دسته‌ها
اخبار

سئو چیست؟ آموزش SEO سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو آکادمی سئو جذب مارکتینگ رایگان

این پیوندها بک لینک نامیده می شوند و شامل پیوندهای طبیعی و پیوندهای دستی هستند. تگ H1 خود را بهینه کنید؛ تگ H1 همان چیزی است که به عنوان اولین و مهمترین تیتر در ابتدا و بالای صفحه نمایش داده می شود. یک صفحه بهینه سازی شده فقط دارای یک تگ H1 است و معمولاً تیتر اصلی صفحه یا مقاله می باشد. این روز‌ها، کسب و کار‌های مختلف در رقابتی بزرگ قرار گرفته‌اند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق وب سایت‌های…

میزان دشواری کلمات کلیدی و میزان رقابت آن ها را ارزیابی کنید. رافیک وب سایت رقبا چه میزان است و مخاطبان آن ها چه کسانی هستند. سرعت لود سایت خود را با رقبا خود بررسی کنید و جهت افزایش آن اقدامات لازم را انجام دهید.

  • اولین گام جهت شروع فرایند بررسی و تحلیل رفتار کاربران در سایت نصب سرچ کنسول است.
  • به عبارتی دیگر، سئوی کلاه سیاه به کارگیری متدهایی است که با استانداردها و الگوریتم های گوگل در تضاد هستند ولی می توانند این موتور جستجو را فریب دهند تا به صدر نتایج جستجوی کاربران راه پیدا کنند.
  • لینک هایی که از وب سایت های اسپم به شما داده شده اند، فایده ای برای شما نخواهند داشت.
  • اما باید به خاطر داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به شیوه‌ای علمی و دقیق و تخصصی انجام شود، اتفاقاً راهکاری زمان‌بر، دشوار و گران‌قیمت است.
  • محتوا سایت خود را مرتباً به روز رسانی کنید تا این پیغام به گوگل برسد که شما به سایت خود اهمیت می دهید.

پروفایل های شرکت شما در رسانه های اجتماعی نیز می توانند در موتورهای جستجو رتبه بندی شود. جستجوی کلمات کلیدی را انجام دهید؛ یکی دیگر از المان های مهم برای بهبود سئو، جستجوی کلمات کلیدی می باشد. شما باید کلمات کلیدی را پیدا کنید که مشتریان و بازدید کنندگان سایت شما به دنبال آن ها هستند. سپس باید محتوای خودتان را بر اساس این کلمات و عبارات کلیدی ایجاد کنید تا بتوانید احتمال رتبه بندی در SERP ها را افزایش دهید. به همین دلیل موتورهای جستجو در راستای بهبود و افزایش رضایت کاربران خود، الگوریتم هایی جهت نمره دادن و ممیزی وب سایت ها ایجاد کرده اند تا بهترین نتایج برای عبارت جستجو شده توسط کاربران را به آن ها ارائه دهند.

اهمیت و کاربرد سئو و دیجیتال مارکتینگ در رونق کسب و کارها

متخصصان حرفه ای سئو، ضمن بکارگیری اصول سئو، به صورت مستمر تغییرات گوگل را بررسی می‌کنند و تلاش می کنند از نتایج یافته‌های خود را به بهترین شکل ممکن برای دستیابی به رتبه‌های برتر استفاده کنند. یافتن اصول حقیقی سئو و پرهیز از شایعات و افسانه‌های سئو می‌تواند در رسیدن کسب و کار‌ها به رتبه‌های برتر موتورهای جستجو تاثیر گذار باشد. Keyword یا کلمه کلیدی ایده و موضوعی است که مشخص می‌کند محتوا‌ی شما درباره چیست. در اصطلاح سئو، کلمات کلیدی کلمات و عباراتی هستند که جستجو‌گران در موتور‌های جستجو وارد می‌کنند. کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در سئو دارند؛ چراکه حلقه اتصالی هستند، بین آنچه مردم در جستجو‌ی آن هستند و محتوایی که شما برای پاسخ به این نیاز ارائه می‌دهید.

استفاده مناسب از کلمات کلیدی (Keyword) برای سئوی داخلی

متا تگ robots همچنان توسط گوگل پذیرش شده و گوگل به مقدار noindex آن احترام میگذارد. محتوای این متا تگ ها در نتایج جستجو دیده شده و از این رو نباید نادیده گرفته شوند. گوگل تخمین زده که 25 تا 30 درصد محتوای وب سایت ها به صورت متوسط تکراری هستند. در صورتی که اقدام به تولید محتوای اتوماتیک نکرده و رفتارهایی مشکوک از شما سر نزده باشد، جای نگرانی وجود ندارد. اما اگر وب سایت شما به هر دلیلی دارای محتوای تکراری زیادیست، بهتر است قبل از آنکه گوگل با شما برخوردی کند، نسبت به رفع آنها اقدام کنید. رادزاد در خدمات ماهانه خود گزارشات ماهانه ای را برای مشتریان خود ارسال کرده و رتبه وب سایت در کلمات کلیدی را متناوبا چک می کند.

اول اینکه، گوگل واقعاً می‌داند که کاربران چه نوع محتوایی را می‌خواهند برای هر عبارت جستجو شده ببیند و اگر نتایج برتر را بررسی کنید، اغلب نتایج مشابهی خواهید دید. شما یک نمای کلی عالی از کلمات کلیدی “سخت” و بازیکنان “بزرگ” در کسب و کارتان دریافت خواهید کرد. در اکثر ابزارها، مقدار دشواری کلمه کلیدی در کسب رتبه در مقیاسی از 0 تا 100 نشان داده می‌شود. هر چه این عدد بزرگتر باشد، کسب رتبه یک گوگل برای آن کلمه کلیدی دشوارتر است.