دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ + اهمیت SEO و بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ایران هاست-seroundtable | سئو

در‌نتیجه، محتوای این صفحات برای افراد مختلف، متفاوت نمایش داده خواهد شد. از صفحات دینامیک برای سایت‌های هواشناسی یا سایت‌های ارائه دهنده قیمت ارز و سهام که باید اطلاعات متفاوتی را در زمان‌های مختلف ارائه دهند، استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که زمان بیشتری طول می‌کشد تا صفحات دینامیک در مقایسه با صفحات استاتیک بارگذاری شوند. Text to HTML Ratio نشانگر درصد متن موجود در یک صفحه وب در مقایسه با درصد کد HTML موجود در آن صفحه است. اساسا، به شما می‌گوید که چند درصد از کل صفحه را متن تشکیل داده است. بطور فنی، وجود متن کم در مقایسه با کد‌های یک صفحه، باعث می‌شود که کرالرهای موتور‌های جستجو ، در ارزیابی ماهیت و محتوای وبسایت شما اطلاعات کافی دریاف نکنند.

  • اگر برای توضیحات متا، مطالب خوب ننویسید مطمئن باشید که در طولانی مدت میزان کلیک کاربران روی سایت شما در موتور جستجو، بسیار پایین می آید.
  • Gray Hat Seo یا سئو‌ی کلاه خاکستری نه کلاه سیاه است و نه کلاه سفید؛ بلکه مابین این دو است.
  • در حالت کلی، تمامی استراتژی‌ های بازاریابی جستجو با هدف برقراری ارتباط با مخاطبان انجام می‌ شوند.

این موضوع زمانی رخ میدهد که شما مقدار زیادی از کلمات کلیدی را بدون دلیل در محتوای خودتان استفاده کنید. مثلا، ممکن است در یک پست وبلاگ بیست مرتبه از کلمه کلیدی استفاده کنید اما پست شما ارزش یا مفهومی نداشته باشد. موتور های جستجو، این رفتار را جریمه می کنند زیرا واقعا ارزشی برای بازدید کنندگان ندارد. تولید محتوای با کیفیت؛ یکی از بهترین روش ها برای بهبود رتبه بندی سئو، تولید کردن محتوای با کیفیت منحصر به فرد و مهم می باشد.

به هیچ عنوان به سادگی از این بخش عبور نکنید، چرا که درصورت متوجه نشدن این بخش، مجبور هستید مجددا به این بخش بازگردید. توصیه می‌کنیم ابتدا این مقاله پیشنهادی را مطالعه و سپس به خواندن ادامه این محتوا بپردازید. فرض نمایید که شما محصول جدیدی را تولید کرده‌اید که انقلابی در صنعت فروش آن محصول به وجود آورده‌ است. اما می‌توانید از جهات مختلف محصول عکاسی و در گالری محصول قرار دهید. همچنین اضافه کردن لوگو و یا واترمارک می‌تواند به منحصربودن تصویر کمک کند.

اصول سئو چیست و چرا مهم است؟

به‌طور تاریخی، وب‌سایت‌ها محتوا را از یکدیگر کپی کرده و از آن در رتبه‌بندی موتورهای جستجو بهره‌مند شده‌اند. با این حال، گوگل یک سیستم جدید پیاده‌سازی کرد که سایت‌هایی را که حاوی محتوای منحصربه‌فرد نیستند، جریمه می‌کند. لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد، یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت.

سئو مخفف چیست؟

تبلیغات گوگلی به این صورت است که کاربر کلمه کلیدی را سرچ می‌کند و شما در اولین نتیجه حتی بالاتر از نتایج سئویی گوگل نمایش داده می‌شوید و این باعث می‌شود بعد از سئو شما از طریق تبلیغات نیز ورودی بگیرید. تبلیغات گوگل به‌صورت کلیکی می‌باشد که هزینه شمارا برای تبلیغات به‌شدت کاهش می‌دهد. حالا که با سئو آشنا شدید بهتر است در مورد فاکتور های سئو کمی صحبت کنیم. فاکتور های سئو ارزش هایی هستند که موتور های جستجو بر اساس آنها شروع می کنند به رتبه بندی سایت های ما و ترتیب قرارگیری سایت ها در موتور های جستجو. در حال حاضر فاکتور های زیادی برای سئو توسط موتور های جستجو در نظر گرفته شده که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود. شما باید روز به روز خود را با این قوانین و نیازها هماهنگ کنید تا بتوانید همواره از گوگل ورودی کسب کرده و فروش (درآمد) سایتتان را حفظ کنید.

چه طور میتوانیم به صفحه اول در گوگل بیاییم؟

اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌. اما بک لینک، لینکی است که یک سایتی غیر از سایت خودمان، به یک صفحه از سایت ما میدهد. موتورهای جستجو بعد از خزیدن و پیدا کردن محتوا، آنها را ایندکس یا جمع آوری میکنند. موتور جستجو، ابزاریست که میتواند آنلاین یا آفلاین باشد و به ما کمک میکند تا در یک پایگاه داده، با توجه به معیارهای مختلف مثل عبارات خاص، جستجو کنیم. پس شبکه های اجتماعی و اثر گذار بودن آنها را در سئوی خارجی دست کم نگیرید و در آنها فعالیت مناسبی را داشته باشید.