دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ راهنمای قدم به قدم بهینه سازی سایت آپدیت 2022-seroundtable | سئو

برای این‌که توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه نشوید، همیشه از سایت‌های معتبر و مرتبط با موضوع سایت خودتان لینک بگیرید. اما اگر جریمه هم شدید، لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید. این سیستم جدید به گوگل اجازه می‌داد صفحات را به شکل موثر‌تری بررسی و ذخیره کند. در‌ واقع با کمک این الگوریتم، گوگل می‌توانست صفحات بیشتری را در زمان کمتر ایندکس کند، در واقع نه تنها سرعت خواندن اطلاعات، بلکه حجم اطلاعاتی که ربات ها قادر بودن در طول یک بازه زمانی مشخص مرور کنند را متحول کرد. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست. در یادگیری سئو چند نکته وجود دارد که قبل از شروع باید به آنها توجه کنید تا خودتان را با صدها مقاله، نکته و کتاب آموزش سئو گیج نکنید.

  • با وجود شبکه اطلاعاتی عظیمی مثل اینترنت، ممکن است بتوانیم مطالب مورد نیازمان را به طور رایگان پیدا کنیم.
  • آدرس و محتوا حذف نمی شن ، فقط از قسمت فهرستها حذف می شن و دیده نمی شن .
  • این نوع سایت‌ها، دانش و اطلاعات گروهی از مردم را برای ساخت بهترین منبع اطلاعاتی ممکن بکار می‌گیرند.
  • اين الگوريتم‌ها با معيار تراکم کلمه کليدي ( تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه) و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند.
  • در غیر این صورت، بدون توجه به زمان، عناصر اساسی بهینه‌سازی جستجو، اساساً مشابه هستند.

Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم می‌کند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند. Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند. به اینصورت که، صاحبان سایت با ثبت نام در Google AdSense آمادگی خود را برای گرفتن تبلیغات گوگل اعلام می‌کنند و از آن طرف، افراد آگهی دهنده با استفاده از ابزار Google Ads، آگهی‌های مد نظر خود را به گوگل می‌دهند. گوگل نیز آگهی این افراد را، در‌صورتی که مرتبط با نوع محتوا و بازدید کنندگان سایت‌هایی که در Google AdSense ثبت نام کرده‌اند باشد، به سایت‌های داوطلب می‌دهد. صاحبان سایت‌ها نیز مختارند تا تبلیغات گوگل را هر کجا‌ی صفحات وبسایت خود که می‌خواهند قرار دهند. Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود.

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید. در‌مقابل، Unnatural Link یا لینک غیر‌طبیعی به لینک‌هایی گفته می‌شود که خریداری می‌شوند. ورد‌پرس ابزاری محبوب و رایگان برای افرادی است که می‌خواهند وبسایت یا وبلاگ ایجاد کنند اما هیچ دانش و تجربه کد‌نویسی ندارند. بیش از 36 درصد تمام وبسایت‌های موجود، از ورد‌پرس استفاده می‌کنند. برای آنکه بهترین نتیجه را از این دو ابزار گوگل بگیرید، می‌توانید آن‌ها را به یکدیگر متصل کنید.

شما هم با توجه به موضوع و بخش‌بندی‌های متن‌تان باید ساختاری متناسب را ایجاد کنید و عنوان‌های هر بخش را با تگ‌های جدا کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی ویدئوهای آموزشی و محصولات متعلق به مدیر وب می باشد ، جهت حمایت از صاحب اثر هزینه ی محصولات را پرداخت نمایید … مفید بود و با خصاصت کمی نوشته شده( البته بعضی از مطالب زیادی خلاصه هست و درکشون نیاز به آموزش بیشتری داره. ضمنن مقداری غلط املایی هم این مقاله داره ) ممنون و خسته نباشید. سایت های غیر مرتبط و اسپم در صورت لینک دادن به سایت شما باعث پنالتی شدن سایت خواهند شد. وقتی گوگل این کلمات را در متن شما ببیند، متوجه می‌شود که به خوبی موضوع را پوشش داده‌اید.

بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی

شما باید محتوایی که به عنوان هسته کسب و کار سایت تان را تعیین کنید و به گوگل بفهمانید کهاین محتوا برای شما ارزشمند است و باید در رتبه های برتر قرار گیرد. در آموزش سئو on page بهترین سئوکاران تهران به شما نحوه تعیین ساختار سایت بر اساس ازرش سئو سایت آموزش میدهند و به راحتی میتوانید برای انواع سایت ها ساختار ایده آل بچینید. ما همیشه به صاحبان وب سایت توصیه می کنیم که وب سایت خود را به صورت هرمی تصور کنند. در بالای آن صفحه اصلی شما قرار دارد ، در زیر آن بخش ها یا دسته هایی وجود دارد که از نظر سئویی باید ارزش بالاتری داشته باشند و در پایین این سطح مقالات وجود دارند. خزنده‌های موتور جستجو می‌توانند هنگام خزش یک وب‌سایت، به تعداد عوامل مختلفی توجه کنند. فاصله صفحات از دایرکتوری اساسی ممکن است یک عامل در خزش یا عدم خزش در صفحات باشد.

سئو (SEO) چه بخش‌هایی دارد؟

به طور کلی، تمام عملیات سئوی که در سایت خود انجام خواهید داد، استراتژی هایی هستند که به شما این امکان را می دهند که در دنیای دیجیتال جایگاهی کسب کنید. سئوی خارجی و همچنین سئو داخلی تضمین می کند که وب سایت با وضوح بیشتری در نتایج جستجو ظاهر شود و رتبه بالاتری داشته باشد. شما میتوانید از سئوی خارجی و داخلی به صورت همزمان استفاده کنید. وقتی صحبت از محتوا و تولید محتوا در سئو می شود، منظور محتوایی است که بتواند در رتبه بندی گوگل رتبه کسب کند. البته محتوا و تولید محتوا همه چیز یک سئو نیست ولی به قدری بر روی آن تاثیر گذار است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. اگر محتوایی نباشد، صفحه وجود نخواهد داشت و موتورهای جستجو بر کیفیت محتوا تاکید بسیاری دارند.

عده‌ای از افراد به سراغ سئو رفته‌اند و بدون توجه به قدم‌های اصولی اقدام به یادگیری و آموزش سئو کرده‌اند و در نهایت با شکست مواجه شده‌اند. امروزه اکثر کسب و کارها، به صورت اینترنتی اداره می‌شود و در هر حوزه و کسب و کاری، صدها و شاید هزاران رقیب وجود داشته باشد. این سوال دقیقا همان سوالی است که بیشتر کارآموزان در ابتدای راه از ما می‌پرسند.