینه‌ی اول که در گوگل نمایش داده می‌شود مراجعه کرده و با آنها تماس می‌گیرند. خوب برای آشنایی بیشتر با هربخش، جداگانه هرگام را با هم بررسی می‌کنیم تا بدانیم شامل چه عملیات و اقداماتی می‌شود و در نهایت چه توقعی می‌توان بعد از برداشتن هرگام داشت. این بدین معنی نیست که همون سایت رو مجددا توی دامنه دیگری تکثیر کنید.

لینک در سئو بسیار مهم است و هر صفحه وب که لینک بیشتری دارد اعتبار بالاتری دارد. در این‌بین وردپرس بیشترین سهم را دارد و اغلب وب‌سایت‌ها با وردپرس ساخته می‌شوند. اغلب CMS ها دارای بخش مشخصی برای پیکربندی آدرس‌ها دارند و شما نیاز به هیچ کار دیگری ندارد. چگونه می‌توانید متوجه شوید؛ نام کدام عطر بیشتر در گوگل جستجو می‌شود.

استفاده از محتوای بصری در کنار نوشتاری

Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. این محتوا شامل عکس، متن، ویدئو و هر چیزی است که چشم می‌بیند. همانطور که می‌دانید، روزنامه‌ها از وسط تا شده‌اند و فقط نیمه بالایی آن‌ها قابل مشاهده است؛ یعنی نیمه بالای تا. ویراستاران نشریه‌ها، از این قسمت برای جلب حداکثر توجه خوانندگان بهره می‌گیرند.

بنابراین مجموعه اقدامات طراحی شده برای بهبود ظاهر و موقعیت صفحات وب در نتایج جستجوی ارگانیک SEO تلقی می‌شود. از آنجایی که جستجوی ارگانیک برجسته ترین راه برای کشف و دسترسی کاربران به محتوای آنلاین است، یک استراتژی SEO خوب برای بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت شما ضروری خواهد بود. یک ابزار برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سئو می باشد که کلمات کلیدی بلند را که رقیبان کمتری دارند، بیابید. کارشناسان از این ابزار سئو برای یافتن بهترین کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل بک لینک ها و SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) استفاده می کنند. به سایر وب سایت های با کیفیت (در صورت منطقی بودن و ترجیحاً مرتبط با موضوع صفحه سایت شما) و سایر صفحات وب سایت خودتان لینک بدهید تا به کاربران کمک کنید تا درباره یک موضوع بیشتر مطالعه کنند. هرچند که موتورهای جستجو به یک وب سایت به صورت کلی می نگرند، با این حال رتبه بندی سایت ها بر اساس صفحات آن ها انجام می شود؛ به همین دلیل مهم است که به بهینه سازی تک به تک صفحات وب سایت خود توجه کنید.

شناخت و پیاده سازی استراتژی های لینک سازی به ما کمک میکند که در رقابت های پیچیده تر نیز شانس موفقیت بالایی داشته باشیم. پس از آنکه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتوای آن بررسی شده و موضوع صفحه تعیین میگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نیازمند شناخت دقیق از الگوریتم های گوگل برای بررسی و درک آن است. سایت های بسیاری وجود دارند که صفحات آنها مملو از محتوای غنی و ارزشمند است ولی به دلیل عدم شناخت از این الگوریتم ها موفقیتی در سئو کسب نمیکنند.