دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

زمان زیادی باید صرف کنید تا بتوانید سایت مورد نظر و رقبا را بررسی کنید و از بهترین و اصولی ترین تکنیک ها برای سئو این سایت استفاده کنید. تبلیغ کننده لوازم مهمانی به طور متوسط برای این عبارت جستجو حدود ۱ دلار برای هر کلیک هزینه می کند. این بدان معناست که ترافیک وب سایت ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده تقریباً ۲۲۰۰۰ دلار در ماه ارزش دارد. کمتر پیش میاید که صفر تا صد ساخت و سئو یک سایت در اختیار شما قرار داشته باشد و شما در جریان تک تک کار های صورت گرفته در سایت باشید. ممکن است صفحه ای در سایت پاک شده باشد و یا به صفحه دیگر ریدایرکت شده باشد و شما در صفحات دیگر به آن صفحه لینک داده باشید.

  • این کار باعث میشود، سایت من ساختار بهتر و دقیق تری از نظر سئو داخلی داشته باشد.
  • جهت آشنایی کامل شما با نحوه بهینه سازی تصاویر، مطالعه مقاله “چگونه تصاویر سایت را سئو کنیم؟” را پیشنهاد می کنیم.
  • برای مثال وقتی شما عبارت “اصطلاحات رایج در سئو” را جستجو کنید، کلمه “در” معنی کلمات قبل و بعد خود را تغییر نمی‌دهد.

در این روش نتایج خوب به سرعت کسب می شود اما هیچ تضمینی برای آن وجود ندارد و ممکن است هر لحظه گوگل متوجه تقلب شده و سایت را جریمه کند. در مرحله توسعه وب سایت نیاز است که بهترین محتوا را برای کاربران فراهم کنید. طراحی وب سایت هم بایستی به گونه ای باشد که استفاده از محتوا آسان بوده و چشم نواز نیز باشد.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سئو خارجی

انقلاب دیجیتال، دنیای تجارت را به ویژه در زمینه بازاریابی دیجیتال دگرگون کرده و فرصت های جدیدی را به عنوان شغل در زمینه سئو ایجاد کرده است. امروزه مجموعه ابزارهای جدیدی در بازاریابی پدیدار شده است که چند دهه پیش غیرقابل تصور بودند. در حال حاضر، سئو یکی از مشاغل حیاتی در بازاریابی دیجیتال است که همچنان هم در تعداد فرصت های شغلی و هم در اهمیت فزاینده آن برای شرکت ها در حال پیشرفت است.

SEM چیست و چه تفاوتی با SEO دارد؟

بطور فنی، وجود متن کم در مقایسه با کد‌های یک صفحه، باعث می‌شود که کرالرهای موتور‌های جستجو ، در ارزیابی ماهیت و محتوای وبسایت شما اطلاعات کافی دریاف نکنند. همچنین، وجود کد‌های بیشتر به معنی سرعت کمتر در بارگذاری صفحه است؛ و سرعت بارگذاری صفحات نیز یک فاکتور اساسی در سئو‌ی سایت از نظر موتور‌های جستجو است. پس هرچه این درصد (نسبت متن به کد) بیشتر باشد، برای سئوی آن بهتر خواهد بود. Rendering به عملیات تبدیل محتوا‌ی کد‌نویسی شده در زبان HTML به محتوای قابل خواندن توسط کاربران گفته می‌شود. Server-Side Rendering یا تفسیر سمت سرور، به تبدیل فایل‌های HTML به اطلاعات قابل استفاده در مرورگرها، در سرور اطلاق می‌شود. هر زمان شما از وب سایتی بازدید می‌کنید، مرورگر شما در‌خواستی را که شامل محتوا‌ی آن وبسایت است، به سرور ارسال می‌کند.

در گذشته تمرکز گوگل بر این بود که کلمه کلیدی چند بار در متن تکرار شده. اسپایدر گوگل داشتن تگ عنوان، alt عکس، url، H1 و تگ توضیح را چک می‌کرد. 99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید.

در اینصورت صفحات “بازاریابی ایمیلی”، “بازاریابی محتوایی” و “بازاریابی شبکه‌های اجتماعی”، صفحات فرزند شما خواهند بود. علاوه بر آن، این صفحات هر کدام خواهر و برادر یکدیگر محسوب می‌شوند. Sitewide links لینک‌هایی هستند که در سر‌صفحه و پا‌نویس سایت و یا بسته به نوع قالب وبسایت، در نوار کناری سایت نیز وجود دارند.